Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dnepr MT 11 remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė Zhynys »

Aš taip pasidariau. Įsidėjau tefloninius manžetukus. Kol kas slėgio trūkumu nesiskundžiu. Karštam varikliui ant laisvų užsidega tepalo slėgio lemputė (1,5 bar).
Manžetus dariausi pagal užsakymą.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Zhynys rašė:Aš taip pasidariau. Įsidėjau tefloninius manžetukus. Kol kas slėgio trūkumu nesiskundžiu. Karštam varikliui ant laisvų užsidega tepalo slėgio lemputė (1,5 bar).
Manžetus dariausi pagal užsakymą.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
koks slėgis padidinus apsukas?
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė Zhynys »

Maksimalus apie 4,5 bar. Po to redukcinis atsidaro. Karšto variklio nematavau, nes manometro sriegis netinka ir truputį leidžia.
Ir iš viso manometru slėgį matavau, nes slėgio daviklis sugedo ir važiuojant degiotis pradėjo. Pakeičiau į kitą ir tikrinau jo suveikimo slėgį.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Zhynys rašė:Maksimalus apie 4,5 bar. Po to redukcinis atsidaro. Karšto variklio nematavau, nes manometro sriegis netinka ir truputį leidžia.
Ir iš viso manometru slėgį matavau, nes slėgio daviklis sugedo ir važiuojant degiotis pradėjo. Pakeičiau į kitą ir tikrinau jo suveikimo slėgį.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
pas mane šalto variklio tepalo slėgis apie 4 bar, gazuojant užkila virš 6 bar o apšilus tepalui slėgis gazuojant vos pakyla virš 2 bar. dėl ko praktiškai visa laiką šviečia indikacinė lemputė.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

sooryy rašė:
Zhynys rašė:Maksimalus apie 4,5 bar. Po to redukcinis atsidaro. Karšto variklio nematavau, nes manometro sriegis netinka ir truputį leidžia.
Ir iš viso manometru slėgį matavau, nes slėgio daviklis sugedo ir važiuojant degiotis pradėjo. Pakeičiau į kitą ir tikrinau jo suveikimo slėgį.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
pas mane šalto variklio tepalo slėgis apie 4 bar, gazuojant užkila virš 6 bar o apšilus tepalui slėgis gazuojant vos pakyla virš 2 bar. dėl ko praktiškai visa laiką šviečia indikacinė lemputė.
Panasu, kad tepalo siurblio dantraciai sudile, tepalui susilus ir suskystejus nesukelia slegio.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė gedulis9 »

Pirma susipilk normalu tepala 20w 50.tada ziurek,o jei jau tokie supilti,reiskia amen gitarai ir greiciausiai pats siurbliukas visas kiauras...jei ardysi,neisardyk pilnai o tik nuimk karteri ir siurbliuko dantrati.tada su drele suk siurbliuka o paemimo vamzdeli ikisk i salerka,pamatysi kaip tyska per visus nesandarumus...va cia ir bus pagrindines bedos del slegio kritimo
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

gedulis9 rašė:Pirma susipilk normalu tepala 20w 50.tada ziurek,o jei jau tokie supilti,reiskia amen gitarai ir greiciausiai pats siurbliukas visas kiauras...jei ardysi,neisardyk pilnai o tik nuimk karteri ir siurbliuko dantrati.tada su drele suk siurbliuka o paemimo vamzdeli ikisk i salerka,pamatysi kaip tyska per visus nesandarumus...va cia ir bus pagrindines bedos del slegio kritimo
Tepalai įpilti kokie priklauso. Riekes bandyti tikrinti taip kaip patarėt.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

sooryy rašė:
gedulis9 rašė:Pirma susipilk normalu tepala 20w 50.tada ziurek,o jei jau tokie supilti,reiskia amen gitarai ir greiciausiai pats siurbliukas visas kiauras...jei ardysi,neisardyk pilnai o tik nuimk karteri ir siurbliuko dantrati.tada su drele suk siurbliuka o paemimo vamzdeli ikisk i salerka,pamatysi kaip tyska per visus nesandarumus...va cia ir bus pagrindines bedos del slegio kritimo
Tepalai įpilti kokie priklauso. Riekes bandyti tikrinti taip kaip patarėt.

Šiek tiek pasistūmėjau su variklio ardymų (ardyti nesudėtinga, sudėtingiau bus viska teisingai sukrauti).
Prasukus tepalo siurblį su suktuku kaip patarė kolega Gedulis9 skistis sunkęsi pro gitarą, nuėmus gitara matėsi kėli paviršiaus pažeidimai kuriuos padare alkūninis velenas, prieš tai kas montavo alkūnini veleną tikriausia kale plaktuku ir taip paplojo viena kraštą kuris dedant gitara pažiedė jos paviršių. Paskirstymo veleno galinis guolis sukasi sunkia su pastrigimais.
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė gedulis9 »

Tepalas ar salerka sunkias?lei salerka,problema ne cia.o per siurblio velenelius nebega?jei timrinai su tepalu,nieko nesuprasi.be abejo i girara reik sudet manzetus.as buvau sudejes x ringus,tai kol variklis sukasi ,tol lempute neuzsidega.dar nesandaru buna kur gitara jungiasi su bloku.tas kanalas kur nuo siurblio eina.ten galima ir uzpjaut grioveli ir o ringa ten ispraust.beto siurblys negali turetisilginio laisvumo
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

gedulis9 rašė:Tepalas ar salerka sunkias?lei salerka,problema ne cia.o per siurblio velenelius nebega?jei timrinai su tepalu,nieko nesuprasi.be abejo i girara reik sudet manzetus.as buvau sudejes x ringus,tai kol variklis sukasi ,tol lempute neuzsidega.dar nesandaru buna kur gitara jungiasi su bloku.tas kanalas kur nuo siurblio eina.ten galima ir uzpjaut grioveli ir o ringa ten ispraust.beto siurblys negali turetisilginio laisvumo
tikrinau su benzinu, dyzelio neturėjau. Gal pamenat kokius manzetus naudojot(išmatavimus)? Tepalo siurblys turi šiokį tokį laisvumą, čia manau gali būti pagrindine problema dėl ko slėgis krenta.