Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
sigis404 rašė:Ryškiai geltonos lygtais "detski ponos" nevadino , buvo tokia kaip ochra, tai tą gal vadino, o dėl dviejų spalvų derinio tai susilaikyčiau. Automobilis ir taip savotiškai idomus ir gal margint tikrai nevertėtų
"Cvet detskogo ponosa"..turejau omeny tikrąją manojo moskvičiuko spalvą, kurios foto yra sudėtos žinutės pradžioje:))
Ačiū Raimi uz komentarus.Margučio nedarysiu,pasilieku prie geltonos spalvos kuri tikiuos gausis kaip taip pat parodyto MOSKVICIAUS.
sigis404 rašė:Ryškiai geltonos lygtais "detski ponos" nevadino , buvo tokia kaip ochra, tai tą gal vadino, o dėl dviejų spalvų derinio tai susilaikyčiau. Automobilis ir taip savotiškai idomus ir gal margint tikrai nevertėtų
"Cvet detskogo ponosa"..turejau omeny tikrąją manojo moskvičiuko spalvą, kurios foto yra sudėtos žinutės pradžioje:))
Ačiū Raimi uz komentarus.Margučio nedarysiu,pasilieku prie geltonos spalvos kuri tikiuos gausis kaip taip pat parodyto MOSKVICIAUS.
Taip atsiprašau , truputi apsikvailinau , visiškai sutinku, jog jūsų moskviciaus originalią spalvą būtent taip vadino
Jusu modelis tokia spalva,kokia nuotraukoje,dazomas nebuvo:(galimi variantai-tamsiai raudona,balta,sviesiai zalsva-melsva ir jusu turimo moskviciaus,Dar teko matyti tamsiai ruda,kitokiu-neteko:) nuotraukoje -2140-pikapas,vat jie jau buvo ivairiau dazomi.dviem spalvom irgi dazoma nebuvo,isskyrus geltona-melyna,bet tai milicijai buvo skirta:)
Praplečiant akiratį norėčiau paklausti forumiečių, kur galima ar kas žino tokią info- kiek pvz. buvo pagamtinta M426, M427 modelių ir kokia buvo jų kaina. Dėdė mano pirko M427 75 metais ...tai sako uz 5200 rublių,bet man kažkaip didoka ši suma išvardinta.
P.S.Google moku naudotis,bet šios info neradau.
Neseniai derinau IŽ-412 1975m. laidos, tai šeimininkas pasakojo, atseit sprendė, ką pirkti VAZ ar MOSKVICH.... ir jo žodžiais, nežiūrint to, jog MOSKVICH buvo brangesnis, jis jį įsigijo. Nors mano uošvis 1973m. pagal paskirą pirko VAZ2101, jis mokėjo 5500rub., o žmogus iš kurio pirkau VAZ2103 sakė, jog pirkdamas 1976m. sumokėjo už jį 9000rub. ir dar +1000rub. davė, kad galėtų pasirinkti spalvą ir saloną. Kito įsigyto VAZ21033 1980m. knygelėje radau kažką panašaus į kvitą su antspaudu, kur parašyta, jog už pirkinį sumokėta 8800rub.
Na,chebra,matosi,kad dar negyvenote tais laikais:)Galiu is atminties ivardint(valdiskas) kainas,kurias atsimenu.Taigi VAZ 2101-5500rub,VAZ21011-6300 rub,VAZ 2102-5750rub VAZ2103-7200rub.MOskvic 412 (AZLK)-4800rubMoskvic 412(IZ)-4700rub.ZAZ968-3500rub,GAZ 24-9200 rub.Automobiliai brango 1975 metais.Kainos po pabrangimo buvo VAZ21011-7200rub Moskvic 2140-7300rub"Liuks" variantas(buvo ir toks:)-8350-rub.GAZ24-15000.Mazdaug tuo metu pasirode 2140 moskvic ir GAZ2410.GAZ2410-18000rub."Naujas" moskvicius -12300rub.Faktiskai tuom ir baigesi naujoves,po to TSRS zlugo.Dar VAZ 2105-7300rub.VAZ2106-8200 rub.VAZ2104-7800rub.Naujas ZAZ-6300rub.VAZ2108-8300rub.VAZ2109-9200rub."Niva"-9600 rub.Aisku,dar ten buvo niuansu visokiu,pvz VAZ 2106 ejo su 3 rusiu varikliais,kaina kito.Bet bazines mazdaug tokios.
Apie turgaus kainas net neverta kalbet,vidurineje azijoje GAZ24 kainavo,kaip ir UAZ 469,panasiai25000-30000rub.
Kainos aišku įspūdingos..žinant, kad tais laikais nebuvo jokių lizingų:)) Ir atsimenu,kad tėvas užimdamas nemažas pareigas milicijoj...gaudavo apie 200 rublių...dėl to ir įsigijom pirmą auto tik 92 metais.
Šiandien buvo užvestas moskvičiukas po 5 metų ramybės:))dirba gražiai,sankaba gyva,stabdžiai taip pat gyvi:) Yra nuimti priekiniai sparnai..kurie yra keičiami i naujus.Vairuotojo pusės durelės yra su mažais įlenkimais, tad jei kas turi geras duris 412...jas įsigyčiau.Taip pat langas galinis keleivio iš vairuotojo pusės buvo nuo 412, o ne nuo originalo 427...dėl to jis atrodo kaip nupjautas prie rėmo.Jį taip pat įsigyčiau:)Jei nerasiu...bus gaminamas. Ačiū RUDGE už galinius sparnus...jie visdėlto irgi bus panaudoti
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.