Sveiki, bendražygiai, atsiprašau už ilgą tylą. Pajudėjo darbai vėl ir keletą vaizdelių jau galiu parodyti. Suvirinimo, reguliavimo darbai kaip ir baigti, tad šiandien vakarop pradėjau glaistymo procedūrą.
Variklio dangtis, pagal galimybes, pastatytas į tinkamą poziciją, nors vienoje vietoje teko įsikišti su pjovimo disku. Pats snapas buvo per arti dangčio - siūlė suvirinta ir užlieta alavu.
Dangtis jau turėjo ne vieną sluoksnį dažų, grunto, glaisto. Tryniau su birbyne išsišiepęs...
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
BMW 635CSi
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Galiniame dangtyje kažkada, matyt, buvo pragręžta skylė antenai, po to užvirinta, bet pasekmės likusios. Užvirinimo vietą iš viršaus užliejau sidabro lydmetaliu ir rezultatu likau patenkintas - prišlifavus liko visai nežymus įdubimas. Vidinę dalį teko lopyti - lopelį įvirinau žalvario lydmetaliu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Andrius
- Forumietis

- Pranešimai: 740
- Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 16:16
- Miestas: Kėdainiai
-
tiltaz
- Forumietis

- Pranešimai: 220
- Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 17:32
- Miestas: Vilnius
-
viktoras
- Forumietis

- Pranešimai: 983
- Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
va man irgi toks klausimas. Nes kazkada kalbejau su kebulininku, jis aiskino, kad spakliuojam ant pliko metalo, o dabar kiek teko susidurti tai is karto padengia vienu sluoksniu epogrunto.tiltaz rašė:Suprantu jau esi tikras meistras savo sriti, bet turiu viena klausima: o negeriau butu nupusti gruntu viena sluoksni o tik tada tik spakliuoti?
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
-
korišas
- Forumietis

- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 27 Sau 2008, 17:06
- Miestas: Klaipėda
-
mariussta
- Forumietis

- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
Pūslelių susidarymas ir man didelė problema...korišas rašė:Sakyciau jeigu garazas siltas, nesilaiko dregme ir glaistas dedamas iskart nuvalius dazus didelio skirtumo nera, bet jeigu darbai atliekami kas kiek laiko ir laukiama kol prades mestis rudys tai pusleles susidarys garantuotai.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
-
npn
- Forumietis

- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Kažkur (metodinė medžiaga apie dažymo technlogiją) teko skaityti jog jų priežastis drėgmė. Man teko susidurti, visa laimė, ant ardomo dalimis automobilio (abejotinai perdažytas kelis kartus ant "viršaus"), pažeidus net matosi, kad drėgmė ir ypač tai paūmėjo, jų padaugėjo per žiemą palaikius labai drėgname garaže. Reik manyt ir ten ir korozija savo juodus darbus daryti pradeda.mariussta rašė:Pūslelių susidarymas ir man didelė problema...korišas rašė:Sakyciau jeigu garazas siltas, nesilaiko dregme ir glaistas dedamas iskart nuvalius dazus didelio skirtumo nera, bet jeigu darbai atliekami kas kiek laiko ir laukiama kol prades mestis rudys tai pusleles susidarys garantuotai.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Taip, su pūslelėmis ne kartą teko susidurti ir ir man. Ilgai ieškojau atsakymo į šį labai nemalonų reiškinį, klausinėjau dirbančių šioje srityje, taip pat dažus ir kitas automedžiagas pardavinėjančių žmonių. Atsakymų buvo įvairių: vanduo 646 skiediklyje (dabar skiedimui naudoju akrilinį, o 646 tik plovimui pulverizatoriaus), drėgmė patalpoje ir t.t., bet problema neišnyko, nors, tiesą pasakius, taip būdavo ne visada. Atsakymą radau netyčia ir galvoju, kad tai ir buvo pagridinė problema. Kur žmonės laiko dažus, gruntus ir pan.? Manau didžioji dauguma kokioje tamsioje kamaroje, sandėliuke ar šiaip kampe, bet ten paprastai būna vėsu. Patalpa, kurioje stovi paruoštas gruntuoti ar dažyti atomobilis, be abejo būna pašildyta. Vėsius dažus išpurškiame į šiltą aplinką ir jų lašeliai akimirksniu pasidengia rūku (kaip akiniai, įėjus iš lauko į kambarį). Po kurio laiko vanduo koncentruojasi į lašelius ir pakelia dažus pūslelėmis. Kartais tai įvykdavo po dienos ar dviejų
Jau seniai praktikuoju dažų ar lako pašildymą prieš dažymą (įstatau skardinę su dažais į indą su karštu vandeniu kelioms minutėms) ir patikėkite - pūslelinė liga manęs nebeaplanko. Nežinau kiek čia aš teisus, bet teoriškai lyg ir viskas logiška.