Puslapis 522

Parašytas: 16 Sau 2007, 22:37
tadas1991
ar cia babina?

Parašytas: 16 Sau 2007, 23:13
tadas1991
ka patartumet daryt su ta vieta, kur du vamzdziai suvirinti? As galvojau pjaut viska lauk ir ivirint atitinkamo skersmens naujus, bet ar laikys?

Parašytas: 16 Sau 2007, 23:20
Pofka1
tadas1991 rašė:ka patartumet daryt su ta vieta, kur du vamzdziai suvirinti? As galvojau pjaut viska lauk ir ivirint atitinkamo skersmens naujus, bet ar laikys?


Jau suvirintojas tai matosi iš peties padirbėjo :D
Taip, geriausias variantas tą vietą išpjauti ir tvarkingai suvirinti kempu, o ne svarke. Bet jei tokių kaip ši, vietų yra ir daugiau tada siūlyčiau pasieškoti naujo rėmo.

Parašytas: 17 Sau 2007, 10:14
Vidminas
tadas1991 rašė:ar cia babina?


Čia magneto(tame tarpe babina) .Joje dažnai įtampa pramušdavo įsukamą į karterį su žvakes laidu ebonitinį izoliatorių.
Del spalvų : maniškis buvo baltu remu ir melsvais sparnais bei baku.
Iš detalių turiu variklio bloką(korpusą) ir patį variklį.

Parašytas: 17 Sau 2007, 17:29
tadas1991
o neturi kartais normalaus originalaus degimo? Nes tas savadarbis nekaip atsiliepia sankabai ir tiem perdavimo dantraciam. juk turi but hermestiska manau. O ten kur tie dantraciai turi but tepalo uzpilta ar uztenka sutept litolu kokiu? remas neislikes?

Parašytas: 17 Sau 2007, 18:45
Raimis
tadas1991 rašė:o neturi kartais normalaus originalaus degimo? Nes tas savadarbis nekaip atsiliepia sankabai ir tiem perdavimo dantraciam. juk turi but hermestiska manau. O ten kur tie dantraciai turi but tepalo uzpilta ar uztenka sutept litolu kokiu? remas neislikes?

Sankaba turi būti sausa. Jei paklius kokio nors tepalo- blogai.

Parašytas: 17 Sau 2007, 19:05
tadas1991
Raimis rašė:
tadas1991 rašė:o neturi kartais normalaus originalaus degimo? Nes tas savadarbis nekaip atsiliepia sankabai ir tiem perdavimo dantraciam. juk turi but hermestiska manau. O ten kur tie dantraciai turi but tepalo uzpilta ar uztenka sutept litolu kokiu? remas neislikes?

Sankaba turi būti sausa. Jei paklius kokio nors tepalo- blogai.


aisku, sita kaip ir zinau, bet kai rasiau nepagalvojau, sukibimas reikalingas jai. O tuos dantracius sutept du, kur vienas nuo alkuninio, o kitas sankabos?

Parašytas: 17 Sau 2007, 19:57
Vidminas
Kiek prisimenu,karteryje susikaupusį tepalą reikia karts nuo karto išleisti, atsukant dugne esantį varžtą/kamstelį.Originalų dedimą pradžioje reiketų patikrinti(o dal jis veikia),o po to bandyti remontuoti,po to jau ieškoti naujo.

Parašytas: 17 Sau 2007, 20:08
tadas1991
Vidminas rašė:Kiek prisimenu,karteryje susikaupusį tepalą reikia karts nuo karto išleisti, atsukant dugne esantį varžtą/kamstelį.Originalų dedimą pradžioje reiketų patikrinti(o dal jis veikia),o po to bandyti remontuoti,po to jau ieškoti naujo.

tai kad paziurek ta originalu pas mane tik ta rite su tais metalais belikus, maciau leduklis foto idejas tai ten toks kaip kondensatorius apvalus ir tie kontakatai visi, pazek pas mane kas like

Parašytas: 17 Sau 2007, 21:21
Pofka1
Tik dabar peržiūrėjau visus šios diskusijos puslapius ir pritariu Ledūklio nuomonei, kad šios Rygos restauruoti neverta dėl begalės trūkstamų detalių.
Bet ji gali pasitarnauti dar kilnesniam tikslui - įgūdžių tobulinimui. Manau būtent ant šito mopedo gali pasitreniruoti dažyti, špachliuoti, virinti, "panagrinėti" motorą, kad geriau suprastum kas ir prie ko. O kuomet jau įgysi pakankamai įgūdžių galėsi imtis ir rimtesnio projekto kurį, galbūt bus galima vadint ir restauracija.