Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Nupirkti automobiliui verstuvai. Dar reikės pritaikyti jų tvirtinimą prie automobilio. Gal kas turite informacijos kaip išskaičiuoti automobilio svorio centrą, kad lengvai suktusi ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Dar vienas klausimas. Bamperio konstrukcija neturi tvirtumo, nes nėra tvirtų briaunų. Prieš ruošiant chromavimui kaip jį ištiesinti ?
Gal padėtų kokios valcavimo ar preso staklės, gal yra firmų kas tai gali atlikti ?
Gal padėtų kokios valcavimo ar preso staklės, gal yra firmų kas tai gali atlikti ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Gaila kad negavau gerų patarimų dėl bamperio išlyginimo. Pradėjus šį darbą, manau pati darbo eiga parodys kaip elgtis.
Darbai po truputį judinami kiti.
Bako remontas:
Darbai po truputį judinami kiti.
Bako remontas:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Po smėliavimo:
Po gruntavimo:
Po gruntavimo:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Po dažymo:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 01 Spa 2012, 00:25
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
O kaip dėl bako vidaus? Ar nebuvo rūdžių?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
[quote="kęstutis"]Gaila kad negavau gerų patarimų dėl bamperio išlyginimo. Pradėjus šį darbą, manau pati darbo eiga parodys kaip elgtis.
Žiūrint kokios kokybės norima. Jei idealios, tai mano galva pigiau gaminti naują.
Kita vertus yra sentimentalioji ir grynai principo pusė, kuri liepia išsaugoti kuo daugiau originalo. Tada sėkmės kalviaujant.
Žiūrint kokios kokybės norima. Jei idealios, tai mano galva pigiau gaminti naują.
Kita vertus yra sentimentalioji ir grynai principo pusė, kuri liepia išsaugoti kuo daugiau originalo. Tada sėkmės kalviaujant.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Ačiū Vaidotui už patarimus.
Planuoju bandyti prikelti - originalą, bet reiktų susirasti ir alternatyvių galimybių.
Būtų įdomu sužinoti kaip būtų galima pagaminti naują - ar yra firmų kas tai gali padaryti?
Planuoju bandyti prikelti - originalą, bet reiktų susirasti ir alternatyvių galimybių.
Būtų įdomu sužinoti kaip būtų galima pagaminti naują - ar yra firmų kas tai gali padaryti?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Tofus rašė:O kaip dėl bako vidaus? Ar nebuvo rūdžių?
Kiek pavyko apžiūrėti bako vidų - jis gražus. Rudžių židinių nepastebėta.
Išėmus jį iš automobilio buvo išleista apie porą litrų seno benzino. Gal tai ir padėjo nesusurudyt iš vidaus.
Padariau kelias nuotraukas, bet jų kokybė gaunasi prasta. Prietaiso kad būtų galima paveiksluoti ir detaliai apžiūrėti vidų neturiu.
Nuotraukos viršutiniame kampe matosi bako viduje įtvirtintas sėtelis, po kurio stovi vamzdelis kuro padavimui į sistemą - jo būklė gera. Įdomi technologija - norint pakeisti sėtelį manau tektų baką skleisti pusiau. Setelis didesnis nei skylė kuro matuoklei prisukti ir sėtelis sandariai prilituotas prie dugno apjungiant kuro padavimo vamzdelį .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Dėl bamperio manau reiktų kreiptis pas menine kalvyste užsiimančius meistrus.
Dar galvoju, kad verta apsvarstyti nerūdijančio plieno panaudojimą gaminiui.
Poliruotas nerūdijantis plienas turi tą nikelio dangai būdingą šiltą atspalvį, kitokį nei chromo šaltas melsvas.
Sėkmės.
Dar galvoju, kad verta apsvarstyti nerūdijančio plieno panaudojimą gaminiui.
Poliruotas nerūdijantis plienas turi tą nikelio dangai būdingą šiltą atspalvį, kitokį nei chromo šaltas melsvas.
Sėkmės.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com