Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
sooryy rašė:gal kas žinot kaip pašalinti tepalo lašėjimą tarp cilindro ir galvutes?
Reikia tolygiai ir gerai priverzi galva (kryzminai). Jei nepadeda - keisti varine tarpine. Pries dedant gerai isvalyk galvos briaunos pavirsiu ir cilindro virsutine briauna kuri isideda i galva.
sooryy rašė:gal kas žinot kaip pašalinti tepalo lašėjimą tarp cilindro ir galvutes?
Reikia tolygiai ir gerai priverzi galva (kryzminai). Jei nepadeda - keisti varine tarpine. Pries dedant gerai isvalyk galvos briaunos pavirsiu ir cilindro virsutine briauna kuri isideda i galva.
Nesuprantu kokį ryšį turi tolygus galvos priveržimas,varinė galvutės tarpinė - su tepalo varvėjimu. Manau ši varinė tarpinė sandarina tik kompresiją tarp cilindro ir cilindro galvutės ir tepalo tame taške nėra.
sooryy rašė:gal kas žinot kaip pašalinti tepalo lašėjimą tarp cilindro ir galvutes?
Reikia tolygiai ir gerai priverzi galva (kryzminai). Jei nepadeda - keisti varine tarpine. Pries dedant gerai isvalyk galvos briaunos pavirsiu ir cilindro virsutine briauna kuri isideda i galva.
Nesuprantu kokį ryšį turi tolygus galvos priveržimas,varinė galvutės tarpinė - su tepalo varvėjimu. Manau ši varinė tarpinė sandarina tik kompresiją tarp cilindro ir cilindro galvutės ir tepalo tame taške nėra.
Esu susidures su tokia situacija, kuomet tarp cilindro ir galvos sunkesi tepalas. Tarpines keitimas ir tolygus galvos priverzimas - issprende beda.
Zhynys rašė:Pas mane varva iš tepalo grįžimo vamzdelio. Reikėtų vamzdelį ant klijų ar hermetiko įsukti. Pas tave gal tas pat.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
pakeičiau po galvos veržlėmis esančias poveržles, reikės bandyti pavažinėti.
Pakeisti filtriukai padėjo, dabar teka kuras į abu cilindrus, o tepalo varvėjimo kol kas pašalinti nepavyko, riekes bandyti tepalo drenažini vamzdeli statyti ant hermetiko.