Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
sth55 rašė:Šaratų neprilys ,bet dulkių,mažų šiukšlyčių prily,kurio poto kai užkursi variklį susimaišys su kuru ir paklius į cilindrą ,diegimo kamerą ir subraižys visą cilindrą.
na iš savo kartingisto patirties (o ji gan nemaža ir patikėk tikrai su rimta technika. nekalbant apie variklių forsavimus pan.) galečiau pasakyti tik tiek, kad tos tavo dulkės būtų su vejaliu išpūstos pro duslintuvą, o cilindras blizgėtų kaip naujas. Na aišku nebent garaže remontą darytum.
Dar tada taves noriu paklaust. Tu fotografuodamasis nenusišypsai ir neparodai savo baltų dantukų ? ar juos maskuoji skudurais ?
Beja oro filtras yra tik salyginai stambiom "šikšlėm" tavo dulkės pateks nuolat i cilindrą. O tuo labiau jeigu naudoji tik išvalytą oro filtrą. kaip suprantu šitam motociklui nebus dedamas naujas filtras. tai apie dulkes kalbėti net neverta, o įsiurbimo anga nera šiukšledėžė ir į ją niekas šiukšlių nemeta. tai manau tave dominantis klausimas jau išnagrinėtas, na o temos autoriui galėčiau tik ranką paspaust už šaunų darbą.
Walentas rašė:
na iš savo kartingisto patirties (o ji gan nemaža ir patikėk tikrai su rimta technika. nekalbant apie variklių forsavimus pan.) galečiau pasakyti tik tiek, kad tos tavo dulkės būtų su vejaliu išpūstos pro duslintuvą, o cilindras blizgėtų kaip naujas. Na aišku nebent garaže remontą darytum.
Dar tada taves noriu paklaust. Tu fotografuodamasis nenusišypsai ir neparodai savo baltų dantukų ? ar juos maskuoji skudurais ?
Beja oro filtras yra tik salyginai stambiom "šikšlėm" tavo dulkės pateks nuolat i cilindrą. O tuo labiau jeigu naudoji tik išvalytą oro filtrą. kaip suprantu šitam motociklui nebus dedamas naujas filtras. tai apie dulkes kalbėti net neverta, o įsiurbimo anga nera šiukšledėžė ir į ją niekas šiukšlių nemeta. tai manau tave dominantis klausimas jau išnagrinėtas, na o temos autoriui galėčiau tik ranką paspaust už šaunų darbą.
Nu pvz aš tai remontus kiek teko daryt dariau garažuose arba sandėliukuose,kur yra ne tik dulkiu,bet ir pasitaiko visokių purvų,smulkių drožlelių ir pan.,kurios gal ne po pirmo,bet gal po kokio 3-5 karto subraižo cilindrą,kartais net beveik užkemša žiklerį,taigi kadangi kiek iš aplinkos matau,tai projektas yra daromas garaže užtat noriu informuot autorių apie tai kas man buvo,nes nenoriu ,kad jam tas pasikartotų.IR ATLEISKIT JEI NETAIP ĮVARDINAU DULKES.
sth55 rašė:Nu pvz aš tai remontus kiek teko daryt dariau garažuose arba sandėliukuose,kur yra ne tik dulkiu,bet ir pasitaiko visokių purvų,smulkių drožlelių ir pan.,kurios gal ne po pirmo,bet gal po kokio 3-5 karto subraižo cilindrą,kartais net beveik užkemša žiklerį,taigi kadangi kiek iš aplinkos matau,tai projektas yra daromas garaže užtat noriu informuot autorių apie tai kas man buvo,nes nenoriu ,kad jam tas pasikartotų.IR ATLEISKIT JEI NETAIP ĮVARDINAU DULKES.
Galit jau baigt ginčą, nes jau seniai uždėtas oro filtras
Jawa- 250 ir gipsinė jos kopija. 1970m
MZ TS- 150, 1979m
Audi Coupe Quattro 1987m.
Pabaigt kaip ir pradėt visuomet galima:)
Man paprasčiausiai kvailai atrodo tie kurie komentuoja bile komentuot. Supraščiau atliekami darbai nėra kokybiški ar daromas brokas ir panašūs dalykai. O čia tauzėt pradeda apie dulkes ir pan nesamones, apsišluot ir apsitvarkyt darbo vietas reikia ir nebus nei dulkių nei kažkokių kitų problemų. Naudotis galva reikia, o ne tuščiai liežuviais plakt.
Ačių už kantrybę ir dėmesį. Ką norėjau, pasakiau šioj temoj
P.S.
Klausimas retorinis, nebūtina atsakyti..
Kokius žiklerius gali užkimšri dulkės (ar kitos šiukšlės) patekusios pro isiurbimo angą?
manau ten jau tiesiai viskas į cilindrą eina pakėlus droselį.
Žiklerius labiau benzas nešvarus kemša. O dulkės visur nueina. Sako dažniausiai, kai be filtro ar su prastu, tai užkemša tą įsukamą šulinėlį su skylutėm šonuose. Tiesa, nevisuose karbuose jis yra.
Negaliu nepasigyręs, nes džiaugsmas labai didelis, šiandien vėl išgirdau variklio gausmą, įspūdį dar labiau sustiprino faktas, kad dar neuždėtas duslintuvas, ir buvo užkurta viduj, garaže, generatorius krauna, visa elektra jau suvedžiota, liko tik įsidėt spidometro ir tachometro lemputes, nes neradau pirkt.
Jawa- 250 ir gipsinė jos kopija. 1970m
MZ TS- 150, 1979m
Audi Coupe Quattro 1987m.