Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Kairej lyg ir tiesios konstrukcijos, o desinej akivaizdziai lenkta.
Na, cia irgi gali buti optine apgaule, tuo labiau jei visi motociklai vienos partijos, o ne misrus. Gaila, kaid desines puses motociklo pilnai nesimato ir neaiskus foto metai .
Nes pagal sparno tvirtinima tiesioji konstrukcija turejo eiti po/nuo 1944 metu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
1944 m. lopšio ašies konstrukcija sustiprinta rėmu virš rato. Tačiau rėmo horizontalus strypas buvo palenktas žemyn (foto iš 1944 pakeitimų ataskaitos)
Kad sustiprinto rėmo horizontalus vamzdzdis galėjo būti ir tiesus, tik šiandien sužinojau
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
feniksas rašė:1944 m. lopšio ašies konstrukcija sustiprinta rėmu virš rato. Tačiau rėmo horizontalus strypas buvo palenktas žemyn (foto iš 1944 pakeitimų ataskaitos)
Kad sustiprinto rėmo horizontalus vamzdzdis galėjo būti ir tiesus, tik šiandien sužinojau
As apie tai zinojau jau keleta metu, bet atsizvelgiant i tai, kad M 72 lopsio remo tipu buvo daug ir visus juos niekad nebuvau tinkamai isanalizaves - nesureiksminau. Maniau, kad tai yra eilinis, trumpalaikis gamybos etapas. Bet po Jusu idetos foto su analize (remu tipai ir gamybos metai) - susimasciau ir nusprendziau atkasti mano pateikto remo foto.
Kad horizontalus rato rėmas būtų tiesus, niekur neteko užmatyti (jei foto iš priekio, tai visi rėmai bus tiesūs )
Buvo niuansas, kai 1945 horizontalus sustiprinimo vamzdis dar buvo sustiprintas metalinėmis trikampėmis plokštelėmis. O kad būtu mažiau suvirinimo darbų, buvo bandyta rėmo vanzdį lenkti iš vientiso gabalo.
Vyko eksperimentai. Dalis eksperimentų pasiteisino, dalis ir liko pabandymų lygmenyje. O pagal įgyvendintų pakeitimų trupinius ir bandom nuspėti gamybos metus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Na nežinau iš kur čia traukiat ta tiesų vamzdį, niekur nei matyt nei girdėt neteko, net rusų forumuose niekas tokio nėr įmetę, nors apie "liulkas" buvo diskutuojama ten nemažai.
Vikas rašė:Pasidometi teko po to kai paciupinejau gyvai tokio tipo rema (ne is foto), nes is vienos musu laiku nuotraukos spresti apie tai, kad tai gamyklinis stampas, o ne auksrankiu darbas - butu naivu. Turiu siek tiek info apie motocikla kuriam priklause (jei remas isliko nuo gamyklos) melyna liulka, bet pradziai noriu gauti info is daugiau maciusiu ir zinanciu nei as, o tada mesiu kortas
Metu .
Jei neklystu, motociklas su melynu lopsiu buvo parduodamas Rusijoj.
Pasak savininko - jis yra 1947 m., bet ne IMZ ir KMZ, o Gorkio gamybos. Atsizvelgiant i tai, kad GMZ ant kiekvieno kampo nesimeto, tai gal si gamykla ir leido trumpa laika (pokari) lopsio remus su sia, specifine konstrukcija?
feniksas rašė:Vikas
Daugiau foto apie mėlyną lopšį yra?
Daugiau melyno lopsio foto nebuvo pateikta skelbime (nesudomino didziuju Rusijos ekspertu ir analitiku , nes butent oppozit.ru ir "prakalinejo si dziaugsma"), bet progai esant atkasiu kito, reikia manyti - identisko lopsio foto ir pateiksiu .
Tada jau galima bus detaliai viska apziureti ir panagrineti is arti.