Jo pats dėjau.
Ten turbūt neuždarytas kapotas buvo, nes šiaip viskas tvarkoj ten atrodo.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
titanas
Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 521
- Užsiregistravo: 23 Lap 2005, 21:13
- Miestas: Vilnius
Tai labai gerai tuomet
Naujos detales automobiliams.
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
Kiekvienas savaitgalis su naujais nuotykiais. Šįkart ir su gerais, ir su blogais nutikimais .
Geras dalykas, kad gavau naujas stabdžių kaladėles bei galinius amortizatorius, bei kitų naujų dalių. Taip pat sutvarkiau priekinius stabdžius - cilindriukus praminklinau, su stabdžiais dabar viskas tvarkoj.
Blogumas atsirado variklyje, netyčia po pasivažinėjimo, pamačiau, kad pro duslintuvą bėga aušinimo skystis, nu galvojau, kaput matorui, tokia pirma nuomonė - žmogaus neturinčio patirties Seneliui tai pasakiau, tas iškart - taigi tarpinė pramušta galvos, todėl meta tosolą išmetiman - pagalvojau nors tiek gerai. Nes kiek žiūrėjom tosolas nebuvo skiestas vandeniu, tai žiemą ir neturėjo užšalt, tai reiškia gal neskilo blokas, o tarpinė kalta.
Kitą dieną puolėm imti variklio galvą, vargais negalais, senelio vadovaujamas ardžiau. Tačiau galutinai galvos dar nenuėmėm, liko nusukti išmetino kolektorių.
Tokia trumpa istorija po savaitgalio
Geras dalykas, kad gavau naujas stabdžių kaladėles bei galinius amortizatorius, bei kitų naujų dalių. Taip pat sutvarkiau priekinius stabdžius - cilindriukus praminklinau, su stabdžiais dabar viskas tvarkoj.
Blogumas atsirado variklyje, netyčia po pasivažinėjimo, pamačiau, kad pro duslintuvą bėga aušinimo skystis, nu galvojau, kaput matorui, tokia pirma nuomonė - žmogaus neturinčio patirties Seneliui tai pasakiau, tas iškart - taigi tarpinė pramušta galvos, todėl meta tosolą išmetiman - pagalvojau nors tiek gerai. Nes kiek žiūrėjom tosolas nebuvo skiestas vandeniu, tai žiemą ir neturėjo užšalt, tai reiškia gal neskilo blokas, o tarpinė kalta.
Kitą dieną puolėm imti variklio galvą, vargais negalais, senelio vadovaujamas ardžiau. Tačiau galutinai galvos dar nenuėmėm, liko nusukti išmetino kolektorių.
Tokia trumpa istorija po savaitgalio
-
- Diskusijų Dievas
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
Algis rašė:O aušinimo skystis nemažėja žiūrėjai? buna , kad ir kondensatas išbėga.
Na nemanau, kad ten daug jo išbėgo, šiaip šį savaitgalį ir manau, kad pramušė tą tarpinę, seniau dar niekas nebėgo. O ten pro duslintuvą, tai negalima sakyt, kad bėgo tiesiog po kelis lašus ant duslintuvo buvo. Tada pauoščiau tą skystį, tada pauoščiau skystį iš radijatoriaus, nu ir akurat toks pat
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Na, jei skystis iš duslintuvo (spalva, kvapas, skonis ir t.t.) atitinka aušinimo skystį, tai gal ir tarpinė kalta. Tačiau tai turėjo būti dar patvirtinta tokiais požymiais:
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Raimis rašė:Na, jei skystis iš duslintuvo (spalva, kvapas, skonis ir t.t.) atitinka aušinimo skystį, tai gal ir tarpinė kalta. Tačiau tai turėjo būti dar patvirtinta tokiais požymiais:
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.
Man irgi atrodo kad ten kondensatas. Jei variklis normaliai dirba, kazin ar bus tarpine pramusta
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
Raimis rašė:Na, jei skystis iš duslintuvo (spalva, kvapas, skonis ir t.t.) atitinka aušinimo skystį, tai gal ir tarpinė kalta. Tačiau tai turėjo būti dar patvirtinta tokiais požymiais:
a) nedirba vienas arba du cilindrai;
b) išmetamosiose dujose daug baltų garų.
O skystis iš duslintuvo, kaip ir Algis rašė, dažnai laša dėl sistemoje besikondensuojančios drėgmės, todėl nereikėtų per daug dėl to išsigąsti.
Na dėl cilindrų darbo, man kazžą senelis irgi sakė, bet jie dirba gerai.
Dėl baltų garų nepastebėjau, kai supratau, kad bėga tosolas, niekur nebevažinėjau bei nebekuriau, gal iš tos baimės
Na o dėl to lašėjimo, tai man niekada per duslintuvą niekas nelašėjo, tuo labiau papildytas radiatorius tosolu irgi nebuvo, būtų keista, jei pradėtų kažkas lašėti. Bei dabar tas atsirades tosolo bėgimas, atrodo vis daugėja, ta prasme, čiukšlė didėja. Kažkaip nemanau, kad čiukšle, netikėtai nelauktai, pradėtų bėgti kondensatas, kuris niekada nebėgo.