Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
Donatas2562 rašė:Kiek zinau autotechnika termiskai neapdirba stumuokliu,kas yra blogai,ypac oru ausinamiem varikliam.Gave aukstu temperaturu gan stipriai susitraukia.
O tu bent esi bandes? Nes kiek teko ir krose dalyvauti ir kiek teko standartiskai kasdien vazineti visiskai jokiu minusu autotechnikos produktui neturiu.
Pvz. as subures modifikuota motora (pries tai idetos mano fotkes) pravaziavau apie 20 000km be jokiu grupes ardymu ir dar iki siol naujas uralo savininkas su juo vazineja, be jokiu problemu.
O ar matavai kada ju diametrus pries sudedant i cilindrus ir po kazkiek vazinejimo?
Viskas su jais gerai,ypac ruskai technikai,nes bent neuzklynija pries veja vaziuojant kaip cia kazkur kazkas rase
Esme,kad truksta jiem terminio apdirbimo.
boolidas rašė:Taip pat info apie tepalo siurbliuka, stumoklius ir kita avriklio tiuninga galite rasti sioje temoje. http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=29&t=51606
P.S. Asmeniskai man, nelabai aptinka autotechnkos metalas is kurio jie lieja stumoklius. Jis per sunkus. O dar buna ir sieneles storokos vietomis pas juos gaunasi. Zodizu, mano parodytoje temoje matyti, kad stumoklis gerokai mazesnis bet svoris berods toks pat.
Arno atveju, tepalo siurbliuko vamzdeli (pailginta) buciau denges pilnai, gamines mazesni tinkliuka, bet kad uzdengtu iki korpuso, nes prisiurbs pro virsu siuksliu. Taip pat tepimo tikrai reiktu geresnio siems varikliams. Kaip parodyta mano teoje, dantratukai gaminti dvigubai didesni.
Slitsas, manau, pats zinai, kad tepalo rezervas cia niekuo detas. Jei motociklas valgo tepalus, reikia ta problema tvarkyti, o ne dapilineti, kas 100Km po kelis simtus ml. Didesnis tepalo kiekis skirtas tik geresniam ausnimui. Kaip ir Arnas sake, siurbliuko vamzdeli ilginti reikia, nes saltas tepalas kelaiuja zemyn, o siltas laikosi apacioje. Fizika.
Bet cia tik mano nuomone, spreskit patys.
O kodėl liejai stumuoklius be sferos? gi važinėsi 95okt benzinu, neprošal butu buvę pasikelt suspaudimo laipsni.
Vat butent todel, kad vazinesiu 95okt benzinu ir nekeliau, nes nuo 95 kaista labiau, o jei dar suspaudimo laipsnis dides tai isvis perkaitinsi ir ismesi.
boolidas rašė:Taip pat info apie tepalo siurbliuka, stumoklius ir kita avriklio tiuninga galite rasti sioje temoje. http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=29&t=51606
P.S. Asmeniskai man, nelabai aptinka autotechnkos metalas is kurio jie lieja stumoklius. Jis per sunkus. O dar buna ir sieneles storokos vietomis pas juos gaunasi. Zodizu, mano parodytoje temoje matyti, kad stumoklis gerokai mazesnis bet svoris berods toks pat.
Arno atveju, tepalo siurbliuko vamzdeli (pailginta) buciau denges pilnai, gamines mazesni tinkliuka, bet kad uzdengtu iki korpuso, nes prisiurbs pro virsu siuksliu. Taip pat tepimo tikrai reiktu geresnio siems varikliams. Kaip parodyta mano teoje, dantratukai gaminti dvigubai didesni.
Slitsas, manau, pats zinai, kad tepalo rezervas cia niekuo detas. Jei motociklas valgo tepalus, reikia ta problema tvarkyti, o ne dapilineti, kas 100Km po kelis simtus ml. Didesnis tepalo kiekis skirtas tik geresniam ausnimui. Kaip ir Arnas sake, siurbliuko vamzdeli ilginti reikia, nes saltas tepalas kelaiuja zemyn, o siltas laikosi apacioje. Fizika.
Bet cia tik mano nuomone, spreskit patys.
O kodėl liejai stumuoklius be sferos? gi važinėsi 95okt benzinu, neprošal butu buvę pasikelt suspaudimo laipsni.
Vat butent todel, kad vazinesiu 95okt benzinu ir nekeliau, nes nuo 95 kaista labiau, o jei dar suspaudimo laipsnis dides tai isvis perkaitinsi ir ismesi.
Su orginaliu, "tiesiu" stumokliu motociklas pritaikytas tik 76-80 oktano benzinui. Tai jei tu pili 95 oktano benziną tai kuras deginamas neefektyviai, nes jis nėra pakankamai suspraudžiamas, t.y. suspaudimo laipsnis permažas. To pasekoje ir kaista labiau ir sąnaudos didesnės. Tad nemaišykim.