Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Uralo gamykla 2007

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

Ledūklis rašė:Visur sugebat įžvelgt ką nors negatyvaus.
(Man asmeniškai 2106 yra tobuliausia mašina, bendrai paėmus. Ne dėl mano biednumo, o dėl to, kad mano galva, taip yra. Ir ne man vienam taip atrodo. Bet šiaip čia buvo tik pavyzys.)
Mano galva, kad tavo galvai kazkas nelabai gerai :shock: Idomu su kokiu auto vazineji kasdien?
Visada bus zmoniu kad ir sudo gabale iszvelgs ka nors teigiamo, nesnekant apie tresimo savybes...
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Šis forumas ir buvo skirtas tiems, kuriems būtent šiuo aspektu su galva ne visai gerai ir kurie iš šūdo vašką padaryt moka. Ir jame buvo visai neblogai, kol prisirinko įvairių, "praktiškų" ir "pažangaus mąstymo" subjektų , o iš tiesų tiesiog vartotojų, kuriems bet koks senas daiktas tik "dėl prikolo".
Manes nestebina tai, kad kažkas čia laiko šeštuką geriausia mašina ar rankų darbą pačiu tobuliausiu. Mane stebina tai, kad jūs, Montvydai, ir kiti, nebūdami bendraminčiais ir net neturėdami nė lašo pagarbos kito skoniui ar įsitikinimams randat čia ką veikt.
Oldtimeristai, retromanai, kad jus kur...
Tpfu...
Paskutinį kartą redagavo virgas 19 Gru 2010, 10:41, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Guolis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12

Standartinė Guolis »

Jai modelis gaminamas iki siol tai ne old taimeris , jai jo gamyba butu nutraukta pries 30 metu, tai gal ir galima butu skaityt labiausiai vykusiu modeliu,tu metu.
Reik suprast kad cia renkasi tik technikos regreso fanai?
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Matot, Guoli, jūs net kalbat apie apie oldtimerizmą kažkokiom biurokratinėm savokom ir apibrėžimais.
Kiekvienas senas mechanizmas yra techniniais sprendimais, medžiagomis, technologijomis labiau atsilikęs už naujesnį. Tokiu atveju VW Golf I bus regresas, o VW Golf V- progresas. Jei jūs technikos raidos istoriją laikot regresu, tada taip: šis forumas- regreso šalininkams.
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Standartinė suinteresuotas »

Ginčas betikslis, nes už daugelį diskutuojančių kalba nostalgija, bet yra keletas momentu:

Teigiami - 1.Vis dar gali gauti daliu tie kurie gaivina senesnius modelius 2.Vokiečiai gali pasidžiaugti praktiškai tuo pačiu BMW su kuriuo važinėjo ju seneliai WW II 3. Tai ko gero rekordininkas pagal gamybos laiką nevykdant esminių pakeitimų konstrukcijoje.

Neigiami - 1. Paaiškinkit konkrečiau kokių mąstymo savybių man trūksta, kad aš ieškodamas tolimesniems ir dažnesniems važinėjimams sunkiojo motociklo turėčiau rinktis šį daiktą 2. Ar šis šiandienos gaminys gali pasigirti dinamika, ekonomiškumu, komfortu ? Sprendžiant iš sąlygų kurioms esant jis surenkamas jis negali pasigirti ir kokybe.

P.S. Jei būtų galima sugalvoti kažkokį rinkos segmentą į kurį patektų šis motociklas, tai jis jame būtų vienas - visi kiti seniai nutolę už horizonto. Ai, tiesa, jo gamyba galėtų būti pateisinama kaip pvz. BMW replikos, maksimaliai priartinant prie originalo technologijas ir gamybos sąlygas :wink:
" Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“
minde
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 455
Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius

Standartinė minde »

Na kodėl, nostalgija gali pasireikšti ir kokybiško vakarietiško daikto pirkimu. Kaip būdas turėti tai, apie ką tėvai galėjo tik pasvajoti. Net ir į mano Kremlių pusės diedų reakcija būna – „ir aš paskiros tokiam laukiau, laukiau ir nesulaukiau“. Arba noras pažiūrėti, kaip buvo, palyginti su tuo, kaip yra dabar ir pasidaryti išvadas apie procesą, kaip bus ateityje.

Bet jeigu tavo vienintelis kriterijus yra kokybė ir galimybė kuo toliau nuvažiuot – tai kodėl tu teiki pirmenybę senam BMW prieš seną Uralą? Kodėl neperki naujo BMW? O jeigu agituoji už naują – tai tada čia visiškas OT. Negi manai, kad Uralų mylėtojai ir į darbą ar atostogaut tik Uralais ir važinėja? Kaip vieno ruso paraše: „nauja mašina reikalinga nuvažiuoti iš taško A į tašką B parsivežti detalių“. O jeigu ir važinėja, tai tada čia būtent toks sportas ir yra – „netgi Uralu galima toli nuvažiuot“. Tu nepastebi loginio sąryšio esmės: važiuojama toli ne todėl, kad tai Uralas, o nepaisant to, kad tai Uralas.

Taip, archaiška Irbito gamykla vertinga tuo, kad vis dar tebegamina detales-„replikas“ senoviškiems motociklams. Kaip ir vokiški „kooperatyvai“, gaminantys detales Vabalams. Ir ką?
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Čia tema krypsta neaišku į kurią pusę. Visi gina oldtimerius, bet koks gali būti oldtimeris pagamintas 2010 metais? Rusiškas daiktas dabar pagamintas gali būti oldtimeriu, o vokiškas ar angliškas negali? Kitas dalykas, kuo trumpiau gamintas modelis, tuo didesnė jo vertė. Taigi, pvz BMW R35 vertė yra kur kas didesnė negu tarkim kuris nors URAL modelis. Ir taip yra ne tik dėl to, kad tai yra replika, o dėl to, kad URAL gamyba tesėsi žymiai ilgiau, ir net dabar nekažin kiek pasikeitę modeliai. Tas pats ir su Vabalais, Mini automobiliais, bei Jaguar XJ, nors ir nusipirksi 80 metų oldtimerį, jis neturės didelės vertės, nes jų yra labai daug ir jo gamyba tęsiasi iki dabar su minimaliais kėbulo pasikeitimais. Taip pat ir su VAZ pirmukais, nors ir jų pagaminimo metai atitiktų oldtimerio, bet vėlgi, dėl mano minėtos priežasties jie neturi vertės.
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

minde rašė:Na kodėl, nostalgija gali pasireikšti ir kokybiško vakarietiško daikto pirkimu. Kaip būdas turėti tai, apie ką tėvai galėjo tik pasvajoti. Net ir į mano Kremlių pusės diedų reakcija būna – „ir aš paskiros tokiam laukiau, laukiau ir nesulaukiau“. Arba noras pažiūrėti, kaip buvo, palyginti su tuo, kaip yra dabar ir pasidaryti išvadas apie procesą, kaip bus ateityje.

Bet jeigu tavo vienintelis kriterijus yra kokybė ir galimybė kuo toliau nuvažiuot – tai kodėl tu teiki pirmenybę senam BMW prieš seną Uralą? Kodėl neperki naujo BMW? O jeigu agituoji už naują – tai tada čia visiškas OT. Negi manai, kad Uralų mylėtojai ir į darbą ar atostogaut tik Uralais ir važinėja? Kaip vieno ruso paraše: „nauja mašina reikalinga nuvažiuoti iš taško A į tašką B parsivežti detalių“. O jeigu ir važinėja, tai tada čia būtent toks sportas ir yra – „netgi Uralu galima toli nuvažiuot“. Tu nepastebi loginio sąryšio esmės: važiuojama toli ne todėl, kad tai Uralas, o nepaisant to, kad tai Uralas.

Taip, archaiška Irbito gamykla vertinga tuo, kad vis dar tebegamina detales-„replikas“ senoviškiems motociklams. Kaip ir vokiški „kooperatyvai“, gaminantys detales Vabalams. Ir ką?
as nieko pries ural ar kita rusiska technika neturiu ir pats turiu k-750 ir man patinka senoviski daiktai, bet mane siurpina kad gamybos progresas rusiskos technikos kuris nuo karo nepasikeites siai dienai, kur pvz vokieciai pazenge daug toliau. Ir pries ranku darba neturiu nieko pries, bet kai pamatai kad nei vienas darbininkas sviecia, slifuoja, surinkineja, dazo ir pan. nenaudodamas jokiu darbo apsaugos priemoniu ir murzini iki pat ausu mane tai siurpina nes tai 21 amziuje yra NENORMALU ar tu gamintum senoviska ar modernia technika reiketu laikytis darbo saugos bei darbo salygu normatyvu... Ir manau kad del darbo salygu nukencia techikos patikimumas, nes nei vienas koks rimtas issilavines technikos inzinierius neis dirbt i tokia gamykla, o teps slides link vakaru...
Ziuriu dauguma nesupranta manes as noriu pasakyt kad del archajisku gamybos salygu nukencia kokybe... uzduodu klausima kodel su kokiu mersu agurku gali pralekt 1 000 000km be dideliu problemu... o su kokiu vaz ar gaz sunkiai praleksi ir 100 000km? kodel taip yra? as atsakyma zinau bet noriu paziuret ka kiti mano :D
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Montvydas rašė:
minde rašė:Na kodėl, nostalgija gali pasireikšti ir kokybiško vakarietiško daikto pirkimu. Kaip būdas turėti tai, apie ką tėvai galėjo tik pasvajoti. Net ir į mano Kremlių pusės diedų reakcija būna – „ir aš paskiros tokiam laukiau, laukiau ir nesulaukiau“. Arba noras pažiūrėti, kaip buvo, palyginti su tuo, kaip yra dabar ir pasidaryti išvadas apie procesą, kaip bus ateityje.

Bet jeigu tavo vienintelis kriterijus yra kokybė ir galimybė kuo toliau nuvažiuot – tai kodėl tu teiki pirmenybę senam BMW prieš seną Uralą? Kodėl neperki naujo BMW? O jeigu agituoji už naują – tai tada čia visiškas OT. Negi manai, kad Uralų mylėtojai ir į darbą ar atostogaut tik Uralais ir važinėja? Kaip vieno ruso paraše: „nauja mašina reikalinga nuvažiuoti iš taško A į tašką B parsivežti detalių“. O jeigu ir važinėja, tai tada čia būtent toks sportas ir yra – „netgi Uralu galima toli nuvažiuot“. Tu nepastebi loginio sąryšio esmės: važiuojama toli ne todėl, kad tai Uralas, o nepaisant to, kad tai Uralas.

Taip, archaiška Irbito gamykla vertinga tuo, kad vis dar tebegamina detales-„replikas“ senoviškiems motociklams. Kaip ir vokiški „kooperatyvai“, gaminantys detales Vabalams. Ir ką?
as nieko pries ural ar kita rusiska technika neturiu ir pats turiu k-750 ir man patinka senoviski daiktai, bet mane siurpina kad gamybos progresas rusiskos technikos kuris nuo karo nepasikeites siai dienai, kur pvz vokieciai pazenge daug toliau. Ir pries ranku darba neturiu nieko pries, bet kai pamatai kad nei vienas darbininkas sviecia, slifuoja, surinkineja, dazo ir pan. nenaudodamas jokiu darbo apsaugos priemoniu ir murzini iki pat ausu mane tai siurpina nes tai 21 amziuje yra NENORMALU ar tu gamintum senoviska ar modernia technika reiketu laikytis darbo saugos bei darbo salygu normatyvu... Ir manau kad del darbo salygu nukencia techikos patikimumas, nes nei vienas koks rimtas issilavines technikos inzinierius neis dirbt i tokia gamykla, o teps slides link vakaru...
Ziuriu dauguma nesupranta manes as noriu pasakyt kad del archajisku gamybos salygu nukencia kokybe... uzduodu klausima kodel su kokiu mersu agurku gali pralekt 1 000 000km be dideliu problemu... o su kokiu vaz ar gaz sunkiai praleksi ir 100 000km? kodel taip yra? as atsakyma zinau bet noriu paziuret ka kiti mano :D
Vo, palietei puikų gamintoją. Mercedes yra gana primityvūs automobiliai, kaip ir rusiška technika. Kurie teigia, kad rusiška technika yra gerai, nes nesvarbu, kad jis genda, o ją legva taisyti, tai mercedes retai genda, bet kad ir sugenda pataisyt nėra sunku. Taigi, bet kokiu atveju mercedes yra pranašesnis už vaz.
Vartotojo avataras
Almys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 101
Užsiregistravo: 13 Sau 2010, 19:38
Miestas: Šilalė

Standartinė Almys »

Aišku peikt ir kritikuot svetimą darbą lengviausia ,o ką lietuviai pagamino , ogi beveik nieko, išskyrus dviratį. Sutinku ,kad rusiška technika turi daug trūkumų ,bet prieš kritikuojant pasižiūrėkite ką patys nuveikėt.
O ir pats palyginimas su dabartiniu BMW kvailokas,taigi tas modelis seniai nebegaminamas.O tikro vokiečio dabartiniame BMW nemanau , kad daug like , didesnė dalis kino.

Patarimas vaikams-eikit ruošt namų darbų.