Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Porsche356 ir Austin modeliu restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Prinokes_ananasas rašė:Nuostabu, del to degiklio, ar apie sita kalbate?
http://cgi.ebay.com/Henrob-cobra-dillio ... dZViewItem
Matau naudota galima gana nebrangiai nukirst :)
Virina deguonimi ir angliarukste ar as maisau kazka?
Siūlyčiau seno nepirkti. Antgaliukai, atbuliniai vožtuvai, sklendės - viskas labai svarbu. Kainuoja naujas ir ne pačios mažiausios komplektacijos apie 1600 Lt. Aišku problema su acetilenu, nes iš AGA turi ne tik už dujas mokėti bet ir už baliono nuomą .
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

Black rašė:Kaip matau iškilo du klausimai: suvirinimo kokybė ir rūdžių profilaktika. Apie rūdis galiu pasakyti tiek, kad tikrosios formulės kaip jas sustabdyti nesuradau. Daug ieškojau info internete. Kaip jau supratote mane tuo metu domino tik porsche kėbulų remontas(arba restauracija). Kiek supratau visur yra naudojamas kažkoks gruntas(dažniausiai raudonas) ir visur kur tik paviršius surūdijęs padengiama tiesiog teptuku. Bet tik tie paviršiai kurie neišeina į išorę. Viskas daroma virinimo procese-suvirinama ir nutepama. Man tai neatrodo patikima. Taigi paieškokite internete. Aš ertmes po pilno kėbulo nudažymo išpurškiau moviliu.
As kaip tik dabar praeidineju savo Fordo atstatymo procesa. Tiesa kebuliniai darbai kol kas pristabdyti (uzsakineju po truputi naujas skardas ir reikia susirast nebrangiai nusipirkt pusautomati). Taciau dalis (labai nedidele) darbu padaryta. Pries pradedamas remonta gan nemazai domejausi (o ir dabar domiuosi) kaip atlieka senu auto restauracija ir modifikacija didziosios amerikieciu kontoros, uzsiimancios tokiais darbais bei pavieniai entuziastai. Priejau keleta isvadu: pries virinant lopa, kurio viena puse bus uzdaroj ertmej reikia skarda bent is vidines puses pries virinima gerai nuvalyti, nuriebalinti ir nugruntuoti geresniu gruntu (geriausia turinciu antikoroziniu savybiu). Virinimo vietas (arba ir visa lopa) nuvalyti ir ispurksti purskiamu cinku. Jis atsparus aukstai tempertaturai ir virinant nenudega kaip paprastas gruntas, o po suvirinimo apsaugo siule ir skardu susilietimo vieta (naudojant "taskini suvirinima") nuo korozijos. Jei darbus atlieki ne sildomam sausam garaze su ne maziau kaip 15 laipsniu oro temperatura, po suvirinimo siules reikia nedelsiant (geriau dar ta pacia diena) nulyginti, nuriebalinti ir istepti gruntu. Ta grunta veliau paruosinejant automobili dazymui galima nuvalyti ir pavirsiu paruosineti kaip priklauso. Niekur (ypac uzdarose ertmese) nereiketu palikti plikos skardos. Visas pavirsius turetu buti padengtas gruntu arba bent jau purskiamu cinku. Jokiu budu antikorozines dangos negalima purksti ant pliko metalo.
As asmeniskai nepasitikiu visokiais tokiais moviliais ir smalomis. Visu pirma jie turi savybe laikui begant nuteketi zemyn, antra - laikui begant jie dziusta ir praranda savo savybes, trecia - jie po to lasa is visu skyliu ir tepa bei traukia dulkes ir purva. Mano manymu uzdaroms ertmems geriau naudoti tikrai patikrintas ir geras medziagas. Pvz. skysta vaska (Valvoline Tectyl ML, Motip ar Dinitrol ML serija). Toki produkta teko paciam isbandyti. Purskimo metu vaskas yra skystas ir puikiai prasiskverbia i pacius maziausius plyselius. Idziuves suformuoja riebia skaidria, netepancia plevele, kuri labai gerai izoliuoja pavirsiu nuo oro ir dregmes, tuo paciu patikimai uzkonservuoja netgi jau kiek pazeistas korozijos vietas.
Buvau ispurskes tokiu vasku savo Fordo duru vidu. Kadangi stiklu tarpines buvo nekokios - per lietu visas vandio nuo stiklu tekejo i duru vidu. Apacioj isorines skardos ir duru korpuso sujungimo vietoj iki ispurskimo matesi siek tiek rudeliu, kuriu neimanoma buvo is ten isvalyti mechaniskai. Po ispurskimo pravazinejau 4 sezonus. Per ta laika neatsirado nauju rudziu ir senos nei kiek neissiplete...
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Prinokes_ananasas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 16 Bal 2006, 19:33

Standartinė Prinokes_ananasas »

Black rašė:
Prinokes_ananasas rašė:Nuostabu, del to degiklio, ar apie sita kalbate?
http://cgi.ebay.com/Henrob-cobra-dillio ... dZViewItem
Matau naudota galima gana nebrangiai nukirst :)
Virina deguonimi ir angliarukste ar as maisau kazka?
Siūlyčiau seno nepirkti. Antgaliukai, atbuliniai vožtuvai, sklendės - viskas labai svarbu. Kainuoja naujas ir ne pačios mažiausios komplektacijos apie 1600 Lt. Aišku problema su acetilenu, nes iš AGA turi ne tik už dujas mokėti bet ir už baliono nuomą .
O cia? www.acetilenas.lt ? gal pas juos pigiau?
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

To Capri. Kaip įmanoma tokias rūdis nuvalyti? Čia lieka vienas kelias - Koncervuoti. Tikrai yra kažkokie labai brangūs koncervuojantys gruntai. Gal ką nors žinote apie "Hamerite"? Aš kažką radau internete.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Black rašė:To Capri. Kaip įmanoma tokias rūdis nuvalyti? Čia lieka vienas kelias - Koncervuoti. Tikrai yra kažkokie labai brangūs koncervuojantys gruntai. Gal ką nors žinote apie "Hamerite"? Aš kažką radau internete.
ispjaunam kas neatstatomai surudijo , pasiimam smeliasrove ir i prieki :wink:
Vartotojo avataras
Oldgytis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 05 Sau 2007, 19:08
Miestas: TRD,N

Standartinė Oldgytis »

Rudziu konservavimas? Taip nebuna. O ir ar jums reikia vis dar surudijusio auto? Pjauti rudis lauk! Ka dar galima isgelbeti-valyti,sveisti,smeliuoti ar esdinti rukstinese voniose.. O del Hemerite-neblogas daiktas,bet gi kaina.....
Placiau: http://www.bs-teknikk.no
Datsun 160B
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

Hamerite tinka tik tvoroms dazyti, kur metalas "nevaiksto". Nuo vibruojancios skardos jis po pusmecio atsoks (sukietejes Hamerit'as suformuoja kieta, neelastinga plevele). Pats nebandziau, bet yra zmoniu, kurie bande ta stebukla ir po to skundesi..
Tokias surudijusias vietas reikia pjauti arba valyti smeliu ar kitu mechaniniu budu ir gruntuoti geru gruntu su antikoroziniais priedais arba purskiamu cinku. Negalima virinti surudijusios skardos, nes aplink siule labai greitai net panaudojus antikorozines medziagas neliks nieko... Jei jau virinamos tokios skardos - bent jau keleta cm prie siules reiketu nuvalyti iki pliko metalo, o po virinimo siule tvarkingai nusveisti ir nugruntuoti..
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Ką gi, matyt, kad smėliasrovės kol kas niekam nepavyko perspjauti. :D
Ačiū už suteiktas žinias.
Vartotojo avataras
Oldgytis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 05 Sau 2007, 19:08
Miestas: TRD,N

Standartinė Oldgytis »

Mano nuomone geriau uz smeliavima yra rugstine vonia nes tada kebulas lieka viskai "nuogas". Trukumas tas kad ir tarpuose tarp skardu sujungimu taip pat nebelieka jokios antikorozines apsaugos.
Datsun 160B