Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
1. GMZ sparnas nepriklausomai nuo metų ir ar turėjo ar ne numerio laikiklius viršuje, visad PO skarda kniedytas.
2. MMZ patys pirmieji - sparnas beveik identiškas R71 - PO skarda, BET, buvo sparno tipas apie 42m., forma kitokia nei R71 - kniedytas ANT skardos.
3. IMZ priekinis sparnas gamintas iš galinio (iki 47m. ar 48m. o gal ir 49m.) - ANT skardos.
Sveiki. Ar galėjo būti leidžiami dviejų rūšių balti СП-102 spidometrai? Viename forume radau parašyta, jog tie su raudona juostele ant rodyklės buvo senesni, vėliau leido tiesiog balta rodykle. Gal gali kas pakomentuoti plačiau, leidimo metus ir t.t. ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima rašė:Sveiki. Ar galėjo būti leidžiami dviejų rūšių balti СП-102 spidometrai? Viename forume radau parašyta, jog tie su raudona juostele ant rodyklės buvo senesni, vėliau leido tiesiog balta rodykle. Gal gali kas pakomentuoti plačiau, leidimo metus ir t.t. ?
Reikia nepamirsti, kad tokio tipo spidometrai ejo ne tik ant K 750 ir K750m.
Taipogi jie eidavo ir ant K 650 (gal ir pirmuju MT 9, neuzfiksavau kazkaip, tad neteigiu), M 62, M 63, M 66.
Nesvarbu ant kurių motociklų buvo dedami, juos gamino ta pati gamykla. Buvo ir su juosta ir be juostos. Bet kiek esu susidūręs tai ant motociklų buvo be juostelės, o iš atsarginių detalių esu ne vieną su juostele matęs. Bet sieti tą juostelę su konkrečiu motociklo modeliu tikrai negalima, tikriausiai spidometrų gamykloje kažkuriuo metu sugalvojo tokį "modernizavimą" ir pradėjo piešti juostelę.
feniksas rašė:piccolo Ačiū labai.
Po truputi mozaika dėliojasi toliau
...BET, buvo sparno tipas apie 42m., forma kitokia nei R71 - kniedytas ANT skardos..
Ar panašus variantas?
Nea
Bet labai geros foto, nebuvau matęs, nebus tik patys pirmieji GMZ sparnai šitose foto (vadinas būsiu suklydęs dėl GMZ)
Neteko susidurti su tokiu sparnu... Reiks pasidomėt.
aivaras. rašė:Ar galėjo vėlyvas k750m turėti ilgų šviesų perjunginėjima ne trosu, bet "tradiciniu būdu"?
Neaišku ką vadini tradiciniu būdu, nes pas šituos motociklus tradicinis būdas ir yra troseliu. Pagalvok, k-750 turi rankinį degimo ankstinimą su rankenėle, kur kartu šviesų perjungimas ir signalas. Visų opozitai, kuriuose buvo senasis PM05 degimas su rankiniu ankstinimu, šviesų perjungimas buvo su troseliu, išskyrus vienintelį M-61, kuris turėjo jungiklį su laidais.