Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
Moderatoriai:tadas1991, Moderatoriai
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Kalvis rašė:Tai vat su fara ir priekaba nuo m-72 ir buvo pereinamas variantas. Bet tai tinka tik 59m. gamybos motociklams. O čia viskas pagal katalogą, tiesa katalogas "leidžia" ir emkinę farą.
Iseina, kad buvo pereinamas variantas (is misraines su m 72, 59 metu) i pereinamaji varianta (i misraine su k 750 m, 60 metu) . Tai pagalvojus - sio modelio specifika tai papildomi kilogramai (blokas sunkesnis uz m laida), briaunos variklio bloke, nepakartojamos galvutes ir prisukama obuoli galim pamineti , o visa kita pasiskolinta.
Bet kaip ten bebutu atrodo patraukliau uz nuvalkiota "m" laida.
Vikai, atleisk, tavo posto nesupratau.
Bet jeigu jau kalbėti apie kažkokius pereinamus modelius, tai tokių ištikrųjų nebuvo. Kas liečia M-72 priekabą ant k-750, tai pažiūrėję į katalogą pamatysim, kad priekaba turi kodą 65020, o tai reiškia, kad ji yra nuo motociklo K-650, o šis savo ruožtu dar buvo tik projektuojamas, todėl prikabino emkinę priekabą. Taip ir su kitomis dalimis, ką tuo metu turėjo, tą ir dėjo.
Pavarčius katalogą susidaro įspudis, kad apie jokį k-750 niekas ir negalvojo, tai buvo eilinė M-72 modifikacija.Visos detalės turi kodus prasidedančius skaičiais 72, 72H, 650, 53. Įdomiausia, kad iš 72 ir 72H dalių surinktas variklis jau turi kodą 750. Beje, karterio su aušinimo briaunomis, visų puikiai žinomo kaip ankstyvųjų K-750, kodas 72H01101.Kartą perverčiau visą katalogą ieškodamas detalių su kodu 750. Gal buvau nepakankamai atidus, bet radau tik dvi: jau aukščiau minėtą pilnai surinktą variklį 75001 ir...stabdžių kaladėlių kniedės 75006217. Viskas.
Kalvis rašė:Vikai, atleisk, tavo posto nesupratau.
Bet jeigu jau kalbėti apie kažkokius pereinamus modelius, tai tokių ištikrųjų nebuvo. Kas liečia M-72 priekabą ant k-750, tai pažiūrėję į katalogą pamatysim, kad priekaba turi kodą 65020, o tai reiškia, kad ji yra nuo motociklo K-650, o šis savo ruožtu dar buvo tik projektuojamas, todėl prikabino emkinę priekabą. Taip ir su kitomis dalimis, ką tuo metu turėjo, tą ir dėjo.
Pavarčius katalogą susidaro įspudis, kad apie jokį k-750 niekas ir negalvojo, tai buvo eilinė M-72 modifikacija.Visos detalės turi kodus prasidedančius skaičiais 72, 72H, 650, 53. Įdomiausia, kad iš 72 ir 72H dalių surinktas variklis jau turi kodą 750. Beje, karterio su aušinimo briaunomis, visų puikiai žinomo kaip ankstyvųjų K-750, kodas 72H01101.Kartą perverčiau visą katalogą ieškodamas detalių su kodu 750. Gal buvau nepakankamai atidus, bet radau tik dvi: jau aukščiau minėtą pilnai surinktą variklį 75001 ir...stabdžių kaladėlių kniedės 75006217. Viskas.
Turejau omeny, kad buvo tik daliniai patobulinimai. Kaip tokio - "kitokio" motociklo nebuvo, tiesiog ant to paties pamato bande nuolat tobuleti ir skiresi tik dalis detaliu. Del to nuolat ir kila gincai ar si dalis budinga tam tikru metu modeliu ar nebudinga. Tai k 750 ir yra tokia tarpine stotele, ant kurios trumpa laika buvo bandomi patobulinimai kurie veliau perejo i "m" laida. Ir isskirtinius/specifinius bruozu, budingus tik tam motociklui (k 750), jis turi tik kelis, kuriuos paminejau, o visa kita yra paveldeta arba "patobulinta".
o ratai kokie cia, jei turetu buti labiau suploti pacios stebules berods ir 1cm siauresni pagal skersmeni nei pvz k750m ar dniepr modeliu? nuotraukoje neiziuriu
Jei kazka domintu kogero sis motociklas bus pardavinejamas,dokumentai m72 motociklo,registruotas tik lenteles numeris,ant remo numerio nera,metai 1959,perasymas bus imanomas.