Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
virgas rašė:...Kazkokia keramikine technologija ir as esu girdejes, bet tik tiek. ....
...Sveitimas sepeciu (kolektoriaus) tolygus nuliui paruosimas. Smeliuokit.
Užsienio forumuose tenka skaityti apie keraminį dažymą, bet negirdėjau, kad kas Lietuvoj tai darytų. Kiek pamenu keli variantai būna arba dažai sukietėjantys nuo paties kolektoriaus karščio, arba dengiama tuo užsiimančiose įmonėse ir ten matyt kišama krosnin. Tai daroma ne vien dėl estetinių sumetimų, bet, kaip teigiama, ir dėl šilumos atidavimo sumažinimo. Įsivaizduojant technologiją tai turėtų būti nepalyginamai rimčiau nei aerozoliai.
O šepetys iš tiesų nieko gero, sukibimą tik dar pablogint gali, kitaip nei smėliavimas...
Teko man mėginti dviejų rūšių karščiui atsparius dažus. Vieną kartą dažiau dažais, kurie buvo atsparūs apie 500 C, kiti gal 800 C. Nudažius 500 C, spalva nebuvo ryški juoda, buvo krosnių spalvos. Laikė tikrai puikiai, dažiau ant nesmėliuoto paviršiaus, jawa cilindrų. Kitus cilindrus dažiau 800 C. Užkūrus variklį kelias savaitęs buvo kaip degintos medienos kvapas, gavę nors kiek benzino nubėgdavo, rūdys mušėsi kiaurai. Tada prieš dažymą buvau nusmėliavęs.
Taigi, nežinau kokia temperatūra būna automobilio išmetimo kolektoriuje, bet manau, kad dažai iš senukų yra neblogos kokybės. Balionėlio kaina, virš 30 Lt.
Oru aušinamo motoro, kiek pamenu, tik iki 130 cilindrui kaisti leidžiama. Ir tai nevisiems. O kolektorius daug karštesnis, juk moco duslerka prie pat cilindro irgi karštesnė už patį cilindrą..
Dėl kolektoriaus temperatūros, tai ji gali būti labai nemaža. Fotografijoje matomas maksimalia galia bandomas variklis (ne sportinis ar kažkokiems ekstremaliems tikslams, o skirtas tiesiog serijiniams MB modeliams). Spalva nėra labai tiksli, nes šaltinis pageltęs, bet maždaug. Aišku oldtimeris gal nebus taip vaikomas, bet rezervas visada yra gerai, o ir automobilio kolektoriaus nenuiminėsi dažnai, kad vis perdažinėti, priėjimas tai ne kaip motocikle, tarpines kaskart pakeist tenka.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
sth55 rašė:Visvien lyginat:MB V8 matora su Gaz-12 I6 matoru.Apsukos bus visai kitos,dar kubtūra merco didesnė greičiausiai.
Ar rusiškas ar vokiškas, bet veikimo principas tai tas pats. Nuotraukoje esantis yra 5l tūrio V8 reiškia vienoj pusėj į vieną kolektorių "kvėpuoja" tik 2,5l. Nežinau kaip tas gaz motoras, bet foto esantis nėra toks jau greitasūkis, jo max. galia prie 5000aps/min. Įtariu, kad čia galios skirtumas gali lemti daugiausiai. Bet, galų gale koks skirtumas, reikia orientuotis į maksimumą, jei darysi, kad atlaikytų 800 ar 900 laipsnių tai 500 atlaikys tuo labiau ir nuo to bus tik geriau. Juk nuimti ir uždėti kolektorių pakartotiniam perdažymui irgi kainuoja (laikas, tarpinės, veržlės, dar kartą šveitimas). Nors iš kitos pusės žiūrint gamintojas turbūt nebuvo numatęs jokio padengimo.
kol zimo varikliukas kvepuos taip kaip sito merso daug dirbtuviu ruosianciu variuklius sportui reketu aplankyt... jeigu zimo kolektoriai ikaistu taip kaip merso kur foto yra, tai isivaizduokit kas butu su stumokliais voztuvais ir panasiai... jie paprasciausiai istirtptu...