DK rašė: Praėjus porai savaičių viską pašiaušiu 2000 švitriniu ir lakuoju.
kažin kaip lakas kimba prie tu dažų, sušveitus su 2000 ?
silvijus rašė:Kadangi neturėdamas galimybės rasti informacijos apie tinkamą metalo apdorojimą tarp dirbančių automobilių dažytojų, norėdamas žinoti tinkamiausią būdą kuo ilgiau išsaugoti restauruotą transporto priemonę su neatkeltu dažų sluoksniu, užduodu konstruktyvius klausimus.
Čia toks pamastymas:
Dažus gali atkelti tik grunto sluoksnis arba tai... kas yra po juo. Dažytojas tik dažo, tad jis negruntuoja ir jis tiktai nežino, kas yra po gruntu ir kas ten gyvena. Taip kad, manau jog šitie klausimai turėtų labiau eiti kėbulo paruošėjams dažymui Tad, manyčiau viskas ne į medžiagas remiasi (ką visi ypatingai akcentuoja) o labiau į pati kėbulo paruosimo procesą. Lietuvoje labai paprastai tas procesas vyksta. Pašiaušiai ir nugruntavai... O "užsienyje" kiek domėjausi ( jų piniginės lito atžvilgiu didesnės, tai daugiau sau leidžia), tai N chemijos varo prieš špakliavimo, po špakliavima.. valo valo ir valo... ir t.t. ilgai ir laimingai pila visko ant to metalo, kol pradeda gruntuoti. Vėlgi tas pats grunto pašiaušimas... sausai... šlapiai... Vat čia ir yra ta riba, ar kažkas pakels gruntą ar nepakels...
Dažai kaip dažai... jie tik grožiui bet kas po jais ten gali judėt pradėti ?