Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Andrius1
Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 632
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:05
- Miestas: Birzai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Andrius rašė:Atsitiko toks nemalonus man dalykas
Dedant priekini buferi teko siek tiek palenkti sparno apacia,ir atsirado itrukimas,kadangi spaklius ne lanstus,automatiskai ir itruko.NOrejau paklausti specialistu ,ka reietu dabar daryti,ar visa sparna is naujo daryti,ar bandyti ta itrukusia vieta kazkaip taisyti?
Tos vietos isviso nereikejo spakliuoti,bet kaip visada,laiko stoka,per mazai skiriau demesi dazytojams su patarimais.
P.S nuotrauka ne mano,joje pazymejau,raudona juostele,itrukusia vieta.
Nematau čia jokios problemos. Jei gerai supratau tai jums špachlius trūko tiesiai ant sparno "kanto". Tokiose vietose nelabai matysis dažų "perėjimas" mat spinduliai jau automatiškai lūžta, taip užmaskuodami defektą. Reikia gerai nuvalyti visą špachlių kuris jau yra atšokęs, palikti tik gryną metalą. Na, o vėliau kaip ir visada, vėl špachliavimas, vel gruntavimas, vėldažymas. Tik nudažius gali matytis linija kur sueina dažai. Tuomet reikia susidariusią linija ir nedidelį plotą aplink ją sušveisti P200 glaspopierium ir nulakluoti. Aš manau kad tai geriausias variantas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4028
- Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
O kuom jis jum nepatinka, kaip tik geraiu jei per kokius krūmus "prasibrauksi" tai netaip subraižys paviršių. Asmensiškai aš esu už lakavima ir už viską, kad tik automobilis atrodytų kuo naujau. Matau, kad vėl gryžtam prie tos temos apie orignalumą. Bet nemanau, kad to reiktų siekti dažymo procese. Juk paprastas akrilas nuo saulės gana greit blunka, lakas padeda to išvengti. Tačiau asmeniškai, aš, savo volgos nelakvau. Ir nežinau kodėl.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 694
- Užsiregistravo: 31 Sau 2005, 18:28
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 117
- Užsiregistravo: 30 Sau 2006, 11:08
Tik nudažius gali matytis linija kur sueina dažai. Tuomet reikia susidariusią linija ir nedidelį plotą aplink ją sušveisti P200 glaspopierium ir nulakluoti. Aš manau kad tai geriausias variantas.[/quote]
aš čia truputi per vėlai "nubudau" bet jei dar iki šiol nieks nepataisė, tai, kad kas nors iš tikro nepabandytu to padaryti tai noriu pataisyt, (tikiuosi netyčia padaryta klaidą) kad ne P200, o P2000 popierius turi būti.
aš čia truputi per vėlai "nubudau" bet jei dar iki šiol nieks nepataisė, tai, kad kas nors iš tikro nepabandytu to padaryti tai noriu pataisyt, (tikiuosi netyčia padaryta klaidą) kad ne P200, o P2000 popierius turi būti.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 694
- Užsiregistravo: 31 Sau 2005, 18:28
- Miestas: Kaunas