Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Pontiac chieftain 1951m.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė milzinas »

Švino taip kolega,kengsmingas,bet laiko tai super,bet neaišku kur galima to tikrojo švininio gauti,o išdžiuves gal ir nebekenksmingas,užsidažo ir taip toliau.Kaškada prašiau pažystamo,kad parneštu prieš kokius 5m,tai sakė,kad švininio nebėra.Aš taipat gruntuočiau tokiu jai turėčiau,mano nuomone tai labai geras pasirinkimas,jai tai tikrai švino surikas,užsidedi gera raspiratorių,gerai vėdinamoj patalpoj,kodėl gi ne.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
408
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 548
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
Miestas: Klaipeda

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė 408 »

Įtariu , kad turiu garaže tikrojo švininio sūriko, reikės patikrinti kiek kilogramų .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
jurrema
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 23 Spa 2010, 09:46
Miestas: Sweden

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė jurrema »

Gal kas gali nuotrauka uztepto ant pavirsiaus, ar pakuotes, noriu pasitikrinti ar cia tas ka as galvoju. Aciu. Turbut pas teva yra dar garaziuke.
Ford Mustang Convertible
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė milzinas »

jurrema rašė:Gal kas gali nuotrauka uztepto ant pavirsiaus, ar pakuotes, noriu pasitikrinti ar cia tas ka as galvoju. Aciu. Turbut pas teva yra dar garaziuke.
http://www.oldtimers.lt/download/file.p ... &mode=view :D
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė virgas »

Turėkit minty, kad švino surikas maišomas tik su natūraliu sėmenų aliejaus pokostu. Tik jūdviejų sąveikoje gaunama ta įstabioji antikorozinė danga. Jokie kiti sintetiniai ar pusiau sintetiniai pokostai netinka. Pasidaryt reikia tik tiek, kiek tuo momentu sunaudosit, nes paruošto išsaugot nepavyks: per parą jis sukietės.
ART-2T
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 29 Kov 2009, 01:57
Miestas: Trakai

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė ART-2T »

Prie Pontiako su pertraukomis krapštomės daugiau kaip pusantrų metų.

Švino surikas būna dviejų rūšių: vienvalentis švino oksidas (liaudyje dar vadinamas gletu)- oranžinės spalvos švino milteliai ir trivalentis švino oksidas - rausvos spalvos milteliai( nepainiokite su geležies suriku- raudonai rudos spalvos , kuris naudojamas metalo antikorozinei apsaugai, bet pasižymi prastesnėmis antikorozinėmis savybėmis.Jis naudojamas senų skardinių stogų atnaujinimui, metalinėms kontstrukcijoms apsaugoti).
Vienvalentis švino surikas ir dabar naudojamas kaip antikoras tiltų metalinėms konstrukcijoms apsaugoti.
Dibelė jo bėda ta, kad tai sunkusis metalas ir dirbant su juo būtinos geros kvėpavimo takų apsauginės priemonės. Būtina po darbo gerai plauti rankas (taip pat prieš parūkymo pertraukėles).
Geras paviršiaus dengimas pasiekiamas maišant tik su natūraliu pokostu (gerą pokostą galima pasigaminti pačiam ilgą laiką kaitinant linų sėmenų aliejų). Mineralinis pokostas šiam darbui visiškai netinka.
Padenginėti paviršių galima tik atlikus visus šlifavimo darbus (kitap reikėtų naudoti oro nusiurbimą su labai tankiu filtru). Prieš ką nors virinant iš virinamo ploto reikia pilnai pašalint visą švino suriko dangą. Su kaikuriais cheminiais elementais sudaro sprogų mišinį.

Prieš metus teko kalbėti su Faschemos darbuotoju,tai sakė nutraukę suriko vežimą dėl mažos paklausos(nors jų tinklalapyje, skyriuje "pramonei" jis vis dar yra). Čia taip pat galima rasti ir daugiau įvairių restauracijoje praversiančių medžiagų http://www.faschem.lt
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė imantas »

sumskas2 rašė:
imantas rašė:
ART-2T rašė: Jų padidintas atsparumas sūriam vandeniui, daugumai cheminių medžiagų, hidraulinėms alyvoms.
Kažkaip forumiečiai baigia "nupušti" su tais laivu dažais. Turbūt patys nelabai suvokiat, kam jie jums reikalingi... ? Paranoja prasidėjusi...
Galetumet konkreciau paaiskinti, kuo jie yra blogi. Ar tiktai tusciai rasyneti mokat?

Apie bloguma niekas nešneka, nuo to reikia pradėti. Kitas dalykas, pasakykit, kokiu tikslu ji reikia naudoti automobiliuose ? automobiliniai dažai jau per prasti ? Peržiūrėjus laivų dažų "privalumus" tai supratau, jog jus turbūt planuojate automobilį naudoti nardymo tikslams Baltijos jūroje. Visi dažų privalumai galioje tik vandenyje. Kaip rašė, sūrus vanduo ir t.t. Nežemiški reikalai :PP
Kainų skirtumas nebent gali įtakoti, tų dažų tik pirkimą ir naudojimą.
Kaip virusas plinta tie jūriniai dažai, bet kokia jų reali nauda... ? Lyginant prieš automobilinius ? Gal galėtų kas nors paaiškinti ?

Gal būt... reiktu pradėti automobilius dažyti lėktuvų dažai, kad jis greičiau važiuotų ? :tiuning:
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė spoileriz »

imantas rašė:
imantas rašė:
ART-2T rašė: Jų padidintas atsparumas sūriam vandeniui, daugumai cheminių medžiagų, hidraulinėms alyvoms.
Kažkaip forumiečiai baigia "nupušti" su tais laivu dažais. Turbūt patys nelabai suvokiat, kam jie jums reikalingi... ? Paranoja prasidėjusi...

Apie bloguma niekas nešneka, nuo to reikia pradėti. Kitas dalykas, pasakykit, kokiu tikslu ji reikia naudoti automobiliuose ? automobiliniai dažai jau per prasti ? Peržiūrėjus laivų dažų "privalumus" tai supratau, jog jus turbūt planuojate automobilį naudoti nardymo tikslams Baltijos jūroje. Visi dažų privalumai galioje tik vandenyje. Kaip rašė, sūrus vanduo ir t.t. Nežemiški reikalai :PP
Kainų skirtumas nebent gali įtakoti, tų dažų tik pirkimą ir naudojimą.
Kaip virusas plinta tie jūriniai dažai, bet kokia jų reali nauda... ? Lyginant prieš automobilinius ? Gal galėtų kas nors paaiškinti ?

Gal būt... reiktu pradėti automobilius dažyti lėktuvų dažai, kad jis greičiau važiuotų ? :tiuning:
Tamsta iš pavydo rašote???? Juk ne vienas žmogus jau šiame forume važiuoklės dalis dažėsi miltelinių budu, kuris taip pat yra ne pigus, dugnus purškia įvairiom medžiagom. Pats nudažyk mašiną paprastais dažais, ir po metų palįsk po mašiną, ir ką pamatysi ? Nereikia nei vandens, nei jūros - dažais bus nudaužyti ir dugnas nusėtas rūdim. Ir aplamai, nesvarbu kuriam Lietuvos pakraštyje gyveni, išeik į lauką, nueik į kokią nors automobilių aikštelę, ir pažiūrėk kiekvienos mašinos dugną ir arkas. Kaip manai, jie po jūrą plaukiojo su tom mašinom ??????
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė imantas »

spoileriz rašė:
Tamsta iš pavydo rašote???? Juk ne vienas žmogus jau šiame forume važiuoklės dalis dažėsi miltelinių budu, kuris taip pat yra ne pigus, dugnus purškia įvairiom medžiagom. Pats nudažyk mašiną paprastais dažais, ir po metų palįsk po mašiną, ir ką pamatysi ? Nereikia nei vandens, nei jūros - dažais bus nudaužyti ir dugnas nusėtas rūdim. Ir aplamai, nesvarbu kuriam Lietuvos pakraštyje gyveni, išeik į lauką, nueik į kokią nors automobilių aikštelę, ir pažiūrėk kiekvienos mašinos dugną ir arkas. Kaip manai, jie po jūrą plaukiojo su tom mašinom ??????
na taip... Iš pavydo tiesiog... :ddg: matau cituoti moki, bet ar moki tas citatas perskaityti ?
kas ir ką kalbėjo apie ta miltelinį dažymą ? :mastau: matomai, jog nieks...
kitas dalykas, nereikia kasdieninių džinsu lyginti su proginiu kostiumu, su kuriuo karta metuose kur nors pasirodai. Tas pats ir bus su restauruojamu automobiliu.
Tai ką, jūs čia norėjot pasakyt ? :durniau:

Jeigu netyčia pametėt mintį, tai kalba eina apie laivų dažus ir nežemiškus jų privalumus restauruojamiems automobiliams...
Vartotojo avataras
Mix'az
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 219
Užsiregistravo: 14 Sau 2007, 18:00
Miestas: Vilnius

Re: Pontiac chieftain 1951m.

Standartinė Mix'az »

imantas rašė: na taip... Iš pavydo tiesiog... :ddg: matau cituoti moki, bet ar moki tas citatas perskaityti ?
kas ir ką kalbėjo apie ta miltelinį dažymą ? :mastau: matomai, jog nieks...
kitas dalykas, nereikia kasdieninių džinsu lyginti su proginiu kostiumu, su kuriuo karta metuose kur nors pasirodai. Tas pats ir bus su restauruojamu automobiliu.
Tai ką, jūs čia norėjot pasakyt ? :durniau:

Jeigu netyčia pametėt mintį, tai kalba eina apie laivų dažus ir nežemiškus jų privalumus restauruojamiems automobiliams...
O jūs pasakykit kas čia blogo jei savininkas stengiasi padaryti viską, kad tik jo ratuotas draugas pragyventu kuo ilgiau ir liktu ateities kartom ?

Gal ir nesuteiks tie laivų dažai tiek naudos kiek norėtųsi, bet bent jau žinos, kad padarė viską ką galėjo, kad būtu kuo geresnis rezultatas.

Gal užteks teršti šią tema ?
Izh Planeta 3 (1975) remontuojamas - lėtai bet užtikrintai :)