Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
susidūriau su tuo aš pats , tai ir klausiu JAWISTŲ , dėl ko ji gali vibruot , nes ne vienas žmogus su tuo susidūręs ir niekas nežino kodėl .[/quote] Nebalansuotas alkuninis velenas, kas čia sudėtingo nesuprast?[/quote]
Dėkuj Dariau , nežinojau :) nes kiek skaičiau temų apie tai , tai niekas atsakymo nežinojo .
virginijus007 rašė:Tai gal gali kas nors pasakyt kaip yra su tomis apsaugomis, o ne su parašytais pranešimais?? Kokių dar nutikimų su jomis būna?
nutikimu tai girejau tokias kalbas is senu motociklistu kad kaip senutem truksta grandine tai strikdo rata nes jus apsauga visa metaline 634 ir 638 jawom tiesiog nuplesia gumine apsauga.paciam neteko to patirt
Na man seni jawistai pasakojo, kad ir ant 634 bei 638 trūkus grandinei, ją užkirsdavo, nes jų apsauga irgi metalinė, tik, kad su gumom, ir pasakojo, kad nuimdavo apsaugą grandinės, kad neužkirstų nelaimės atveju.
virginijus007 rašė:Tai gal gali kas nors pasakyt kaip yra su tomis apsaugomis, o ne su parašytais pranešimais?? Kokių dar nutikimų su jomis būna?
nutikimu tai girejau tokias kalbas is senu motociklistu kad kaip senutem truksta grandine tai strikdo rata nes jus apsauga visa metaline 634 ir 638 jawom tiesiog nuplesia gumine apsauga.paciam neteko to patirt
Na man seni jawistai pasakojo, kad ir ant 634 bei 638 trūkus grandinei, ją užkirsdavo, nes jų apsauga irgi metalinė, tik, kad su gumom, ir pasakojo, kad nuimdavo apsaugą grandinės, kad neužkirstų nelaimės atveju.
man kaip pasakojo apie 638 grandinės trūkima , tai tipo trūksta grandinė , galinis ratas užsikerta ir čiuoži su jawą , bent man taip pasakojo , pats neesu patyręs to .
Taip pat dar noriu paklaust , mano Jawos 638 vienas cilindras nedirba užkūrus , ne visada taip būna , pavažiuoji biškį ir pradeda dirbt . kas gali būti : 1. Mažai benzino ? 2. Ar neapšildytas variklis ?
virginijus007 rašė:Tai gal gali kas nors pasakyt kaip yra su tomis apsaugomis, o ne su parašytais pranešimais?? Kokių dar nutikimų su jomis būna?
Pats logiškai pagalvok jai be apsaugos tai grandinė gauna žemių, vandens kurie tikrai skatina greitesnį sudilimą, o apsauga tam ir skirta kad sumažinti dilimą
Taigi patarkit, pas mane ant 634 jawos uždėta iž PP1 krovimo rėlė, ir prie mažų apsisūkimų su įjungtom šviesom dunsa cilindras vienas, o pas draugus ant 360 kai nepakanka krovimo srovę ima iš akumuliatoriaus. Tai ar pas mane dėl ižinės rėlės taip? ar dėl to, kad akumuliatorius 4,5Ah kai gamykliškai būdavo 11Ah?