"Kolhozo" visgi spėjau pridaryti. Minėjau ankščiau apie norą iš jo daryti a lia čioperį. Tai vat, pirmas ir lengviausias darbas buvo bako šoninių gumų pašalinimas. Laimei varžtų vietos buvo neužvirintos, bet tik užpakliuotos, todėl išsivalė lengvai. Deja, gumas ir jų tvirtinimo plokšteles teko ieškoti ir pirkti atskirai.
Bako vidus per eilę metų parūdijo, tačiau nelabai baisiai, todėl nusprendžiau jo neatidarinėti. Patiko vieno forumiečio idėja baką primontuoti ant betono maišyklės ir taip su šlapiu žvyru besukant išvalyti. Taip padariau ir aš. Dabar išplovęs vandeniu laikinai pripyliau dyzelinio kuro kad vidus išsiriebaluotų ir nerūdytų, kol jo netvarkau.
Tiesa, kas per stebuklingas mechanizmas yra skirtas daiktadėžei uždaryti? Niekur nesu matęs kas ten turi būti, gal galit kas kokią nuotrauką įkelti ar papasakoti?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Ką daryti su sėdynėmis? Gumos kietos ir tikrai plyš ardant... Ar aptvarkyti nusmėliavus ir palikti taip, kaip yra, ar keisti naujomis? Kaip tų "novadielu" eksploatacija?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 26 Vas 2016, 10:20
Re: K-750M 1966
Kai pagalvoju kas manes laukia garaze, tai minciu visokiu kyla...Po dvieju ratu stipinu nusukiojimo "miriop", dabar ir pagalvoju- gal smeliuot ir dazyt ratlankius su stipinais ir stebulem viename ...
Kantrybes. Idomu skaityt ir matyt rezultata
Kantrybes. Idomu skaityt ir matyt rezultata
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Dabar, kai jau tolumoje pradeda matytis finišas azartas kaip tik pradeda kunkuliuoti:) Darbų liko dar daug, bet jų kur kas daugiau jau padaryta. Lengviausia ir kartu sunkiausia viską išardyti, nes nematyti rezultato. Kai viskas pradeda dėliotis į savo vietas, pradeda matytis bendras vaizdas...o tai jau pakankamai galingas spyris į atitinkamą vietą:)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 26 Vas 2016, 10:20
Re: K-750M 1966
Dėl sėdynių -surink iš novadielu neįdomu. Spręskite pagal vietą. Originalas, kad ir neišblizginta, visada su cinkeliu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Po ilgų svarstymų nusprendžiau visgi surizikuoti ir pabandyti išardyti sėdynes. Iki šiol viską ardžiau iki menkiausio varžtelio, tad palikti jas taip kažkaip nekilo rankos. Su pirma užtrukau 2 val, antra - 10 min Teko pasigaminti "spec. įrankį"
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Kokios spalvos būdavo veidrodėliai išriedant iš gamyklos? Ar motociklo, ar tokios, kaip mano turimas?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: K-750M 1966
Mano zalias motociklas Ural turejo toki veidrodeli, juodos spalvos. Pirkau nauja, ispakavau is dezes.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Šitas irgi visiškai naujas, buvo priklijuotas gamyklinis lapelis ir visas tepale.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: K-750M 1966
pas dneprus buvo pagal motociklo spalvą (žydri, raudoni, žali), senesnių manau tik juodi.