Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
ural m66 1976
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
type4ozone2
- Forumietis

- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
Taip, skyle tikrai ne be reikalo. Starteris nerusiskas, maziukas, nedideles ispjovos tereikia, ... Tiesa, orginalu filtra kitam motociklui paliksiu, nes toj vietoj starteris bus. Tik orginalumo salininkai labai ju nemegstaspoileriz rašė:Spėčiau, kad type4zone2 ne be reikalo ir padarė tą skylę
-
Dauksys
- Forumietis

- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 17:04
-
type4ozone2
- Forumietis

- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
Nieko ipatingo nenutiko per tuos pora menesiu. Buvau taip kitais darbais uzsiemes, kad net pora kolegu is oldtimerio truputi nuvyliau... Deja buvo nustatyta, kad uralo pavaru deze teks pakeisti i dneprine, nes starterio vainikas "lengviau itilps"... o i orginalia be zymiai didesniu perdirbinejimu-niekaip. Milimetru reikalas. Indukcine rite ismesta ir jos vieta bus skirta ne sovietines gamybos ritei. Orginalumo nedaug, bet darbas kitoks. Su rusiskom ritem patirtis didesne , bet su japonu arba vokieciu nepralenkiamai geresne. Tiesa, nepamaisytu pradziamokslis k68 karburatoriu reguliavimui...
-
dauksas
- Forumietis

- Pranešimai: 298
- Užsiregistravo: 15 Sau 2008, 18:30
- Miestas: Alytus
http://oppozit.ru/article802.html
cia yra apie karbiuratoriu k68 reguliavima tik rusu kalba
cia yra apie karbiuratoriu k68 reguliavima tik rusu kalba
-
type4ozone2
- Forumietis

- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
-
Xottabich
- Forumietis

- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Iš patirties kaip tik tos japoniškos triumpiau laiko. Spėji nuvažiuoki iki 1000km. Neatitinka parametrai japoniškos (jei nuo motociklo) su rusiška elektros sistema.type4ozone2 rašė:Nieko ipatingo nenutiko per tuos pora menesiu. Buvau taip kitais darbais uzsiemes, kad net pora kolegu is oldtimerio truputi nuvyliau... Deja buvo nustatyta, kad uralo pavaru deze teks pakeisti i dneprine, nes starterio vainikas "lengviau itilps"... o i orginalia be zymiai didesniu perdirbinejimu-niekaip. Milimetru reikalas. Indukcine rite ismesta ir jos vieta bus skirta ne sovietines gamybos ritei. Orginalumo nedaug, bet darbas kitoks. Su rusiskom ritem patirtis didesne , bet su japonu arba vokieciu nepralenkiamai geresne. Tiesa, nepamaisytu pradziamokslis k68 karburatoriu reguliavimui...
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
-
Vaidotas73
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Jei nuo seno japono su kontaktine degimo sistema, laiko puikiai. Tik montuoti reiktų išorėj, kad neperkaistu.Xottabich rašė:Iš patirties kaip tik tos japoniškos triumpiau laiko. Spėji nuvažiuoki iki 1000km. Neatitinka parametrai japoniškos (jei nuo motociklo) su rusiška elektros sistema.type4ozone2 rašė:Nieko ipatingo nenutiko per tuos pora menesiu. Buvau taip kitais darbais uzsiemes, kad net pora kolegu is oldtimerio truputi nuvyliau... Deja buvo nustatyta, kad uralo pavaru deze teks pakeisti i dneprine, nes starterio vainikas "lengviau itilps"... o i orginalia be zymiai didesniu perdirbinejimu-niekaip. Milimetru reikalas. Indukcine rite ismesta ir jos vieta bus skirta ne sovietines gamybos ritei. Orginalumo nedaug, bet darbas kitoks. Su rusiskom ritem patirtis didesne , bet su japonu arba vokieciu nepralenkiamai geresne. Tiesa, nepamaisytu pradziamokslis k68 karburatoriu reguliavimui...
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com