Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

1959 Cadillac Sedan Deville

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

pamatavom kompresija - 11 visose vienodai :-) papurskiau Carb Cleaner,atsigavo net labai :-) Pasukinejau varzta reguliavimo tai normaliai dirba beveik, bet kai staigiai spaudi gaza, tai kazkaip uzdusta o po to jau kai apsukos pakila tai geriau dirba. Ir as nesuprantu del 2 degimo kameros, kada ji turi atsidaryti :?: :idea:
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Jaroslav rašė:pamatavom kompresija - 11 visose vienodai :-) papurskiau Carb Cleaner,atsigavo net labai :-) Pasukinejau varzta reguliavimo tai normaliai dirba beveik, bet kai staigiai spaudi gaza, tai kazkaip uzdusta o po to jau kai apsukos pakila tai geriau dirba. Ir as nesuprantu del 2 degimo kameros, kada ji turi atsidaryti :?: :idea:


Vienžo lieki skolnas pasivažinėjimą... :D :D :D
Galėsim kada vilniaus cadillacų meetą padaryt.
Dėl antros kameros yra keletas niuansų, nežinau koks tavo karbas, bet dirbant ant laisvų apsukų ir duodant gazo iki antros kameros ji nenori veikt vien dėl to, jog varikliui reikia apkrovos, kad jos darbas būtų efektyvus ir t.t. Lauk pavasario ir viską daryk ant gatvės, visko gali būti, kad "prasišiks" pats karbas pavažiavus ir padraginus lengvai.
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

laurynas400 rašė:
Jaroslav rašė:pamatavom kompresija - 11 visose vienodai :-) papurskiau Carb Cleaner,atsigavo net labai :-) Pasukinejau varzta reguliavimo tai normaliai dirba beveik, bet kai staigiai spaudi gaza, tai kazkaip uzdusta o po to jau kai apsukos pakila tai geriau dirba. Ir as nesuprantu del 2 degimo kameros, kada ji turi atsidaryti :?: :idea:


Vienžo lieki skolnas pasivažinėjimą... :D :D :D
Galėsim kada vilniaus cadillacų meetą padaryt.
Dėl antros kameros yra keletas niuansų, nežinau koks tavo karbas, bet dirbant ant laisvų apsukų ir duodant gazo iki antros kameros ji nenori veikt vien dėl to, jog varikliui reikia apkrovos, kad jos darbas būtų efektyvus ir t.t. Lauk pavasario ir viską daryk ant gatvės, visko gali būti, kad "prasišiks" pats karbas pavažiavus ir padraginus lengvai.





Gerai, kai viska sutvarkysiu tai pasivazinesim :lol:
gal ir prasisiks,bet vistiek uzsakysiu karbiuriatoriaus remonto komplekta,kad butu :? Dabar reikes salona tvarkyti iki galo,nes panele priekine jau nuemiau, ieskosiu kodel peciukas ant langu nepucia,nes varikliukas dirba,gal uzsikimses kazkur :|
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

Pofka1 rašė:
Jaroslav rašė:As tai tikrai rudis isvalysiu, tik va nežinau ar reikia su rudziu modifikatorium praeiti :roll:


Jei rūdis tvarkingai nušveisi, tuomet surišėjo nereikia. Vėliau nugruntuok geru EPO gruntu, padenk gravitkesu (jis apsaugo ir nuo korozijos ir gan neblogai sugeria triukšmą (kas ypač svarbu salone)), o paskuj jau galėsi klijuot garso izoliacija. O dar vėliau :D kiliminę dangą :wink:

Geriau ant grunto nudazyti normaliais (kad ir pigiais) dazais. O ant dazu jau klijuoti bituminius garso izoliacijos kilimelius. Graviteksas mechaniskai ne toks atsparus kaip dazai ir nuo silumos minksteja. Jei ant jo patiesi kilima - laikui begant kilimas prilips ir paskui isiminejant su visu graviteksu nusiims..
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

Jaroslav rašė:man pasirode,kad 2 anga neatsidaro,nes kai duodi gazo,rankenele kuri stovi ant karbo,netraukia tos kuri atidaro 2 anga :|


Ji gali darinėtis ne mechaniškai, o nuo susidariusio vakuumo, prie tam tikrų sūkių. Ar yra kažkoks prievadas, turintis atidarinėti tą sklendę, tačiau to nedarantis?
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Ta 2 kamera tai yra taip,paaiskinsiu kaip galiu aiskiau:stovi toks kabliukas,ji su pirstu gali atidaryti- uzdaryti.nera niekur jokiu sujungimu su kitomis detalemis.Bet jis gali atsidaryti tik tada,kai pirmoj kameroj sklende atsidato iki galo,nes ji blokuoja 2 kol neatsidaro iki galo pirma.O stovint as gazavau,bet vistiek neatsidaro,tai kaip ir raset, reikia apkrovimo :roll:
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Jaroslav rašė:Ta 2 kamera tai yra taip,paaiskinsiu kaip galiu aiskiau:stovi toks kabliukas,ji su pirstu gali atidaryti- uzdaryti.nera niekur jokiu sujungimu su kitomis detalemis.Bet jis gali atsidaryti tik tada,kai pirmoj kameroj sklende atsidato iki galo,nes ji blokuoja 2 kol neatsidaro iki galo pirma.O stovint as gazavau,bet vistiek neatsidaro,tai kaip ir raset, reikia apkrovimo :roll:

Ar tik nebus kiaura diafragma? Nemanau, kad važiuojant susidaro stipresnis vakuumas nei gazuojant vietoje.
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Black rašė:
Jaroslav rašė:Ta 2 kamera tai yra taip,paaiskinsiu kaip galiu aiskiau:stovi toks kabliukas,ji su pirstu gali atidaryti- uzdaryti.nera niekur jokiu sujungimu su kitomis detalemis.Bet jis gali atsidaryti tik tada,kai pirmoj kameroj sklende atsidato iki galo,nes ji blokuoja 2 kol neatsidaro iki galo pirma.O stovint as gazavau,bet vistiek neatsidaro,tai kaip ir raset, reikia apkrovimo :roll:

Ar tik nebus kiaura diafragma? Nemanau, kad važiuojant susidaro stipresnis vakuumas nei gazuojant vietoje.


turi omeny kad diafragma kuro siurblio ? :roll:
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Jaroslav rašė:
Black rašė:
Jaroslav rašė:Ta 2 kamera tai yra taip,paaiskinsiu kaip galiu aiskiau:stovi toks kabliukas,ji su pirstu gali atidaryti- uzdaryti.nera niekur jokiu sujungimu su kitomis detalemis.Bet jis gali atsidaryti tik tada,kai pirmoj kameroj sklende atsidato iki galo,nes ji blokuoja 2 kol neatsidaro iki galo pirma.O stovint as gazavau,bet vistiek neatsidaro,tai kaip ir raset, reikia apkrovimo :roll:

Ar tik nebus kiaura diafragma? Nemanau, kad važiuojant susidaro stipresnis vakuumas nei gazuojant vietoje.


turi omeny kad diafragma kuro siurblio ? :roll:

Jeigu teisingai suprantu, prie karbo turėtų būti vakuumas, kuris valdomas per žarnelę siurbiamu oru į įsiurbimo kolektorių. Savo ruožtu vakuumas valdo pompelę, kuri įpurškia benziną pradėjus atsidaryti antrąjai kamerai. Jei vakuumo diafragma kiaura tai niekas ir nesuveikia. Reikėtų matyti tą dalyką vizualiai. Dabar sunku ką tiksliai nuspręsti. Kiek esu karbiuratorinių auto turėjęs tai visoms pirmiausia karbiuratorių perrinkdavau, nes tik tada gali įsitikinti ar viskas ten savo vietose. Gal yra galimybė pamatyti karbiuratoriaus nuotraukas? Tačiau optimaliausias dalykas būtų gavus šio tipo karbiuratoriaus reguliavimo instrukciją.
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Prisegu foto :|
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.