Puslapis 913

Parašytas: 13 Rgs 2006, 08:45
LaurynasC
Kai tik perskaičiau, kad tai "vabalas", iskart pagalvojau, kaip jo galiniai "šleivi" ratai laikėsi ant bėgių. Nuotrauka tai tik patvirtino - vienas ratas jau ne savo vietoj :)
Aišku, jei jau darė, matyt didelių bėdų nebuvo. Bet vientisas galinis tiltas tokiam modifikavimui turbūt tinka labiau

Parašytas: 13 Rgs 2006, 10:09
Fon
vabalėnas rašė:Priminsiu, kad pirmieji VW Vabalo prototipai pagaminti 1935 metais.
Nenoriu ieškot , bet ar ne anksčiau ?

Parašytas: 13 Rgs 2006, 16:40
vabalėnas
Sveiki,
Daugiau kaip prieš dešimtmetį Vokietijoje nusipirkau kalną knygų VW Vabalų tema.
Geležinkelinių Kubelvagenų nuotraukų bandžiau ieškoti internete, deja neradau nė vienos. Šias dvi nuotraukas nuskanavau iš minėtų knygų.
Pasaulyje egzistuoja daug gerų tinklapių Kubelwageno tema, štai vienas geriausių iš jų: http://www.kubelwagen.co.uk/
Yra lietuviškas VW Vabalų tinklapis ir truputis istorijos:
http://www.vabalai.lt/index.php?option= ... 2&catid=13

Parašytas: 14 Rgs 2006, 10:09
AWD
Raimis rašė:
AWD rašė:
Fon rašė:Dar vienas ant bėgių :shock:


Tai - trofėjinis prancūziškas šarvuotis "Panhard" arba AML 178, karo metais keliasdešimt "panarų" vokiečiai pavertė šarvuotomis drezinomis geležinkeliui patruliuoti

Nuotraukoje- sovietų kariai. Taip išeina, kad šitas "Panaras"- dukart trofėjinis.

Taip, jei neklystu, ši nuotrauka daryta jau karo pabaigoje, lyg tai Čekoslovakijoje...Tiksliai nepamenu. Bet tie "panarai" per visą karą jau nuo 1941 metų žiemos pakliūdavo į rusų rankas. Žinoma, kad Maskvoje viena gamykla juos kapitaliai remontuodavo ir perduodavo atgal į frontą. Įdomiausia šio šarvuočio istorijoje tai, kad 1938-39 metais Lietuvos kariuomenė ruošėsi įsigyti tokius "Panhard", kad jais pakeisti pasenusius švediškus 'landsverkus". Deja, istorija pasisuko kitaip...

Parašytas: 27 Rgs 2006, 11:23
Paulius43
Citroen 2cv furgoniukas

Parašytas: 03 Spa 2006, 15:29
zose1
Estijos geležinkeliai pastaraisias metais yra nuspirke automobiliu ant bėgių (lengvųjų, sunkvežimių).

Lietuvos geležinkeliai turi traktorių ant begių. Kiek pastebėjau, tai geležinkelio važiuoklė yra ant pneumatinės kaip ir pakabos. Traktoriai užvažiuoja ant bėgių guminiais ratais ir nuleidžia ant bėgių geležinkelio važiuoklę - panašiai kaip ekskavatoriai ar autokranai atramas. Varomieji ratai yra guminiai, kurie remiasi i bėgius.

Prie progos įmesiu nuotraukų.

gelezinkeliu technikos zinove:

esate ispejamas del su forumo diskusijosmis nesijusiu zinuciu rasymu !
primigtinai siulau peskaityti asmeninius pranesimus, ten rasite ispejima, del nuotrauku talpinimo ir trumpa paaiskinima, kas yra "oldtimeris".
moderatorius

Parašytas: 06 Spa 2006, 15:06
kitoks
BA-6

Parašytas: 06 Spa 2006, 15:22
WANDERER
kitoks rašė:VA-6

Neklaidink kolegu tai "BA-6"

Parašytas: 06 Spa 2006, 15:40
kitoks
WANDERER rašė:
kitoks rašė:VA-6

Neklaidink kolegu tai "BA-6"


dekui uz pastaba - gramatine klaida isivele (jau pataisiau) :( gerai, kad bent nuotraukaus apcioje galima perskaityti, kas prie ko :)

Parašytas: 07 Spa 2006, 10:03
zose1
Latvijoje yra toks KAVZ autobusas, pritaikytas siaurojo geležinkelio vėžei.