Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

LUAZ su golfo varikliu

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
zydrunas dumcius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 19:21
Miestas: KEDAINIAI

Standartinė zydrunas dumcius »

raganauskis rašė:O 1.3 ar 1.6 Wolksvagen varikli eitu ideti?pakaktu galios?
sociai,nes dabar lygem keli galima pradeti vaziuoti 3 begiu,o 1 visai nereike :wink:
.TEL....868657597
Vartotojo avataras
raganauskis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 23 Spa 2009, 21:24

Standartinė raganauskis »

Deze netraska nuo tokio variklio?atlaiko apkrova? :)
:)
Vartotojo avataras
zydrunas dumcius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 19:21
Miestas: KEDAINIAI

Standartinė zydrunas dumcius »

raganauskis rašė:Deze netraska nuo tokio variklio?atlaiko apkrova? :)
viskas ok :wink:
.TEL....868657597
51state
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 09:37
Miestas: Vilnius

Standartinė 51state »

As tai seniau panasia problema irgi turejau, tik pagreicio varzybose, kai sankabai tekdavo panasus kruvis startuojant is vietos 2-u. Savartyne pavyko nupirkti keramikine sankaba, tikrai geram stovyje. Porblema tikrai labai nebrangiai issisprende :-) . Cia juk irgi, berods, siuolaikines masinos sankaba stovi, idet ja tvirtesne ir staciasnes ikalnes iveikti bus galima iveikt :twisted: :-) Bet dings malonumas pasikrapstineti prie masinos. :-)
Vartotojo avataras
zydrunas dumcius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 19:21
Miestas: KEDAINIAI

Standartinė zydrunas dumcius »

51state rašė:As tai seniau panasia problema irgi turejau, tik pagreicio varzybose, kai sankabai tekdavo panasus kruvis startuojant is vietos 2-u. Savartyne pavyko nupirkti keramikine sankaba, tikrai geram stovyje. Porblema tikrai labai nebrangiai issisprende :-) . Cia juk irgi, berods, siuolaikines masinos sankaba stovi, idet ja tvirtesne ir staciasnes ikalnes iveikti bus galima iveikt :twisted: :-) Bet dings malonumas pasikrapstineti prie masinos. :-)
Nors auto lauzyna turiu 15 metu,nesu mates tu keramikiniu girdet tai girdejau Kaip jos atrodo gal ir pats turiu :oops:
.TEL....868657597
Vartotojo avataras
Tadas469
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 19:56
Miestas: Kaunas

Standartinė Tadas469 »

51state rašė: Bet dings malonumas pasikrapstineti prie masinos. :-)
Zinai, po kiekvieno tokio pasivazinejimo ir taip netrugsta to malonumo, kuris jau per gerkle lenda, tai geriau kuo maziau tokio malonuno, nes jau jis nusibodes :(
Man kelias prasideda TEN - kur tiesiog jums baigiasi :D
Vartotojo avataras
valdas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
Miestas: Kaunas

Standartinė valdas »

Vairuotoja reikia keisti, :D jei sankaba atlaiko, tai variklis sprogsta, jei variklis atlaiko, tai sankaba issilaksto, uzburtas ratas, kaip ir man su pinzgaueriu.
51state
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 09:37
Miestas: Vilnius

Standartinė 51state »

Vairuotojas cia ne prie ko, tiesiog skaiciukai, prie kokiu apsuku sis variklis traukia, ir civilines sankabos resursas siek tiek neatitinka. Aisku, atsargiai elgiantis galima ir su 800nm vazinet su benzopjuklo sankaba, bet juk cia masiniukas ne tam:) Su velenukais zaisti, kad paslinkti sukimo monenta zemyn siam varikliui, cia velgi, jau variklio entuziastui prie to dirbti, kas megsta. O kaip keramikine sankaba atrodo nelabai bepamenu, pasiseke man kadais, ieskojau b3 detaliu, ir radau srote i kamuoliuka sumalta masina, bet daugybe tikai geru i ja idetu komponentu buvo sveiki. Gal net standartiskai i kai kuriuos modelius eidavo tvirtesne sankaba, svarbu diametrus ziuret. Su keramikine irgi buvo tas niuansas, kad jai reikdavo pasilt.
Vartotojo avataras
Tadas469
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 19:56
Miestas: Kaunas

Standartinė Tadas469 »

51state rašė:Vairuotojas cia ne prie ko, tiesiog skaiciukai, prie kokiu apsuku sis variklis traukia, ir civilines sankabos resursas siek tiek neatitinka. Aisku, atsargiai elgiantis galima ir su 800nm vazinet su benzopjuklo sankaba, bet juk cia masiniukas ne tam:) Su velenukais zaisti, kad paslinkti sukimo monenta zemyn siam varikliui, cia velgi, jau variklio entuziastui prie to dirbti, kas megsta. O kaip keramikine sankaba atrodo nelabai bepamenu, pasiseke man kadais, ieskojau b3 detaliu, ir radau srote i kamuoliuka sumalta masina, bet daugybe tikai geru i ja idetu komponentu buvo sveiki. Gal net standartiskai i kai kuriuos modelius eidavo tvirtesne sankaba, svarbu diametrus ziuret. Su keramikine irgi buvo tas niuansas, kad jai reikdavo pasilt.
Zinai kolega, vieni daro darbus, meta pinigus į balą, ir nieko nepakeičia, kiti nieko nedaro ir liežuviu mala, taip kad susėskite jūs ant puoduko, didieji žinovai, ir pasekite savo nesamoningas pasakas savo Vaikučiams šiltais žiemos vakarais, nevarginkit normalių entuziastų, kurie praleidžia kiauras paras prie tų automobilų, ir juos kiaurai perpranta, tai va REZIUME NEMALKIT Š...o ir nerašykit laisk ne į temą ..

Primenu, kad uz nepagarbius zodelius, turime puikiaja spalvotu zonu sistema.
Mod. kitioks
Man kelias prasideda TEN - kur tiesiog jums baigiasi :D
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Nu Tadai, taigi forumas tam, kad diskutuot. Tai kam tada rodot visiems: darykit, bandykit ir dziaukites sau vieni :nežinau: Ir kodel sakai pasaku? Va vienas pavyzdys keramikines sankabos mano megstamam tinklalapy:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Centerfo ... ccessories