Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
virginijus007 rašė:Bet norint įrašyti lopšį į motociklo dokumentus ir važinėt legaliai tai turi būti ar senas techninis motociklo pasas kur buvo lopšys įrašytas ar pan. Aš kai registravau savo 559, techniniame pase nebuvo įrašytas lopšys ir neturėjau jokio lopšio dokumento, tai ir neįrašė lopšio. Lopšys gaunasi be dokumentų.
kažkokia nesamonė.
pakanka, kad būtų tvarkingas lopšys ir su identifikavimo lentele.
jokio atskiro dokumento lopšiui nėra ir nereikia, tik registruojant prie motociklo tipo pažymima, kad jis turi būti su priekaba.
ir varant technikinę turėsi būtinai atvažiuoti su priekaba.
jei registravai tik motociklą, o priekabos nebuvai pritvirtinęs, tai taip ir užregistravo...
sakalyss rašė:Vazyneju su lospiu (neregistruotu) ir nieko. Pries tech. apziura nusiimu, pravarau motocikla tada vel lopsi atgal ir viskas . Ner buve jokiu problemu
ar yra sustabdęs pareigūnas ?
jei ne tai nenuostabu, kad problemų neturėjai.
Na su priekaba nevažinėju, bet iš patirties galiu pasakyti, kad labai retai prašo dokumentų, nežinau ar man tik vienam taip, bet dažniausiai sustabdo , paklausia kokių metų, klausia ar viskas tvarkoj , pašnekam ir skirstomės, labai retai kada tikrino visus dokumentus, aišku žiurint koks bus pareigunas.. jei kelyje neišsidirbinėsi, nebus problemų
Justas Urbonas rašė:Na su priekaba nevažinėju, bet iš patirties galiu pasakyti, kad labai retai prašo dokumentų, nežinau ar man tik vienam taip, bet dažniausiai sustabdo , paklausia kokių metų, klausia ar viskas tvarkoj , pašnekam ir skirstomės, labai retai kada tikrino visus dokumentus, aišku žiurint koks bus pareigunas.. jei kelyje neišsidirbinėsi, nebus problemų
tai jiems idomu ne ka maziau jauciu kaip kitiems, tik jie turi toki dalyka kaip stabdymo teise
Įsiterpsiu. Dėl poliravimo. Poliravimo žaliu akmeniu nepeik. Pats nusipoliravau savo jawai stabdžių lėkštes, variklį, rankenėles ir dar keletą aliuminių dalių ir efektas išlieka tikrai ilgai. Mano galvutės ir karbiuratoriaus apsauga poliruotos vibrovonioje pas TVR. Tai taip pat nėra didelių pokyčių.
Dėl lopšių, tai neteko nė vieno atvejo girdėti, kad tikrintų, ar lopšys motociklui priklauso. Be abejonės, jie turi šią teisę, bet čia yra lygiai tas pats, kas tikrintų sustabdytam motociklui ar yra gesintuvas, vaistinėlė, avarinio sustojimo ženklas, koks protektoriaus gylis visų padangų ir t.t.
Sutinku su jumis visais, kad sustabdžius pareigūnams jie nieko nesakytų dėl lopšio, bet varyti TA jau su lopšiu negalima... Taigi gaunasi beveik geriau
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168