Cinkavimas, kas be ko, labai geras dalykas. Taciau cinkas prie rudziu nelimpa ir rudziu nepasalina. Isorines rudis galima pasalinti, taciaiu kaip pasalintiu rudis vidinese ertmese? Stai, kad ir sis balkis nuotraukoje, prasideda nuo priekinio buferio ir su tam tikrais perejimais (beja irgi tusciaviduriais) baigiasi galiniu buferiu. Pilnas rudziu! Visko juk nepervirinsi ir masinos pusiau neisdalinsi! Netgi duru is vidaus 100 proc. nepavyksta issmeliuoti.mikode rašė:Tikrai taip, išlydyto cinko temperatūra siekia apie 450-500c. Metalas merkiamas į cinko vonią. Be abejo, viso automobilio necinkuosi karštu būdu, bet sakysime rėmą, važiuoklės detalas gal ir būtų galima.tadas1991 rašė:O karštas cinkavimas, tai nebus tas, kur merkiamos didelės detalės į išlydyto cinko vonią ir jis prilimpa?
Tie kas raso: nusmeliavau, nugruntavau, ir grazu... Manau, kad jie arba save apgaudineja, arba publika. Nieko ten neivyko! Kad ten per kokia skylia 1m atstumu smelio papurskiai ir po to 1.5m rugstinio grunto ant rudziu, tai tas pat kaip prie negyvelio zvake uzdegti!

