Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Audriusa rašė:Na nežinau, judinau ką tik galėjau. Buvau nuėmęs net ir dėžę kelis syk, net įsitikinimui, jog išties čia taip, su plastelinu buvau tą kvadratinį kištuką pačiame viduryje pastatęs ir rezultatą gavau lygiai tą patį. Žodžiu taip jau stovi ten, bet padarymas visai ant durniaus, nes tas sankabos antgalis praktiškai tik vos laikosi ten... Dėl to, turbūt, pro ten ir varvėdavo tepalas, nes kaip nevarvės, kai gumelė, turinti įsandarinti, vos ne išlindusi...
Butu kita deze, sakyciau stokas per ilgas, bet cia ilgiausia deze, paziurek gal ka ne taip uzdejau, kazkaip idomiai cia pas tave. Nebuvo taip buve, kad neisistatytu.
Na ne, ten taip ir turi stovėti. Sankaba veikia, tas antgalis landžioja, tik jo normali būsena taip išlindus... Palikau kaip yra ir ėmiau karbiuratorius ardyti. Ojojoj kaip jie prikirmyję. Palikau išardęs saliarkoje mirkti. Ryt, jei išeis, valysiu ir rinksiu atgal.
Paskutinį kartą redagavo Audriusa 05 Bal 2012, 07:28, redaguota 1 kartą(us).
Dėl sankabos štoko: nežinau, gal ir pas mane ne taip sudėta, bet lygiai taip išlindęs, ant Dnepr mt9 variklio. Štoko galas tvarkingai įsistatęs ir sankaba gerai veikia. Tepalas, šiek tiek varvėdavo. Turėjau keletą tokių panaudotų komplektų, bandžiau įdėt visaip, ir vis tas pats. Galiausiai patrumpinau vieną detalę, tą, ant kurios guoliukas maunasi. Gal ir nusikaltimas, bet bent jau tepalas nevarva.
Jakovlevas gal ir neblogą mintį turi. Reiks ateityje žiūrėti. Nenoriu šioje dėžėje ką gadinti, bet ateičiai, gavus kitą, ar tą vamzduką, su tais guoliukais, gal ir reiks mėgintis kiek pašmirgeliavus įdėti naujai.
Dar pabandyk paziuret ta detale ant kurios ta gumyte dedasi, rybokslis, jei turi is ko rinktis. Nes jie buna nevienodi gerokai. Kai grisiu padarysiu foto jei dar reikes.
Pirmiausia klausimas kaip buvo prieš išardant? Motociklas lyg ir su dėže buvo, matyt ir sankabos išmynimo mechanizmas tvarkoj buvo. Ar detalės tos pačios atgal sudedamos ar renkamos ir kur papuola? Pvz. dėžės be atbulinio ir su atbuliniu šios dalys būna skirtingų ilgių, todėl gali taip būti.
Detalės dedamos lygiai tos pačios. Sutvarkomos jei reikia, nuvalomos ir tt. Stengiuosi viska sena palikti. Na dėl išardymo, tai labai stipriai neatkreipiau dėmesio į tai. Ten ant to slankiojančio apvalaus elemento, su gumele (riebokšlio) buvo šiek tiek kitokia gumelė. Ji buvo platesnė ir plokščia, bet jau gerokai pasidėvėjusi. Šiais laikais gumeles pardavinėja tik apvalias, tai įstačiau naują. Tinka gerai, bet tik, kad tame griovelyje, kur įsistato ta gumelė, šiek tiek laisvumas atsirado, nes siauriau gaunasi, bet to nesureikšminu, nes gumelė tinka puikiai ir įsisandarina visai neblogai. Sakau gal dėl to laisviau ten gaunasi, bet, vis vien, to antgalio išlindimo kiekio gumelė tai neįtakoja. Netgi nupirkto motociklo senas foto peržiūrinėjau, bet iš ten sunku pasakyti ar taip pat stovėjo. Iš foto juk nepasakysi ar kokiais 3 milimetrais labiau įlenda ar mažiau. Bet ir aplamai, nėra kam ten neįlįsti, viskas veikia, viskas susikiša, tik, kad ant durniaus jau visai tesusikiša, o norisi kad viskas būtu kuo sandariau...
Visiškai išardyti korbiuratoriai, viskas išplauta, išvalyta, visi smulkūs elementai perčiupinėti ir prapūsti. Korbiuratoriai nedidukai, o darbo išties nemažai. Būvo pagamintos plūdžiū dangtelių naujos tarpinės ir viskas surinkta atgal. Viduje būta ir šiukšlių, ir visokiausios košės, ir aliuminio korozijos. Tiesa sakant nesuprantu, kaip su tokiais anas šeimininkas dar važiavo, bo apačioje esantys sėteliai visai užkišti buvo
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Audriusa rašė:Darbai po truputėli juda pirmyn. Anksčiau nepaminėjau, jog prieš atiduodamas stiklavimui ratų barabanus, iš visų iškaliau guolius ir apiploviau, nes sakė, kad reikalingi apyšvariai daiktai ir be tepalo, nes kitu atvėju labai greit susigadins stiklo abrazyvas.
Na, o šian išardžiau priekinius amortizatorius ir vaizdas išties nuliūdino. Viename amortizatoriūje buvo trūkusi spyruoklė per pusę, o kitame šiek tiek pagadintas salnikas. Na kaip čia tiksliau paaiškinus... Žodžiu salniko viršuje esanti įtempenčioji spyruoklėlė, kuri eina aplink rateliu, buvo nutrūkusi ar pakeista, velns jį žino, ir vienas jos galiukas išlindęs vienoje pusėje salniko, o kitas kitoje, ko pasekoje buvo išgulėti groveliai. Kitaip sakant, susigulėjo guma... Dabar nežinau ką čia padarius. Kadangi susigulėjo tik pats viršus, mėginsiu iš kito salniko įdėti kitą spyruoklę ir ištempti gumą, nors iš tikro reiktu tą salniką keisti, bet neįsivaizduoju kur naują tokį gauti. Gal kas turite gerą? Esminė beda ta, jog reikalinga nauja amortizatoriaus spyruoklė. Gal kas turite parduoti ar padovanoti gerą?
amortiko spyrukle luzo todel kad nebuvo paliktas tarpelis 0.2-0,4 tarp antgalio ir kontraverzles virsuje...
kai rinksi i tai atkreipk demesi