Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Dėl antifrizo prasisunkimo, greičiausia išsisukimo priemonė, tai koks nors aušinimo sistemų "daktaras" (jeigu šiame forume tokie dalykai toleruotini apskritai ). Esu matęs neįtikėtinų dalykų šia tema... Blogiau būtų, jei skysti pratekėtų į cilindrą.
Su karbiuratoriumi negali būti jokių stebuklų - ieškoti, kas ten gali trikdyti greitintuvo veikimui. Dėl benzino prasisunkimo nėra kitų vaistų - išsiardyti ir patepti tarpines hermetiku.
Padidėjusios apsukos dar gali būti dėl perdaug ankstyvo uždegimo.
Miltukai bandyti, realiai padeda ir tikrai gerai. Uždarė kelių mm dydžio skyles radiatoriuj, šlangų antgalių įtrūkimus. Spaudimo tik nelaiko, vienam pasatui užpylus, kad sutvarkytų kiaurą silikoną po šlangos pajungimu, prakiuro po kelių dienų, nes kiaura galva, šlangas pučia.
Tik kad sako jie atsiliepia po kelių metų, jei sistema neišplaunama gerai, kalkėja.
Mano patarimas butu toks,kad ir kaip nemalonu butu perdarineti,bet perdaryciau viska is naujo,nežinau kaip pas kolega su ziniomis,bet jai ju truksta, ieskok kas padarys.Mano manimu pritruko ziniu.Kad bega ausinimo skystis per tarpine gali buti blogai prislifuota galvute,gal nedaverzta?Tema tamstos perziurejas buvau visa bet neatsimenu atmintinai ka dariai su galva .Su miltukais ir kitais vejais sielos nenuraminsi,cia megejams skirtas produktas.O cia rimtas auto.Gal ir per skaudziai ka parasiau temos autoriui,izeist nenorejau,nieko asmenisko,paradsiau savo nuomone.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Iš tiesų kai kurie galvutės varžtai ir smeigės buvo silpnai įveržtos.Gaila, kad neturiu po ranka dinamometririo rakto, bet ir be jo aišku, kad beda įveržime, savo darbo tarpinėje.
Ryt-poryt atkeliaus originali galvutės tarpinė .Per tą laiką teks sutvarkyti visus skysčio prasisunkimus bei įtartinai kapsinčią vandens pompą, perrinkti karbiuratorių.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Ant tavo foto apibreziau kas tie juoduliai,ar ant variklio bloko nera isesta rudziu kur apibrezta?siaip jai gerai prislifuota galva ir variklio blokas tokiu neturetu buti turetu but daug maz vienodai.Na galetu dar buti kad ta puse buvo maziau prispausta ar nevienoda tarpine kas mazai tiketina.O jai sukineji be dinamometrinio rakto tai bent kinietiska gali nusipirkti,jis neatitinka ten tu kilogramu bet vienoduma pasieksi tikrai,cia turiu uomenyje jai uzverzineji is rankos,ir uzverzinek per daugiau kartu,didindamas apkrovima.Bet pries dedamas tarpine pasiziurek kad galvos ir bloko pavirsiai butu lygus,gali is bedos su metaline liniuote,jai neturi su kuo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Pažiuresiu atidžiau dėl rūdžių paėdimo.Tačiau ir taip aišku - atsukant varžtus ir veržles jos atsisuko nevienodai: tai lengvai, tai sunkiau .Gal tik gerai buvo iveržta vidurinė eilė.O dirbo variklių remonto meisteris, kuris turi ne vieną dinamometrinį raktą.Ir žinoma moka juo naudotis.
Kinietišku nesinaudosiu, Vidmantas paskolins patikimą.