
Taigi, tęsiant temą, pajuodintos kelios dalys.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Tada taip, nu, aš kažkada dažiau Yžą, tai atvežė akrilą. Bet dabar kai žiūriu ant to Yžo lyg per tamsi ta "Žalio sodo" spalva... O RAL-6005 pavadinimas "Samanų žalia". Ir kaip tau ji realiai atrodo nudažius? Atitiko lūkesčius? Nes kartais ant paletės rodos vienaip, o gaunas kitaip, per tamsi ar per šviesi ar vėl kokia...gkeleris rašė:Tai visas motocikals žaliasLedūklis rašė:Tai lempos ir signalai bus žali?O kodėl sakai "Žaliu sodu" nesąmonė būt buvę dažyt? Ar dėl to, kad RAL - labiau standartas?
O dėl dažų tai todėl, nes parduotuvėje pasakė jog standartinis "žalias sodas" kurį jie gali užsakyti - sintetika. Tuo viskas ir pasakyta
Dėl atspalvio tai taip, visada jie skirtingai atrodo. Pagooglinus pagal kodą irgi 100 skirtingų atspalvių išmeta... nežinosi kuris tikrasis. Aš pats tiesiog iš akies "primečiau" ir tiek, nežinau ar jis panašus ar skiriasi kaip diena nuo nakties (neturiu kaip 1 prie 1 palyginti), tiesiog norėjau žalio motociklo ir tiekLedūklis rašė: Tada taip, nu, aš kažkada dažiau Yžą, tai atvežė akrilą. Bet dabar kai žiūriu ant to Yžo lyg per tamsi ta "Žalio sodo" spalva... O RAL-3005 pavadinimas "Samanų žalia". Ir kaip tau ji realiai atrodo nudažius? Atitiko lūkesčius? Nes kartais ant paletės rodos vienaip, o gaunas kitaip, per tamsi ar per šviesi ar vėl kokia...
O dėl lempų ir signalo klausiu už tai, kad jie būna juodi bet kokiu atveju (jei originaliai). Signalus, matau, jau pajuodinai.
Apakinsi eismo dalyvius su tokiom stebulem. Anksciau nikeliuodavom Jawa bakus ir sparnu, bet policininkai uzdraude, tipo atspindziai...gkeleris rašė:Kadangi prieš metus, beveik tuo pačiu metu savo facebook paskyroje talpinau nuotraukas iš savo Jawos restauravimo projekto, kuriose kaip tik buvo poliruojamos stebulės, tai ir dabar sugalvojau pasidalinti šiuo "malonumu"
Taigi, kaip buvo rašyta anksčiau, ratai buvo išardyti, paruoštos ir nucinkuotos reikiamos dalys. Vienas ratas buvęs su storesniais stipinais išmestas lauk. Taigi į jo vietą parsinešiau kadaisę išardyto rato stebulę su puikiais šlicais (visa laimė jog mažas būdamas jos kai išardžiau neišmečiau kaip supuvusio lanko... ).
Taigi, išardyti stebulių viduriai, stebulės nušveistos mechaniniu būdu (plastmasiniai bei dratiniai šepečiai, vėliau smulkus švitrinis popierius randams išlyginti) , vėliau pasta GOJA ir veilokas. Rezultatas gavosi neblogas, esu patenkintas (nors iki pilnos laimės pritrūko kantrybės...). Bet kam rodžiau tiems labiau rezultatas patiko nei man pačiam
Vėliau susukti naujai nucinkuoti tepimo taškai, sudėti nauji guoliai, salnikai, naujai cinkuotos vežlės.
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino)Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
![]()
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Taigi stebulytės gavosi tokios, galite įvertinti. Beje, visus forumiečius su artėjančiomis šventėmis
Savaitgalis ne prie ko. Tepimo taškas stebulėje - atgyvena. Iš pradžių liejinyje nebegręžė skylės, o vėliau ir to įgilinimo nebeliko.gkeleris rašė:
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino)Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
![]()
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.![]()
O kas gali paneigti, kad gamykloje prie staklių negalėjo dirbti rusassumskas2 rašė:Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino)Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
![]()
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Ar tai rusas juos gamyno?