Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas Jawa 634-7 1982m Remontas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė aivaras. »

JustinasV rašė:Alkunės sujungimą su duslintuvu sandarinau taip: alkunės galą apvyniojau lipnia aliumine juosta atsparia karščiau, sunkiai, bet sujungiau su duslintuvu ir viską suveržiau, dabar per sujungimą neleidžia, bet dabar leidžia per varžtus kurie tvirtinasi prie rėmo, pabandysiu gumines tarpines iškirpti.
Alkūnės ir duslintuvo sujungimo vietoje dedasi guminiai žiedai (tokie dideli O-ringai). Idėjau pas save juos prieš kokis 2 metus (iš motoveržliarakčio pirkau, bet galima rast ir kitur), tai dar ir po šiai dienai ten sausa. Duslintuvuose viduje yra tarsi vieta jiems.
JustinasV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 16 Spa 2015, 10:58

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė JustinasV »

aivaras. rašė:
JustinasV rašė:Alkunės sujungimą su duslintuvu sandarinau taip: alkunės galą apvyniojau lipnia aliumine juosta atsparia karščiau, sunkiai, bet sujungiau su duslintuvu ir viską suveržiau, dabar per sujungimą neleidžia, bet dabar leidžia per varžtus kurie tvirtinasi prie rėmo, pabandysiu gumines tarpines iškirpti.
Alkūnės ir duslintuvo sujungimo vietoje dedasi guminiai žiedai (tokie dideli O-ringai). Idėjau pas save juos prieš kokis 2 metus (iš motoveržliarakčio pirkau, bet galima rast ir kitur), tai dar ir po šiai dienai ten sausa. Duslintuvuose viduje yra tarsi vieta jiems.
Turiu nusipirkes jas ir aš, bet taivanio alkunių galai storesni šiek tiek nei orginalo, neina sukist, ir alyva tepiau, bandžiau per jėją sujungti, vistiek nepavyko.
Vartotojo avataras
jawas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 24 Bal 2012, 19:58
Miestas: panevezys - alytus

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė jawas »

Pauliuxas90 rašė:
Viktor rašė:Ramiai,
jawa 632 su 12V buvo, čia 6V.
632 žymėjimas ejo ant pirmųjų 634 variklių, dar tepimo taškas priekyje turi būti alkūninio centriniam guoliui
:D
Patys Pirmieji modeliai 634 01 ejo 633 varikliu( jawa bizon).pirmieji sie varikliai turejo tarpublakes uzspaudejus kaip ant senutes 360.ir jokie ten tepimo taskai :neigiamai:
temos autoriaus jawa jau paskutinioji is 634 ir ji tikrai neisejo su 632 varikliu.
Apie 632 varikli tai draugo jawa 634-7 1983metų, o ant variklio išmušta 632 ir variklis tikrai nekeistas :)
JustinasV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 16 Spa 2015, 10:58

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė JustinasV »

Dar viena naujiena, nesu 100% garantuotas, kad tai yra tiesa, keliu dienu laikotarpyje išbandysiu. Dėl seno pavyzdžio techninio paso (laminuoto) yra tokia tvarka. Jei patikrinus regitros puslapyje rašo išregistruota, tuomet galima registruoti be savininko, užtenka sudaryti pirkimo pardavimo sutartį, (dėl parašo kiekvieno reikalas ir vaizduotė kaip jį gauti), bet esmė tame, kad galima išvengti sudėtingų savininko paieškų. Tokia informaciją pateike telefonu paskambinus į regitrą.
Jei kalbu kažką neteisingai - pataisykit.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė kęstutis »

Viskas taip tik svarbu kad pirkimo - pardavimo sutartis būtų surašoma po priverstinio išregistravimo datos ir buvęs savininkas tą dieną gyvas.
JustinasV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 16 Spa 2015, 10:58

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė JustinasV »

Kadangi iki pabaigos dar toli gražu, vyksta darbai toliau. Labai nepatiko priekinio sparno būklė, priekinių šakių plunksnų, tai pat signalo grotelės buvo pavargusios bei stabdžių ir užkurimo kojelė. Įkalbėjo nuchromuoti iš naujo. Labai baidžiausi kainų.
Už šias nuotraukose pateiktas dalis su paruošimu (rudžių valymu, palyginimu ir panašiai) sumokėjau tik 65eurus. Kaina ir kokybė labai nustebino. Motociklo vaizdas pasiketė iškart :puiku:
Darbus atlieka Kauno rajone, netoli Lapių, jei kažkas norės galėsiu parūpinti ir kontaktus.

Tai pat užsandarinau visus plyšius duslintuvuose, tarp alkūnių ir duslintuvo sujungimo labai sunkiai bet pavyko sudėti gumines tarpines, prieš tai sugadinau gal kokius 3 vienetus :D
Pasirodo, norint praeiti techninę apžiurą reikalinga, kad ir nuo priekinės rankenelės užsidegtų STOP žibintas, teko keisti varlytę su trosu.

PATARKIT, koks šiems parpalams, tiksliau Jawoms geriausias tepalas skiesti su bendzinu, domina tik geros kokybės išbandyta ir pasitvirtinusi alyva.
Pradžiai buvau nusipirkęs 100 mililitrų bonkutę žalios spalvos skirta 2T bendzininiams pjūklams, motoroliariams ir panašiai, atskiedžiau su 5litrais bendzino, bet išsukus žvakę, randu labai daug suodžiu, toks vaizdas, kad su kuro mišiniu blogai, bandžiau reguliuoti mišinį, nepasikeitė. Kuriasi lengvai tiek šilta ir šalta, dirba cilindrai lygiai, viskas kaip ir gerai, bet labai pajuodusios žvakės, ar tai galetų būti dėl tepalo? O gal, kad mažai važiuoju, daugiau leidžiu dirbti laisvais sukiais stovint vietoje?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
jarukas89
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 499
Užsiregistravo: 03 Bal 2008, 19:31
Miestas: Ukmergė-Vilnius

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė jarukas89 »

Naudojom 2T scotter ELF tepala, 10 000km kelionę atlaikė jawa be problemų,jokio klyno ar kažko.Ir kaina šio tepalo nekosminė
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Vartotojo avataras
Tomasss
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 195
Užsiregistravo: 30 Bir 2015, 09:30
Miestas: Palanga

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė Tomasss »

Jei galimybes leidzia pilkit MOTUL 510 alyva , patikrintas ir patikimas tepalas , nelieka jokiu suodziu :)
:labas:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė kęstutis »

Kalbant apie pateiktas chromuotas detales tai nesitiki kad už 65Eur. firma Lietuvoje tiek dalių perchromuotų su paruošimu. Kiek teko su tuo susidurti tai Lietuvoje yra tik dvi firmos atliekančios chromavimo darbą, na o paruošimą žinoma atlieka daug kas, bet chromo dengimui tai veža tik į tas dvi firmas Vilniuje. Na žinoma chromuoja ir Lenkijoje ir per pus pigiau nei Lietuvoje, bet kai toks mažas užsakymas tai abejoju kad naudotasi Lenkų paslaugom. Kas dėl firmų chromuojančių Vilniuje, tai manau šios kainos kažin ar užtektų už chromo padengimą, tai kur paruošimo transportavimo kaštai? Ar negalėjo būti tai kad minimas meistras Jūsų detales tik poliravo?
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: Jawa 634-7 1982m Remontas

Standartinė aivaras. »

JustinasV rašė:
PATARKIT, koks šiems parpalams, tiksliau Jawoms geriausias tepalas skiesti su bendzinu, domina tik geros kokybės išbandyta ir pasitvirtinusi alyva.
Pradžiai buvau nusipirkęs 100 mililitrų bonkutę žalios spalvos skirta 2T bendzininiams pjūklams, motoroliariams ir panašiai, atskiedžiau su 5litrais bendzino, bet išsukus žvakę, randu labai daug suodžiu, toks vaizdas, kad su kuro mišiniu blogai, bandžiau reguliuoti mišinį, nepasikeitė. Kuriasi lengvai tiek šilta ir šalta, dirba cilindrai lygiai, viskas kaip ir gerai, bet labai pajuodusios žvakės, ar tai galetų būti dėl tepalo? O gal, kad mažai važiuoju, daugiau leidžiu dirbti laisvais sukiais stovint vietoje?
Pats naudoju http://www.oltrade.lt/lt/alyvos-ir-tepa ... 50-1l.html
Gera kaina už gerą alyvą. Aukšta pliūpsnio temperatūra. Mažai dūmija, mažai suodžiu.

Jei nevažinėji ir žvakė juoda - normalu. Pradėsi važinėt ( ne po kiemą ) pasikeis.
Be to tepalo mažai pili. Netgi pas Jawa 638 dozė abkatkei į 5l 150ml, o jau pravažinėtam motorui 125 ml (Pagal knygutę)