Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Ford Mustang convertible 67

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Didžiausias smėliavimo trūkumas tas, kad kaip bevalytum mažiausios smelio dalelės vistiek lieka. Kaip tego girdėti iš specialistų geriausia po smėliavimo detalę dėtio ant kokio vibratoriaus, kad kuo daugiau pašalinti šių dalelių. Kitas dalykas, tai gruntas kuris naudojamas po smeliavimo, kaip taisyklė dazniausiai greitai stingstantis, o tai reiškia ką, kad mikroskopinės duobutes su smelio likučiais tiesiog užliejamos iš viršaus, o viskas kas liko po juo toliau sėkmingai progresuoja. Mano manymu turint sąlygas laiko ir kantrybės geriausias dalykas yra valymas vieliniais šepečiais, tuo labiau, kad valant jais yra nušveičiamos tik rūdys, o ne sveikas metalo sluoksnis kaip naudojant bet kokius abrazyvus.
jurrema
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 23 Spa 2010, 09:46
Miestas: Sweden

Standartinė jurrema »

Na as manau, kad vistik smeliavimui toli grazu neprilygsta joks rudziu salinimo budas.Smulkias detales detales kiek galima bandau smeliuoti, taciau kebulo didzioji dalis bus tiesiog nusveista, del ziemos ir netinkamu salygu. Beto kaip matau jus nesate labai priesiskai nusiteikia rudziu sveitimo budui.

Taigi judam toliau...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Ford Mustang Convertible
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Po smėliavimo naudojau epoksidinį rūdžių surišėją "Epoxy brunox" tikėdamasis paruošti detales amžiams. Surišėjas metalą padengė plona plėvele. Ant taip paruoštų detalių purškiau epoksidinį gruntą. Apdirbant užteptą glaistą nuo detalių luposi glaisto sluoksnis kartu su grunto sluoksniu ir plonos surišėjo plėvelės likučiais. Pasidomėjęs internete apie surišėjo naudojimą radau informacijos, kad kai panaudoji surišėją susidariusę plėvelę reikia nuvalyti acetonu. Gerai nuvaliau visas detales nugruntavau. Vistiek lupasi grunto sluoksnis tik sunkiau.

NUSIBODO skaityti visokių liaudies meistrų patarimų, kurie rašo apie savo dažymo patirtį. Nudažę transporto priemones išvažiuoja tik per šventes ir nelyjant, o per žiemą ant kaladžių automobilį šildomam garaže pralaiko.

Teko domėtis ir su daug dažytojų kėbulistų šnekėtis visų nuomonės skirtingos. Pastebėjau, kad daugelis dažytojų tiesiog imituoja specialistus, nudažo autobilius ir į turgų. Vieni teigia, kad smėliuoti negalima reikia šveisti tik šepečiais ir tik tas vietas kur surūdyję. Daugelyje dažyklų apie epoksidinį gruntą net negirdėję, pagrindinis produktas gruntavimui purškiamas glaistas. Glaistą visi šveičia su vandeniu ir ant nuogo metalo.

Šitoje srityje esu visiškai pasimetęs, nerandu tinkamos informacijos internete. Visi savo prekes tik giria. Būtų šaunu, kad rimtas specialistas parašytų iš daugelio metų savo patirties kaip geriausia atlikti metalo dažymo darbus.

Su šepiačiu visų vietų neišveisi ir kas blogiausia rudis tiesiog įtrini į metalą, pašveiti su švitriniu ir jos išlenda.

Šiuometu tiesiog ieškau informacijos apie laivų statyklose naudojamas dažymo technologijas, nes ten metalas veikiams druskų ir drėgmės.
Vartotojo avataras
Jet force
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 06 Rgs 2010, 22:27
Miestas: Kuršėnai

Standartinė Jet force »

Nuo rudžių nepasislėpsi! :) amžiams tikrai nebus , kad neišlys rūdėlių... Drėgmė , druskos ir visas kitas brudas skatina rudžių gausėjima. :) metalo neapsaugos kažkoks tai tepaliukas , nuo rudžių . Labai aktualus variantas kai teigia jog kai sumažėja kompresija ir stumuoklis yra apsibraižęs minimaliais ibrėžimais paimame tam tikrą skystį pilame į cilindro vidų ir tai lyg padės... NETIESA ! Metalo kažkokie skysčiai neapsaugos.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Nesu specialistas, tik šie klausimai irgi aktualūs ir neskubėdamas bandau šviestis. Peršasi tokios išvados - jokiu būdu nedaryti kaip daro daugelis remontininkų (pigiai/paprastai/greitai, nes tikslai visai kiti), nepirkti medžiagų kurios yra pas mus populiariausios (visokia lenkiška, graikiška ar dar bala žino kokia produkcija). Yra gi garsių rimtų gamintojų, už vardą teks sumokėti, bet manau žino ką gamina.
Nuo rūdžių amžiams neikaip neapsiginsi, plienas vistiek sugrįš į savo pirminę natūralią rūdžių būseną. Po rimtų kėbulo tvarkymų manau geriau pamiršti važinėjimą žiemą druskotais keliais, nes kaip gamykloje nepadarysi - viso nušveisto iki pliko švaraus metalo ir suvirinto automobilio nepamerksi fosfatavimo vonią ar gruntą.
Kam tas surišėjas jei nusmėliuota ir nėra ką surišinėti. Galų gale surišėjai net ir nėra skirti rūdžių šalinimui, jie tik paverčia rūdis šiek tiek patvaresne jų forma ir/arba padengia kažkokia polimerine plėvele, bet problema iš esmės neišsisprendžia.
Į šveitimą šepečiais vilčių daug nedėčiau, vien prieiti neįmanoma, o ir nelabai išsišveičia. Manau ne veltui pasaulyje restauratorių naudojamas šveitimas tiek smėliu tik ir kitokiuomis medžiagomis (plastikinės granulės, soda). Nušveisti tik ten kur surūdiję irgi keblu, bandžiau ant savo tvarkomo automobilio dugno dalies - rūdžių yra daugiau nei matosi. Kol kas matau tik vieną variantą nušveisti dugno dangą ir smėliuoti, su išorės skardomis, aišku, paprasčiau.
Glaisto šveitimas ant pliko metalo šlapiai manau vienareikšmiškai labai labai didelis blogis (aišku taip yra paprasčiau ir lengviau). Kiek teko specializuotoje literatūroje skaityti koks glaistas bebūtų jis vistiek savybėmis neprilygsta alavui. "Sėda", nesukimba taip gerai, daugiau ar mažiau porėtas tad tas vanduo jame daro labai negerus darbus.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Išvis reikia vengti glaisto ir juolab purškiamo ir vengti labai storo grunto sluoksnio, nes šie produktai linkę traukti drėgmę ir sėsti. Glaistą anksčiau šveisdavau su vandeniu, bet dabar tik sausu būdu ir man net lengviau.

Dėl smėliavimo. Kiek esu smėliavęs dalių, niekad netepiau jokiu surišėju ar modifikatorium, nes juk metalas būna švarus švarus po smėliavimo. Po šveitimo šepečiais tepdavau. Na, per druskas netenka važiuot, bet per lietų tekdavo ir pakolkas nėra jokių rūdžių. Juk smėliuotas paviršius būna gana šiurkštus, prie jo labai gerai prilimpa gruntas. Nusmėliuotam paviršiui prieš gruntavimą nereikia jokių procedūrų, aš nebent tik su šepečiu nuvalau smėlį. Jeigu ir lieka viena kita kruopelytė smėlio ar labai smulkios smėlio dulkės, tai nėra blogai, nes smėlis yra RIŠAMOJI medžiaga. Taip pat venkite plikais pirštais liesti smėliuotas detales, nes kad ir ką jūs darytumėte su savo rankomis, ant jų vistiek bus riebalų, ko pasekoje nelimpa gruntas.
Taigi, mano išvada tokia. Nusmėliuoji, su šepečiu pravalai dalį, imi su medžiagine pirštine detalę, ją pakabini ir gruntuoji.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

silvijus rašė: Šiuometu tiesiog ieškau informacijos apie laivų statyklose naudojamas dažymo technologijas, nes ten metalas veikiams druskų ir drėgmės.
Pažįstamas turėjo užsilikusio skysčio vadinamo "sūriku". Tai toks rudas gruntas, kuris būdavo naudojamas laivų apsaugai nuo korozijos.

Man įdomu koks buvo naudojamas gruntas motociklų JAWA sparnams. Kai restauravau savo jawą, aš vidinių pusių neliečiau, nes orginalus gruntas buvo nepažeistas ir nebuvo jokių rūdžių. Jų nėra ir iki šiol.
DK
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 109
Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
Miestas: Šiauliai

Standartinė DK »

spoileriz rašė:
silvijus rašė: Šiuometu tiesiog ieškau informacijos apie laivų statyklose naudojamas dažymo technologijas, nes ten metalas veikiams druskų ir drėgmės.
Pažįstamas turėjo užsilikusio skysčio vadinamo "sūriku". Tai toks rudas gruntas, kuris būdavo naudojamas laivų apsaugai nuo korozijos.

Man įdomu koks buvo naudojamas gruntas motociklų JAWA sparnams. Kai restauravau savo jawą, aš vidinių pusių neliečiau, nes orginalus gruntas buvo nepažeistas ir nebuvo jokių rūdžių. Jų nėra ir iki šiol.[/quot

Tai labai tvirtas gruntas. Dabar jo nepardavinėja Lietuvoje. Uždraudė dėl jame esančių metalų - kenksmingas. Mano tėvas dažė juo parūdijusią betono maišyklę, praskiedes su benzinu iš motociklo bako (kartu su tepalais). Praėjo gal 15 metų. Laiko iki šiol.
...kitoks požiūris i techniką...
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Ne šiaip surikas, o švino. Būna ir geležies, tas nėra uždraustas, pilna ir dabar parduodamo. Švino surikas seniai žinoma efektyvi priemonė, bei seniai žinoma, kad nuodingas tad nenuostabu, kad draudžiamas ir netik Lietuvoje. Man, asmeniškai, nelabai norisi tokio naudoti, gal ateityje reiks kažką tvarkyti toje vietoje ir pačiam ar kažkam kvėpuoti jo dulkėmis - sveikata svarbiau už betkokius geležis. Be to nežinia kaip su tokiu sluoksniu reaguos ir sukibs įprastos automobilinės medžiagos.
Vartotojo avataras
Jet force
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 06 Rgs 2010, 22:27
Miestas: Kuršėnai

Standartinė Jet force »

jo del sukibimo su dažais tai labai galimas daiktas , kad išmušti gali sukuriais... :)