Yra kitas patiems grobėjams priimtinesnis žodis - kontribucija. Šis žodis dar ir tarptautinėmis sutartimis pridengtas. Daugelis šių automobilių buvo Sovietų okupacinės zonos, Vokietijos gyventojų asmeninis turtas, kuris buvo tiesiog atimtas ir tiek. Panašiai asmeniniai automobiliai iš Lietuvos Respublikos piliečių buvo pagrobti ir okupavus Lietuvą. Apie lietuvių automobilių nusavinimą yra parašytas L. Suslavičiaus labai išsamus straipsnis. Tad man ir kilo klausimas ar yra dar išlikusių mašinų iš Nepriklausomos Lietuvos laikų?
Eisinas rašė:Yra kitas patiems grobėjams priimtinesnis žodis - kontribucija. Šis žodis dar ir tarptautinėmis sutartimis pridengtas. Daugelis šių automobilių buvo Sovietų okupacinės zonos, Vokietijos gyventojų asmeninis turtas, kuris buvo tiesiog atimtas ir tiek. Panašiai asmeniniai automobiliai iš Lietuvos Respublikos piliečių buvo pagrobti ir okupavus Lietuvą. Apie lietuvių automobilių nusavinimą yra parašytas L. Suslavičiaus labai išsamus straipsnis. Tad man ir kilo klausimas ar yra dar išlikusių mašinų iš Nepriklausomos Lietuvos laikų?
Apie automobilių nacionalizavimą rašė ne a.a. L.Suslavičius,o Vidas Grigoraitis:http://www.genocid.lt/Leidyba/5/vidas.htm Aš su L.Suslavičiumi, buvome paparaše kita straipsnį "Pokarinis Autobumas Tarybų Sąjungoje": http://www.liucijus.lt/lt/straipsniai/r ... rs-lt.html
Eisinas rašė:Yra kitas patiems grobėjams priimtinesnis žodis - kontribucija. Šis žodis dar ir tarptautinėmis sutartimis pridengtas. Daugelis šių automobilių buvo Sovietų okupacinės zonos, Vokietijos gyventojų asmeninis turtas, kuris buvo tiesiog atimtas ir tiek. Panašiai asmeniniai automobiliai iš Lietuvos Respublikos piliečių buvo pagrobti ir okupavus Lietuvą. Apie lietuvių automobilių nusavinimą yra parašytas L. Suslavičiaus labai išsamus straipsnis. Tad man ir kilo klausimas ar yra dar išlikusių mašinų iš Nepriklausomos Lietuvos laikų?
Apie automobilių nacionalizavimą rašė ne a.a. L.Suslavičius,o Vidas Grigoraitis:http://www.genocid.lt/Leidyba/5/vidas.htm Aš su L.Suslavičiumi, buvome paparaše kita straipsnį "Pokarinis Autobumas Tarybų Sąjungoje": http://www.liucijus.lt/lt/straipsniai/r ... rs-lt.html
Taip, skaičiau ir šį straipsnį, šiuos abu straipsnius ir turėjau omenyje, turbūt todėl ir supainiojau autorius. Labai daug informacijos, ta proga reiks dar kartą paskaityti.
Čia gal dar derėjo paaiškinti , kad pirmas MB 320 Cabrio A - ,,lietuviškas'' , Panevėžio A. Gricio , o antras - ,,latviškas'' , a.a. AAK Prezidento V.Kulbergs'o . Nieko nepripainiojau ?
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Fon rašė:Čia gal dar derėjo paaiškinti , kad pirmas MB 320 Cabrio A - ,,lietuviškas'' , Panevėžio A. Gricio , o antras - ,,latviškas'' , a.a. AAK Prezidento V.Kulbergs'o . Nieko nepripainiojau ?
Galiu paaiskinti :abu "MB-320A"-"kile"iš Lietuvos-Griciaus is Vilniaus,Minties g.,o a.a. AAK Prezidento V.Kulbers'o iš Kauno,Nemuno g.Kaip Viktors Kulbergs įsigijo ši automobili jis aprašė savo knygoje:“Neiespējamā misija”
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Na , aš tiesiog norėjau pasakyt , kad vienas tuo metu buvo ,,lietuvis'' , o kitas - ,,latvis''
Prie progos noriu paklaust , turėtum žinot , Kęstai - koks čia grožis truputį matosi ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok