Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Viena restauravimo istorija: Willys MB

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
J123
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 22 Sau 2005, 18:50

Standartinė J123 »

Esu įsitikinęs,kad net neverta "žaisti". 1. Nėra prasmės abu ratus versti į vieną pusę. 2. Manau, kad tai būtų labai mažas dydis.
Vidminas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
Miestas: Vilnius

Standartinė Vidminas »

Gerbiamieji,
tos plokštelės ne tik reguliuoja "škvornių" prispaudimą, bet ir centruoja stebulę pusašės atžvilgiu, todėl jų turi buti plius minus po lygiai viršuje ir apačioje.
Šio tipo tiltuose nei išvirtimas , nei pasvirimas į priekį NEREGULIUOJAMI.
Vartotojo avataras
mindeeee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
Miestas: Utena->Vilnius

Standartinė mindeeee »

Vidminas rašė:Gerbiamieji,
tos plokštelės ne tik reguliuoja "škvornių" prispaudimą, bet ir centruoja stebulę pusašės atžvilgiu, todėl jų turi buti plius minus po lygiai viršuje ir apačioje.
Šio tipo tiltuose nei išvirtimas , nei pasvirimas į priekį NEREGULIUOJAMI.
Ir aš manau,kad jos netinka suvertimui. Jei tos pačios plokštelės reguliuotų ir išvertimą ir guolio suspaudimą,tai nemanot,kad kaskart butų skirtingas guoliui tenkantis spaudimas,nes ratus skirtingai veikia šoninės jėgos? Ir tikrai nelogiška butų,nes vienu metu butų didelis įveržimas,kitu metu atvirkščiai.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Ar teisingai suprantu reguliavimo seką: ploniausia plokštelė dedama viršuje ir apačioje, suveržiama, sukama, galvojama....
Esant didokam laisvumui - vidutinio storio ten pat ir taip pat. Ir to storio netikus - storiausia, analogiškai.
Jei būtų dar didelis laisvumas - dviejų ar trijų kombinacija.
Antras klausimas - kokiu prietaisu pamatuoti mech. judėjimą, nustatyti optimalią jėgą ir neperveržti? ,,Palubinsko'' metodu??
Vidminas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
Miestas: Vilnius

Standartinė Vidminas »

Vidai ,
plokštelių paketo storinimas didina klibėjimą, ploninimas mažina(bent jau pas Gaz 69).
Geriausia suveržti viską be tarpinių (neperveržiant),
išmatuoti suminį tarpą tarp dangtelių ir pasukamo "kuloko".
Tą sumą dalini iš dviejų ir formuoji iš tarpinių du vienodus paketus,
pridėdamas 0,0xxx , kad neužspausti.
jei neaiškiai parašiau , susiskambinkime
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Vidminas rašė:Vidai ,
plokštelių paketo storinimas didina klibėjimą, ploninimas mažina(bent jau pas Gaz 69).
Geriausia suveržti viską be tarpinių (neperveržiant),
išmatuoti suminį tarpą tarp dangtelių ir pasukamo "kuloko".
Tą sumą dalini iš dviejų ir formuoji iš tarpinių du vienodus paketus,
pridėdamas 0,0xxx , kad neužspausti.
jei neaiškiai parašiau , susiskambinkime
Dekui, suprantamai.Beda ta, kad dabar ir yra be tarpiniu, kas man nepatinka ir manau, kad per stipriai įveržta.Kai pradėsiu konkretų reguliavimą - duosiu žinoti, kad galetume pasitarti.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Šventė.Atsiuntė reguliavimo plokšteles...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Eilė buvo beprotiškai ilga - 1v.10min.O vėliau viskas vyko paprastai: vienas kontrolierius bandė ieškoti antro ( raudono) žibinto gale, bet buvo savos kompanijos apramintas. Lempos čia pat palenktos kiek reikia ranka ( specialiai nebuvau užveržęs), pasiūlyta pagalvoti apie vienos traukės antgalio keitimą ir pakėlus automobilį čia pat raktu sureguliuotas stovėjimo stabdžio suveržimas ir dar kartą pamatuota.
Willys MB su TA.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Sveikinu Willys MB tapus pilnateisiu eismo dalyviu :dzipas: . Šeimininką taip pat :lol: :bravo:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

rcepa rašė:Eilė buvo beprotiškai ilga - 1v.10min.O vėliau viskas vyko paprastai: vienas kontrolierius bandė ieškoti antro ( raudono) žibinto gale, bet buvo savos kompanijos apramintas. Lempos čia pat palenktos kiek reikia ranka ( specialiai nebuvau užveržęs), pasiūlyta pagalvoti apie vienos traukės antgalio keitimą ir pakėlus automobilį čia pat raktu sureguliuotas stovėjimo stabdžio suveržimas ir dar kartą pamatuota.
Willys MB su TA.
Čia ne šiaip sau faktas. Čia tikras įvertinimas, kad dirbta sąžiningai ir rimtai. Sveikinu. Gero riedėjimo. :labas:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!