Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

titanas

Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.

Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai

Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Vartotojo avataras
titanas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė titanas »

Jo pats dėjau.
Ten turbūt neuždarytas kapotas buvo, nes šiaip viskas tvarkoj ten atrodo.
Vartotojo avataras
pwxaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 521
Užsiregistravo: 23 Lap 2005, 21:13
Miestas: Vilnius

Standartinė pwxaz »

Tai labai gerai tuomet :wink:
Naujos detales automobiliams.
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
Vartotojo avataras
titanas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė titanas »

Kiekvienas savaitgalis su naujais nuotykiais. Šįkart ir su gerais, ir su blogais nutikimais :lol:.
Geras dalykas, kad gavau naujas stabdžių kaladėles bei galinius amortizatorius, bei kitų naujų dalių. Taip pat sutvarkiau priekinius stabdžius - cilindriukus praminklinau, su stabdžiais dabar viskas tvarkoj.
Blogumas atsirado variklyje, netyčia po pasivažinėjimo, pamačiau, kad pro duslintuvą bėga aušinimo skystis, nu galvojau, kaput matorui, tokia pirma nuomonė - žmogaus neturinčio patirties :D Seneliui tai pasakiau, tas iškart - taigi tarpinė pramušta galvos, todėl meta tosolą išmetiman - pagalvojau nors tiek gerai. Nes kiek žiūrėjom tosolas nebuvo skiestas vandeniu, tai žiemą ir neturėjo užšalt, tai reiškia gal neskilo blokas, o tarpinė kalta.
Kitą dieną puolėm imti variklio galvą, vargais negalais, senelio vadovaujamas ardžiau. Tačiau galutinai galvos dar nenuėmėm, liko nusukti išmetino kolektorių.

Tokia trumpa istorija po savaitgalio :lol:
Vartotojo avataras
Algis
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21

Standartinė Algis »

O aušinimo skystis nemažėja žiūrėjai? buna , kad ir kondensatas išbėga.
Vartotojo avataras
titanas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė titanas »

Algis rašė:O aušinimo skystis nemažėja žiūrėjai? buna , kad ir kondensatas išbėga.


Na nemanau, kad ten daug jo išbėgo, šiaip šį savaitgalį ir manau, kad pramušė tą tarpinę, seniau dar niekas nebėgo. O ten pro duslintuvą, tai negalima sakyt, kad bėgo tiesiog po kelis lašus ant duslintuvo buvo. Tada pauoščiau tą skystį, tada pauoščiau skystį iš radijatoriaus, nu ir akurat toks pat :cry:
Vartotojo avataras
titanas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė titanas »

O čia jau buvo ir stabdžiai sutvarkyti.
Su šių stabdžių cilindriuku buvo daugiausia problemų, tačiau dabar sutvarkyta.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
titanas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė titanas »

Kad ne tas variklis, kitą savaitgalį jau sukčiau galvą su dažymu, prieš tai galutinai baigus paruošti.
Tačiau, kaip senelis sako, bus gera praktika su varikliu :lol:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8588
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Na, jei skystis iš duslintuvo (spalva, kvapas, skonis ir t.t.) atitinka aušinimo skystį, tai gal ir tarpinė kalta. Tačiau tai turėjo būti dar patvirtinta tokiais požymiais:
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Raimis rašė:Na, jei skystis iš duslintuvo (spalva, kvapas, skonis ir t.t.) atitinka aušinimo skystį, tai gal ir tarpinė kalta. Tačiau tai turėjo būti dar patvirtinta tokiais požymiais:
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.

Man irgi atrodo kad ten kondensatas. Jei variklis normaliai dirba, kazin ar bus tarpine pramusta
Vartotojo avataras
titanas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė titanas »

Raimis rašė:Na, jei skystis iš duslintuvo (spalva, kvapas, skonis ir t.t.) atitinka aušinimo skystį, tai gal ir tarpinė kalta. Tačiau tai turėjo būti dar patvirtinta tokiais požymiais:
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.


Na dėl cilindrų darbo, man kazžą senelis irgi sakė, bet jie dirba gerai.
Dėl baltų garų nepastebėjau, kai supratau, kad bėga tosolas, niekur nebevažinėjau bei nebekuriau, gal iš tos baimės :lol:
Na o dėl to lašėjimo, tai man niekada per duslintuvą niekas nelašėjo, tuo labiau papildytas radiatorius tosolu irgi nebuvo, būtų keista, jei pradėtų kažkas lašėti. Bei dabar tas atsirades tosolo bėgimas, atrodo vis daugėja, ta prasme, čiukšlė didėja. Kažkaip nemanau, kad čiukšle, netikėtai nelauktai, pradėtų bėgti kondensatas, kuris niekada nebėgo.