Kai kazka padarysi, tada galesi girtis. Manau reikes labai, labai stengtis, kad kazkas bent panasaus gautusi, o nuotraukas dek, mes ivertinsim.foxiuks rašė:aš taip pat įsigyjau tokį aparačiuką, tai mastau ir pradėti restauraciją. manau ne ka prasčiau ir man gausis... bet nžn ar dėsiu foto, nes ir taip daug jų šia tema jau yra.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Iz-49 1956m. restauracija.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
valdas
- Forumietis

- Pranešimai: 1005
- Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
- Miestas: Kaunas
-
foxiuks
- Forumietis

- Pranešimai: 126
- Užsiregistravo: 28 Sau 2008, 15:55
- Miestas: Linkuva
-
Pofka1
- Forumietis

- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
-
jawa360
- Forumietis

- Pranešimai: 46
- Užsiregistravo: 03 Vas 2008, 19:30
- Miestas: Utena
-
gazas69
- Forumietis

- Pranešimai: 479
- Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 18:32
- Miestas: Biržai
Gražiai darbuojiesi tai tikrai.
/mano mintyse sukasi irgi butent toks restauravimas, tik va kolkas trūksta informacijos galvoje, ir tam tikrų detalų garaže. Bet judame į priekį.
Gal galėtum pasakyti kokie būtų techniniai skirtumai Iž-49 1955metu laidos nuo jūsų daromos 56' laidos? Pas mane priekininių sparnų tvirtinimas kitoks, ar jis cromuojamas ar cinkuojamas?
Korboratorius koks turėtų būti? Turiu K-28B ir K-28Ž kuris tinkamas?
Beje gal kas turite kokios informacijos nuo kurių metų Iž-49 buvo gaminami su lopšiu VP-56? Nes saviškį iž komplektuoti noriu su orginaliu lopšiu. Latvijos forume skaičiau, kad nuo 1956 iki 1958metų, bet šnekama, kad buvo gaminama jau nuo 1955metų...
Gal galėtum pasakyti kokie būtų techniniai skirtumai Iž-49 1955metu laidos nuo jūsų daromos 56' laidos? Pas mane priekininių sparnų tvirtinimas kitoks, ar jis cromuojamas ar cinkuojamas?
Korboratorius koks turėtų būti? Turiu K-28B ir K-28Ž kuris tinkamas?
Beje gal kas turite kokios informacijos nuo kurių metų Iž-49 buvo gaminami su lopšiu VP-56? Nes saviškį iž komplektuoti noriu su orginaliu lopšiu. Latvijos forume skaičiau, kad nuo 1956 iki 1958metų, bet šnekama, kad buvo gaminama jau nuo 1955metų...
RENKUOSI GAZ - VAŽUOJU IR TAUPAU ! { GAZ-69A 1971m , Iž - 49+ВП - 56 }
865224077
865224077
-
Pelyte
- Forumietis

- Pranešimai: 485
- Užsiregistravo: 23 Lie 2006, 18:44
- Miestas: Kaunas
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
gazas69 rašė:Gražiai darbuojiesi tai tikrai./mano mintyse sukasi irgi butent toks restauravimas, tik va kolkas trūksta informacijos galvoje, ir tam tikrų detalų garaže. Bet judame į priekį.
Gal galėtum pasakyti kokie būtų techniniai skirtumai Iž-49 1955metu laidos nuo jūsų daromos 56' laidos? Pas mane priekininių sparnų tvirtinimas kitoks, ar jis cromuojamas ar cinkuojamas?
Korboratorius koks turėtų būti? Turiu K-28B ir K-28Ž kuris tinkamas?
Beje gal kas turite kokios informacijos nuo kurių metų Iž-49 buvo gaminami su lopšiu VP-56? Nes saviškį iž komplektuoti noriu su orginaliu lopšiu. Latvijos forume skaičiau, kad nuo 1956 iki 1958metų, bet šnekama, kad buvo gaminama jau nuo 1955metų...
Dėl priekinių sparnų tvirtinimo, tai ankščiau yra mano idėta iliustracija pirmosios Iž-49 laidos. Ten vietoje privirintų "ausų" buvo chromuotos apkabos, o priekinių amortizatorių korpusai visada buvo cinkuoti. Dėl karbiuratorių kažka drasiai pasakyt negaliu, bet kiek man teko susidurti, tai literatūroje visur minimas K-28B. Lygiai toks pats prisuktas ir prie mano variklio.
-
virgas
- Forumietis

- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
-
gazas69
- Forumietis

- Pranešimai: 479
- Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 18:32
- Miestas: Biržai
Tada kitaip suformuosiu klausimą, iki kelintų metų skaitėsi senesnė laida, o kuriais metais buvo įvesti tie atnaujinimai?TVR rašė: Dėl priekinių sparnų tvirtinimo, tai ankščiau yra mano idėta iliustracija pirmosios Iž-49 laidos. Ten vietoje privirintų "ausų" buvo chromuotos apkabos, o priekinių amortizatorių korpusai visada buvo cinkuoti. Dėl karbiuratorių kažka drasiai pasakyt negaliu, bet kiek man teko susidurti, tai literatūroje visur minimas K-28B. Lygiai toks pats prisuktas ir prie mano variklio.
Dėl karburatorių ir aš skaičiau literatūroje, kad buvo naudojami K28B, bet va esu gaves naują K28Ž, gal tas Ž indeksas dasideda dėl to kad nauja keitimui skirta dalis ir tiek...
RENKUOSI GAZ - VAŽUOJU IR TAUPAU ! { GAZ-69A 1971m , Iž - 49+ВП - 56 }
865224077
865224077