uoksas rašė:o sitam varikliukui neturetu but cilindras be galvos, tas kur senesnio modelio ?
Deja, taip Turiu atskirai tokį cilindrą, bet labai vidus prirūdijęs.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
augism rašė:Pats renku Riga 5 detales, jau turiu du rėmus.
Šią restauruotą Riga 5 išskiria tik priekinio sparno tvirtinimas ir generatorius (dinama). Lempa originali, nuo Riga5, matosi.
Puikus darbas, bet akį drasko keli neatitikimai:
1. Grandinės apsauga nuo Riga7 (vis tiek reta detalė);
2. Cilindras (jau buvo pastebėta, kad turi būti be galvos);
3. Galinis stabdis turi būti su trauke (dar vadinamas "reaktyvinis mechanizmas");
4. Sėdynė turėtų būti ruda;
5. Duslintuvas "gravicapa" per senas, turi būti "agurecas".
Na ir jei jau restauracija, tai reiktų benzino filtrą pašalinti, ir sankabos dangtelio varžtai... galima rasti ką nors gražiau :)
Vis tiek šią temą išsisaugojau, ir kas kartą atsiverčiu pasigrožėti
tadas1991 rašė:Rado matai žmogus kritikos 7 metų senumo įvykiui
Tomše rašė:Jai tų pastebėjimu daugiau padarytumėme, tai galiu pasakyti. Lentelė buvo sukniedyta, o ne su varšteliais prisukta, kitos visos smulkmenos buvo nikeliuojamus kur čia nudažytos kojelė pastatimo, lempos lankelis ir kita... Lankelis buvo chromuojamas, varžteliai neorginalusn lentelė piešta iš rankos. Tų pastebėjimu daug, bet kam to reikia ? Jai autoriui buvo tik pastebėjimai, nes žiūriu visi čia jų mato. Jai restauruosi kokia kita motorinka tada žinosi, kas kaip ir ką rekia daryti kitaip.
Tomše rašė:Jai tų pastebėjimu daugiau padarytumėme, tai galiu pasakyti. Lentelė buvo sukniedyta, o ne su varšteliais prisukta, kitos visos smulkmenos buvo nikeliuojamus kur čia nudažytos kojelė pastatimo, lempos lankelis ir kita... Lankelis buvo chromuojamas, varžteliai neorginalusn lentelė piešta iš rankos. Tų pastebėjimu daug, bet kam to reikia ? Jai autoriui buvo tik pastebėjimai, nes žiūriu visi čia jų mato. Jai restauruosi kokia kita motorinka tada žinosi, kas kaip ir ką rekia daryti kitaip.