Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
vkp
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 04 Rgs 2009, 14:21
Miestas: Klaipeda

Standartinė vkp »

andrius324 rašė:Perriebus kuro mišinys,pašilus varikliui benzinas garuoja geriau tai ir nebesuvirškina varikis,o šaltas kuriasi puikiai.

Gali būti, kad plūdės adata blogai laiko. Pabandykit benzino kranelį užzsukt, kai pradeda blogai dirbt :?
Karbiuratoriuje, ant "padsoso" turi buti tokia gumelė - patikrinkit kokiame jinai stovije ir ar iš viso jinai ten yra, nes sustumus "padsosą"galimas daiktas, kad sandariai neužsidaro ir variklis gauna per riebų mišinį :?
Sėkmės
andrius324
JUODA ZONA
JUODA ZONA
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12

Standartinė andrius324 »

[quote="Raimis"]Skubus reikalas. Kas buvot susidūrę- patarkit. Panonia šalta kuriasi gerai ir dirba gražiai. Pašilus iki darbinės temperatūros pradeda sunkiai kurtis, netolygiai dirba, kuriant kartais čiaudo. Kartais visai neįmanoma užkurti. Karbiuratorių valiau, reguliavau, adatą kėliau.

Adata kaip tik reikejo nuleist,o ne pakelt .
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

andrius324 rašė:Adata kaip tik reikejo nuleist,o ne pakelt .

Atsiprašau, kad suklaidinau. Adatą nuleidau, norimo rezultato nebuvo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
arunas_307
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
Miestas: Vilnius

Standartinė arunas_307 »

Verta pabandyti patikrinti ir gal būt pažeminti kuro lygį plūdės kameroje. Bendra teorija - adata turi reikšmės mišinio riebumui tik prie vidutinių apsukų (prie mažų - laisvos eigos sistema, prie didelių - pagrindinis kuro žikleris).

A.

Raimis rašė:
andrius324 rašė:Adata kaip tik reikejo nuleist,o ne pakelt .

Atsiprašau, kad suklaidinau. Adatą nuleidau, norimo rezultato nebuvo.
Vartotojo avataras
Pelyte
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 23 Lie 2006, 18:44
Miestas: Kaunas

Standartinė Pelyte »

Na prisijungsiu ir aš su klausimais apie Panonia :geda2:
turiu va tokį kranelį, tik jam trūksta kaip suprantu filtriuko iš kur gauti? :)

Gal dar kas netyčia turite lopšio galinį stikliuką? :boba:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
pavargau kariaut
abc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 388
Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
Miestas: Ukmergė

Standartinė abc »

Motociklas,pavadinimu Pannonija gimė 1954 metais,kada pasenusį Cepel 250 ant konvejerio pakeitė Pannonia TL.Naujas modelis nuo pirmtako skyrėsi minkšta galine pakaba,''pilnastebuliniais''ratais.Vieno cilindro variklis išvystė 10 a.j.,kurios persidavė į galinį ratą grandine per dviejų ašių,keturių laipsnių greičių dėžę.
Sekančiu modeliu tapo Pannonia TLT(1956-1958).Jinai pasipuošė žemu priekiniu sparnu,dviem daiktadėžėm po sėdyne,pasikeitė duslintuvų forma.Variklio galingumas šoktelėjo iki 12 a.j.Uždegimo žvakė ''persikėlė''į galvutės šoną.Spidometras baltas iki 120km/h.Benzino kranelis su metaliniu nusodintuvu.Galinis žibintas metalinis''lašas''.
Toliau sekė Pannonia TLF(1958-1961)Šis modelis jau buvo intensyviai tiekiamas į TSRS.Variklio galia-14a.j.,kiek kitokios formos bakas,kiti duslintuvai,kitos formos variklio dangčiai.Korbiuratorius BK-25.Kuro mišinio pariebintojo valdymas -per troselį ant vairo.Spidometras baltas iki 120km/h.Kranelis su metaliniu nusodintuvu.Galinis žibintas plastikinis ''pipiras''.Stabdžių pedalas nuimamas atskirai nuo ašelės,stabdžių ''varlytė''dešinėje,ant bako geltonas lipdukas.
Modelis TLB (1960-1962),tai TLF uždengtas kapotais.
Modelio TLD vienintelis skirtumas tas,kad vietoj magneto buvo ''apginkluotas '' generatoriumi.
Modifikacijos TLL ir TLS (16 ir 18 a.j.)pasidabino chromuotais bakų šonais,kitokiom vairo rankenėlėm,bei faros lankeliais su snapeliu.Buvo dažomos juoda,vyšnine arba mėlyna spalvomis.
Pannonia T1 (1961-1964),tai pervadintas TLF su nežymiais pakeitimais (stop signalo jungiklis kairėje,korbiuratorius BK-27).
Toliau sekė populiariausias TSRS Panonnia modelis T5 (1964-1975).Variklis 16 a.j.,mažesnio diametro ratų stebulės,chromuotas bakas,dviejų spalvų(juoda-raudona)sėdynė,daiktadėžės uždaromos vienu užsuktuku.Korbiuratorius BK-27.Pariebinimas per troselį prie sėdynės.Spidometras baltas iki 140km/h.(iki 1971m.)Benzino kranelis su plastikiniu nusodintuvu.Galinis žibintas plastikinis daugiakampis.Stabdžiu kojelė vientisa su ašele,chromuota.Stabdžių ''varlytė'' iš kairės.Atraminė kojelė dešinėje,nuimama.Ant bako aliuminė emblema.Modelis turėjo keletą modifikacijų;T6 - vidaus rinkai su dideliu kiekiu chromo,T7 - eksportui su pilnai chromuotu baku,T8 - su sportiniu išmetimu,T9 - eksportinis su daug chromo,kitokiais duslintuvais ir 22 a.j. varikliu.
1968m.T5 buvo modernizuotas(T5H);pakeistas bėgių perjungimo mechanizmas,priekinis sparnas pakeistas plastikiniu,variklis pradėtas dažyti baltai,karteris pasipuošė briaunomis.Sėdynė tapo tiesia (be išlinkimo po vairuotoju).Dar vėliau šoninė atraminė kojelė persikėlė į kairę,oro filtras pakeistas plastmasiniu,pasikeitė karterio briaunų forma.Kuro pariebinimo rankenėlė montuojama tiesiog ant korbiuratoriaus.Amortizatorių gaubteliai tapo plastmasiniais.Priekinėse šakėse pradėti naudoti hidroamortizatoriai..Priekabos tvirtinimai buvo virinami tiesiog prie rėmo.Nuo 1970 metų spidometras juodas iki 160km/h.Emblema ant bako - raudonas lipdukas.
Pannonia P10 (1967 -1973) iš pagrindų modernizuotas T5 modelis.Pagrindiniai skirtumai:bakas,sėdynė,cilindro bei galvutės forma.
P8 ir P9,tai liuksinės P10 modifikacijos.P 12 modeliu(1975) pasibaigė motociklų Pannonia era.
Ne mažiau įdomi buvo kita Pannonia P20 (1968-1973)motociklų linija.Į juos buvo montuojami visai nauji Yamaxos varikliai.Dviejų cilindrų 250 cm3, 23a.j. variklį maitino du korbiuratoriai,o pavarų dėžė buvo penkialaipsnė.Konstruktoriams teko sukurti visai naują rėmą.Ratai tapo 18 colių.Modelis buvo perdaug sudėtingas ir per brangus,todėl į soc.šalis nebuvo tiekiamas,kas ir paspartino gamyklos bankrotą.
Modelis P21(1973-1975) - modernizuotas 20-ukas.Buvo forsuotas variklis,uždėti nauji duslintuvai,spidometras iškeldintas iš faros ir montuojamas askirai.Liuksinė versija turėjo tachometrą,bei sublizgo didesniu kiekiu chromo.

Versta iš knygelės ''Spravočnik restavratora - samoučki''.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
vkp
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 04 Rgs 2009, 14:21
Miestas: Klaipeda

Standartinė vkp »

Spidometrų su baltais ciferblatais skirtumai - 120 km/h ir 140 km/h :?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
peziss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: 24 Bal 2006, 21:27
Miestas: Klaipėda

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė peziss »

Amblema ant lopšelio vengrų kalba, gal kam prireiks.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
abc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 388
Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
Miestas: Ukmergė

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė abc »

Blin,kur čia šuo pakastas?Perdeginėja galinio žibinto ir spidometro apšvietimo lemputės.Tik šitos dvi ir pastoviai.Kai įjungi,tai normaliai dega,tai labai ryškiai užsišviečia.Ir taip kas kelias sekundes,kol galop visam užgesta,nepriklausomai nuo variklio apsukų.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė Raimis »

abc rašė:Blin,kur čia šuo pakastas?Perdeginėja galinio žibinto ir spidometro apšvietimo lemputės.Tik šitos dvi ir pastoviai.Kai įjungi,tai normaliai dega,tai labai ryškiai užsišviečia.Ir taip kas kelias sekundes,kol galop visam užgesta,nepriklausomai nuo variklio apsukų.

Ar su akumuliatorium, ar be?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!