Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas Simson Piccolo DUO 4/1

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė augism »

Jei trumpai, tai ten suvirinimo brokas.
Karbiuratorius, kiek atsimenu... sau ieškojau su skaičiumi 11. Bet S53 varikliai ėjo su daugybe modifikacijų, todėl statyčiau bet kurį surastą N karbiuratorių. Labai ne per didele kaina, aišku su rytų gamybos atspalviu, karbiuratorių galima rasti www.heradas.lt

Ar jau greitai sulauksime variklio nuotraukų? Šių variklių didžiausia bėda, kad norint pakeisti riebokšlius, reikia skirti variklį. O riebokšliai per 30 metų būna sumedėję. Savo projektui riebokšlių nekeičiau, ir blogesnio variklio darbo nematau, bet juk aš važiavau... tik 10 km. O sumedėjusių riebokšlių problema išlenda netikėtai. Paprastai neįmanoma sureguliuoti laisvų apsukų ir nėra galios.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Ačiū už nuorodą. Karbiuratoriai ten padoriomis kainomis, tik gaila kad kiniečiai. Dar nežinia kas būtų geriau 16n1-11, ar 16n3-5??? 16n3 skaitomi naujesnės kartos -ekonomiškesni, tuščia eiga turi visai atskirą kanalą, bet sunkiau sureguliuojami. Pas originalių karbų yra gamykliniai ženklai išlieti. Galėčiau iš vokiečių seną, bet originalą už panašią kainą nupirkti. Ar negali būti kad tie kinietiški niekam tikę???
Kai nupirkau šį mopedą, prieš 4-5 metus, perrinkinėjau tą variklį. Pamenu kad buvo užkepęs stūmoklis, bet viską ten išvalęs keičiau tik žiedus. Keičiau ir guolių krūvą, tai turbūt ir riebokšlius ten pakeičiau. Daug laiko praėjo, mažai ką pamenu ir darbų foto nieko nedariau. Planuoju žinoma dabar jį paleisti, bet jei bus kas blogai, perrinksiu keisdamas ir naują cilindrą su stūmokliu - mačiau gan nebrangiai parsiduoda visa cilindrinė grupė. O gal gamina jiems ir tiuninguotas cilindrines grupes? - vietoje 50cc būna 70cc kitiems mopedams ir perdarinėti nieko nereikia.
Dėl oro filtro bakelio skylės tai net nežinau. Kiek sugebėjau išskaityti tai suprantu kad oro filtro sistemoje dedasi du filtruojantys elementai. Vienas turi dėtis tame bakelio apskritime ir prisispausti su plačia spyruokle, o antras bus už bakelio ir plonos ir ilgos šlangos gale, kurį aš turiu. Tai kaip suprantu man trūksta vieno filtruojančio elemento ir spyruoklės jam prispausti.
Jei ten stovės filtras, tai tas tarpas nieko netrukdo ir gal jis ten specialiai padarytas, nes į broką kaip ir nepanašu :galvoti: .
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Kelios nuotraukos dėl oro filtro sandaros.
Prikabinu ir nuorodą apie karbiuratorių skirtumus ir jų reguliavimus.
https://translate.google.lt/translate?h ... ch&pto=aue
od2.jpg
DSC03850.JPG
od3.jpg
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė augism »

Viskas taip, kaip rašote.
Čia truputį detalesnė schema su oro rezonatoriumi

https://www.oldtimers.lt/viewtopic.php? ... 70#p549409

Karbiuratorių dėčiau kinietišką. O gal net ir tą, kuris dabar K60B. Viskas užsidengs, ir nesimatys.

Paprastai, kai mano tikslas restauracija, tokios mintys nuodėmingos. Bet pastebėjau, kad tą nuodėmę žinosiu tik aš vienas, ir tiktai. Net mano parapijos kunigas jos nežinos. Detalės ,kurios paslėptos po gaubtais, būna mano užmirštamos ir kartais jas atkasęs pats nustembu, ir pasakau sau: "Ai... gi tikrai, sakiau sau kol kas uždėsiu, o radęs originalą pakeisiu" :geda2:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Pas mano DUO karbiuratorius turbūt matysis, nes dangčio nėra ir variklis stovi visai šone :D . Turimą RYGOS karbiuratorių nenorėčiau dėti, nes ten patsoso trosas nesijungia - nebus kur turimą rankeną pajungti. Jūsų pateiktoje oro padavimo schemoje šlangos gale, kuri stovi po vairo apsaugom- plika skylė matosi. Pas mano DUO šlangos gale stovi filtro korpusėlis su filtru (praeitame poste įdėta foto). Bet ten kur parodyta schemose oro filtro elementas - visai nieko nebuvo. Tai net nežinau ar sistemoje gali būti du filtruojantys elementai - ar nesigaus per didelis slopinimas oro padavimo? ar nebus kuro siurbimas? :galvoti:
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė augism »

Va ir aš nežinau, gal dviejų filtrų ir neturi būti. Bet aš įdėjau, ir galiu užtikrintai pasakyti, kad dėl to oro padavimas nesutriko. Fotosesijai išvažiavau pasivažinėti 10-12 km, trauka normali, per riebaus mišinio požymių (darbo su papildomu taktu) taip pat nėra.
Dėl karbiuratoriaus - pirkčiau iš Herado. Originalas, aišku būtų geriau, bet kur jis? Per daug investicijų vaikantis originalumo, grąža labai nežymi.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Dėl originalumo tai iš Herado, ar originalas - karbiuratoriai kaip dvyniai. Tik pas originalą ant žando gamyklos apgamėlė yra :D .
Nežinia ar kinietiški karbiuratoriai nėra ant durniaus pagaminti :galvoti: , su jų bendra produkcija būna prastų atsiliepimų. O čia "pasimovus" nežinosiu kas kaltas karbas, riebokšliai ar dar kas.......... Galvoju ir aš iš Herado pirkti tik kurį? 16n1 ar 16n3 :?:
O iš kur pirkote oro filtro elementą?
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė augism »

Kiniečiui patikrinti dar turite rusiškąjį. Aišku, ne Feng-Šui, bet patikrinimui - dar geriau nei originalas. Erikas iš Daugpilio nusipirko Simson S51, originaliame karbiuratoriuje buvo kiaura plūdė. Tai kol išsiaiškino... gal mėnesį kankinosi. O tai, kad problema karbiuratoriuje, sužinojo būtent uždėjęs rusiškąjį K60B. Su juo mopedas dirbo kaip laikrodis, ir traukė kaip tankas.
Galvoju, tikrai nebus didelio skirtumo, 1 ar 3. Aš imčiau, kuriame daugiau reguliuojančių varžtų, 16N1-11, be to, jame įsiurbimas D16 diametro.

Oro filtrą pirkau pas lenkus, gera, pigi parduotuvė http://www.stazet.inkontrahent.pl/inkontrahent.php tik bėda, kad komunikacija tiesiog nulinė. Telefonu angliškai nekalba, tik lenkiškai. Per google translator rašiau į Facebook, atsakymų nėra. Tik kai pritrūko 8 zlotų, parašė, primokėk. Daugiau nei žodžio... Nejauku taip. Ir dar siuntą praganė, prisinervinau savaitę. Bet ten GLS siuntų tarnybos problemos, jie kažkur buvo nukišę. Ačiū Dievui, atsirado. Jei man reikėtų vien tik to oro filtro, aš jį pasidaryčiau. Ten nieko nėra: skardos dvi juostelės, kraštus užvalcuoti, grotelės. Pavyzdį turite.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Renkant mopedą sudarinėju sąrašus trūkstamų dalių. Vienos bus perkamos iš Lietuvos, kitos iš Vokietijos. Oro filtro elementą pirksime iš vokiečių -5,03euro............ :roll: .
Sąrašas pasipildo ir priekinio žibinto patrono trūkumu. Priekinis žibintas yra, o patroną buvęs savininkas sugebėjo pradanginti :shock: .
Randu pas vokiečius kelių rūšių. Perkant juodu korpusu, man būtų parankesnis pardavėjas. Rašo kad Simson mopedui, bet ar jis man tiks?
DSC03854.JPG
DSC03858.JPG
858a.jpg
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Karbiuratorius vakar 15.50 val. nupirktas iš Herado el. parduotuvės, o šiandien 10.10val. jau pas manę namuose. Heradas ir DPD dirba puikiai :!: .
Užsakiau karbiuratorių 16N1-11, nes kitokio neturėjo, o atsiuntė 16N1-5, tokį koks priklauso šiam mopedui pagal randamus tech. duomenis :puiku: .
DSC03860.JPG
DSC03866.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.