Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
Nupirkta keletas naujų dalių. Džiugu jog gavau apatinius šarnyrus originalius. Ieškau viršutinių gal kas netyčia turit? jie skiriasi nuo vėlesnių, kad tepimo taškas ne viršuje, o iš šono, ir guma apsauginė lygi, ne gofruota.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 23 Vas 2011, 18:18, redaguota 1 kartą(us).
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
DK
- Forumietis

- Pranešimai: 109
- Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
- Miestas: Šiauliai
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
Amortizatoriai buvo vienpusiai. O "novadielai" abipusio veikimo
...kitoks požiūris i techniką...
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
jie skaitosi dvigubo veikimo tik tempimas yra trigubai didesnio pasipriešinimo negu spaudimo.DK rašė:Amortizatoriai buvo vienpusiai. O "novadielai" abipusio veikimo
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
dar naujų dalių atsirado
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
ieškau tokios ašelės apatinės šakės ir viršutinės šakės tepamo taškų apsauginių gumų. Atnaujinu: Ašis NUPIRKTA, gumų ieškau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 23 Vas 2011, 18:20, redaguota 1 kartą(us).
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
Viršutinių šakių ašys (kur juda ant srėgių) radau kad irgi visai sudilusios. Taigi ieškau gerų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 01 Kov 2011, 14:47, redaguota 1 kartą(us).
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
Įdedu matmenis vairo traukių šarnyrų dalių. Jei kas tokių naujų turit tai priglausčiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
O šiaip toliau šveičiu ir šveičiu. Vienu momentu buvau jau puolęs į neviltį, kad be reikalo gal pradėjau šveitinėti , o ne smėliuot vežiau, kai būgno skarda labai nenorėjo pasiduot. Bet paskui iš pykčio vis tiek damušiau 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
sth55
- Forumietis

- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
Del sveitimo labai noreciau jus pagirti matosi,kad ir normaliau parudyjusias dalis isveiciat idealiai
,kokia jusu paslaptis,as kiek skutu ir sepeciais ant dreles ir ant buklgarkes ir ranku,poto svitriniu taip neisejna?
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1963-1964 (Geodezininkas)
Nežinau čia tos paslapties nėra. Pirmą kart taip šveičiu ir visaip bandau. Šeip turiu vieną šepetį ant drėlės stambų labai, su užsuktom vielom. Tai jis žymiai geriau ima. Nes tie smulkesni būna kad tik aptrina rūdis ir lieka jos tokios juodais prilipimais. Tik vat kai nelygios dalys kaip ta skarda ratų tai labai gerai praverčia nedidelis šepetys drėlei kuris jau sušveistas į pabaigą. Tada jis lieka labai kietas ir spaudi išsišiepęs drėlę su nedideliais judinamais judesiukais. Dar pastebėjau kad tie šepešiai sugula į vieną pusę ir pradeda blogiau šveist, tada perjungiu drėlę į kitą pusę ir jis pasišiaušia, tada vėl į kitą pusę. Bet stengiuos sukt tik į vieną pusę nes nuo dažno krypties keitimo greitai byrėt pradeda.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.