Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Jawa 500 OHC

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

tadas1991 rašė:Teko keliaut dviračiais dvi vasaras Latvijoj, Estijoj. Kai reikia vandens, maisto, dviračių detalių kokiam totaliam užkampy surast, išmoksti visus nesuprantamus žodžius visom trim kalbom :D Linkiu išbandyti. Gaila, greit pasimiršta.

Taip, pats būdamas Moldovoje jau kažkaip buvau pramokęs rusų kalbą, bet labai greit pamiršau.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Latviškosios 500-tinės istorijos tęsinys

...Решили откататать сезон 2008 так как есть, а осенью занятся полной реставрацией.
И вот первый выезд на открытие Ретро-сезона в мае 2008 года...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

..всё вроде прошло неплохо, поэтому, воодушевившись, решили выехать и на большой ретро-слёт в Эстонии «АРБАВЕРЕ-08». Именно там сделали замечательную фото вместе с ещё пятнадцатью Явами-участницами. Несмотря на такое количетво ЯВ, пятисотка была единственной, внимание к себе она привлекала не меньше, чем более старые машины. Получив приз, мы вернулись в домой, и через месяц началась разборка мотоцикла.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Заднее крыло после снятия приклёпанной сверху заплаты представляло довольно плачевную картину, внутреннее крыло тоже было протёрто цепью. После сварки оно выглядело уже не так страшно.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Самая серьёзная неприятность ждала нас после демонтажа мотора, обнаружилось отломанное ухо крепления и соответственно разбитое нижнее. Если бы материалом картера был аллюминий, то ничего страшного не было бы, но на 500-ке картер из магниевого сплава, пришлось искать технологии сварки магния, помог наш коллега-мотореставратор у которого были соответсвующие технологии. Сварка удалась, и осталось лишь обработать шов и проверить геометрию. Материал картера диктует и обязательную окраску как внутри так и снаружи, так как магний не сосдаёт защитной плёнки и корродирует на воздухе. Картера были отгрунтованы фосфатирующим грунтом и окрашены в алюминиевый цвет, как это и было в оригинале.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Двигатель удивил не только магнием, но и дюралевыми шатунами, отсутсвием промежуточной опоры колевала и довольно грубым литьём. Постепенно решались проблемы комплектования, в Чехии удалось купить почти всё, что не хватало, в Серпухове я забрал ещё один двигатель, который остался там после испытаний в 50-х годах.
Кстати сказать, это стало очень полезным приобретением, верхняя часть головки на нашем моторе оказалась свареной и мы решили её заменить. Вообще, с головкой вышло больше всего проблем, разбитые посадки пальцев коромысел пришлось обрабатывать специально заказанной развёрткой, сами пальцы изготовили «в плюсе» и коромыла встали на место, направляющие втулки клапанов тоже потребовали работ по цементации и последующей шлифовки.
Клапана поставили новые, подобрав по компьютеру подходящие по размерам от современных автомобилей. Поршни пришлось заказывать дважды, первые заказали в Литве, получили –прослезились, качество оказалось ниже плинтуса, кроме перевеса на 50 г ещё и не была выдержана геометрия, и поршни ценой в 80 ЕВРО каждый, отправились в цветмет. Второй заход я уже сделал по своим старым каналам в Германии, на этот раз всё прошло замечательно и поршни стали на место.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Довольно много времени пришлось потратить на изготовление декоративных крышек на тормозные барабаны, оригинальные были сильно замяты, пришлось делать копии "с нуля" после стеклоструйки внутренней части отполировали внешний контур.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Несколько раз в процессе как обычно машина собиралась и разбиралась, для предварительной и окончательной подгонки всех узлов.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Потом была финишная пескоструйка и покраска. И вот началась сборка. Это всегда самый волнующий момент, когда из готовых деталей возрождается машина!
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.