Puslapis 8 iš 22
Parašytas: 02 Bir 2005, 10:03
kitoks
pulpitas rašė:jei taip jums norisi nuotrauku, tai reiktu pasamdyti foto reporteri
kuris tik tuo ir uzsiimtu. O siaip butu idomu surengti kokias nors varzybas kas daugiau ir greiciau suras senu masinu kurios prasosi buti restauruojamos...
profesionalai nedalyvauja, vadinasi, as laimejau :) kur mano prizas ?
Parašytas: 02 Bir 2005, 13:42
Arta
pulpitas rašė:Ahaa
Gerai islaikytas, praeidamas seile vis varvindavau...
Parašytas: 02 Bir 2005, 16:42
pulpitas
Arta rašė:pulpitas rašė:Ahaa
Gerai islaikytas, praeidamas seile vis varvindavau...
as irgi
faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu
Parašytas: 02 Bir 2005, 23:18
karteris
pulpitas rašė:karteris rašė:pulpitas rašė:Arta rašė:Maciau pravaziuodamas, vaizdas truputi tragiskas, taciau automobilis is tolo issiskiria is bendros mases. Puplitai, o tavo Rekordas gal kartais netoli HyperMaximos stovi? Labai panasios spalvos Opel Rekord E Coupe?
Ahaa
Atleiskite, bet jūs taip intriguojančiai kalbate apie jums žinomus ir matytus Opeliukus, kad stebint iš šalies norisi šaukti "Nuotraukų
"
jei taip jums norisi nuotrauku, tai reiktu pasamdyti foto reporteri
kuris tik tuo ir uzsiimtu. O siaip butu idomu surengti kokias nors varzybas kas daugiau ir greiciau suras senu masinu kurios prasosi buti restauruojamos...
Vajeee, labai atsiprašau
O aš, kelmas, maniau, jog šiais progreso laikais jaunimas net telefonuose fotokameras turi
Kur čia man su savo juostiniu varžytis su jumis
Gal geriau organizuojamoms varžyboms aš piešinukus siųsiu
Parašytas: 09 Bir 2005, 08:44
Arta
pulpitas rašė:as irgi
faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu
Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection?
Parašytas: 09 Bir 2005, 11:19
pulpitas
Arta rašė:pulpitas rašė:as irgi
faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu
Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection?
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu
Parašytas: 09 Bir 2005, 18:37
kitoks
pulpitas rašė:
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu
o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :)
Parašytas: 09 Bir 2005, 23:07
karteris
pulpitas rašė:Arta rašė:pulpitas rašė:as irgi
faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu
Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection?
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu
Pulpitai, o kodėl tik 2,0
Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus
P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta
Parašytas: 10 Bir 2005, 00:49
pulpitas
kitoks rašė:pulpitas rašė:
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu
o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :)
Sutinku, bet zaviousi tuo ka turiu
Gazikai gal ir faini ypac 69 ir 51, bet su komfortu ten
Svajoju kada isigyti koki Gaz 69, 53 ar 51 restauravimui ateityje
Parašytas: 10 Bir 2005, 01:06
pulpitas
karteris rašė:pulpitas rašė:Arta rašė:pulpitas rašė:as irgi
faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu
Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection?
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu
Pulpitai, o kodėl tik 2,0
Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus
P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta
Visiskai su tavim kolega sutinku del variklio - galios ir kubaturos niekada nebus per daug
. As galvojau apie 3.0 i 24v Senatoriaus variklio istatyma i savo Rekorda - cia ideju saltiniai
http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=64 http://www.saunalahti.fi/nirtsu/
Del kuro sanaudu tai, mano Rekordas savaitgaline-sventine masina, ziema ir slapiu oru nevazineju juo. Tik yra problema - reik tada ieskot variklio su pavaru deze nuo Senator B ir galinio tilto, reikia gerokai papjaustyti ir pavirinti, pritaikyti... Ziauroka operacija
ispejimas - nevertetu keiktis.
moderatorius
atsiprasau