Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Klaipėda ir vakarinė Lietuvos dalis atvirukuose
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
Klaipėdoje 1923 m.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: Nuotraukos
Be vėjo rašė:Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
Na kad ratlankiai labai jau "Chevrolet'iski"
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: Nuotraukos
WANDERER rašė:Be vėjo rašė:Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
Na kad ratlankiai labai jau "Chevrolet'iski"
Dvidešimtųjų pradžioje plieniniai ratai "išstumdavo" medinius ratus su stipinais, ir juos naudojo ne tik Chevrolet.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 253
- Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
- Miestas: Vilniaus užkampis
1920 metais Klaipėda pagal Versalio sutartį perduota Antantei. Tuometiniame Memelyje išsidėstė prancūzų karinis garnizonas. 1922 metų nuotraukoje komisaras Petisne.
Nuotrauka paimta iš militaria.lt forumo.
1. Didesnė nuotrauka;
2. Automobilis iš arčiau;
3. Berniukai iš arčiau.
Nuotrauka paimta iš militaria.lt forumo.
1. Didesnė nuotrauka;
2. Automobilis iš arčiau;
3. Berniukai iš arčiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: Nuotraukos
Be vėjo rašė:WANDERER rašė:Be vėjo rašė:Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
Na kad ratlankiai labai jau "Chevrolet'iski"
Dvidešimtųjų pradžioje plieniniai ratai "išstumdavo" medinius ratus su stipinais, ir juos naudojo ne tik Chevrolet.
Bet "Chevrolet"ratlankiai buvo charakteringi butent tik "Chevrolet'ui"automobiliams tiek sunkvezimiams tiek lengviems automobiliems
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: Nuotraukos
WANDERER rašė:Bet "Chevrolet"ratlankiai buvo charakteringi butent tik "Chevrolet'ui"automobiliams tiek sunkvezimiams tiek lengviems automobiliems
Atkreipkite dėmesį į varžtų kiekį tiek prie stebulės tiek prie bortų ir šiap į mašinos dydį lyginant su šalia stovinčiais žmonėmis.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: Nuotraukos
Be vėjo rašė:
Atkreipkite dėmesį į varžtų kiekį tiek prie stebulės tiek prie bortų ir šiap į mašinos dydį lyginant su šalia stovinčiais žmonėmis.
Na tai vis delto pasilieku prie savo nuomones pridedu dvi nuotraukas "Chevrolet" 1927 ir 1928m.m.
"Buick"dar 1930m,montuodavo ratlankius su mediniais stipinais-taip kad i 1922 sis automobilis (nuotraukoje jusu)niekaip nepatenka
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: Nuotraukos
WANDERER rašė:Na tai vis delto pasilieku prie savo nuomones pridedu dvi nuotraukas "Chevrolet" 1927 ir 1928m.m.
"Buick"dar 1930m,montuodavo ratlankius su mediniais stipinais-taip kad i 1922 sis automobilis (nuotraukoje jusu)niekaip nepatenka
Bet Jūsu nuotraukose pavaizduotas Chevrolet National visiškai nepanašus į automobilį Klaipėdoje, negaliu patikėti.
O plieninius ratus kaip ir buferius, atsarginius ratus, galinio vaizdo veidrodis, šildymas buvo papildomos įrangos sąraše ir juos tikrai turėjo ne tik Chevrole kuris beje buvo pigesnis nei Buick.