Puslapis 13

Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 10:22
PASHKA31
Sveiki visi,
Nusprendžiau iškelti į dienos šviesą dar vieną projektėlį: Ural M67-36 remontą. Motociklas eilinis sovnarchozo tvarinys, niekuo neišsiskiriantis, todėl nuspręsta jį paprasčiausiai suremontuoti, kiek įmanoma laikantis išorinio originalumo. Motociklas įsigytas 2010 metais, matosi, kad iki to buvo nemylėtas ir neprižiūrėtas.

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 10:28
Vikas
Sekmes tvarkant si zirga :mirkt:!

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 10:28
PASHKA31
Vėliau buvo nuplautas ir apkultūrintas. Sutvarkius degimą ir maitinimą netgi pradėjo važiuoti. Visi mazgai gerokai susidėvėję, iš variklio sklido nesmagūs garsai (kaip vėliau paaiškėjo labai sudilę skirstymo dantračiai).

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 10:45
PASHKA31
Pernai motociklas buvo pilnai išardytas ir prasidėjo eiliniai šio etapo darbai: smėliavimas, virinimas, gruntavimas, defektų nustatymas, komplektavimas ir t. t. Šių darbų foto nėra. Motociklo ir lopšelio rėmai, galinės šakės, priekinių šakių vėliavėlės bei daugumą kitų dalių nudažytos milteliniu būdu spalva artima originaliai (RAL 6013). Surinktas variklis. Pagaminti nauji stūmokliai su Opel žiedais pagal krosinio Uralo stūmoklius, prašlifuoti senieji cilindrai (didelis dėkui kolegai ArNaS^). Įdėtas naujas alkūninis velenas, pirštai, skirstymo dantračiai, skirstymo velenėlis, guoliai, riebokšliai. Uždėtas gilintas karteris ir specialus tepalo siurblys. Perrinktos galvutės, įdėtos bronzinės įvorės, uždėti vožtuvų riebokšliukai.

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 10:58
PASHKA31
Vikas rašė:Sekmes tvarkant si zirga :mirkt:!

Ačiū.
Pagaliau vėžlio žigsniu prasidėjo surinkimo darbai. Į dienos šviesą ištrauktas rėmas, uždėta galinė šakė ir amortizatoriai. Senuosius amortizatorius išmečiau, nes išardęs dar tokio siaubo nebuvau matęs: vietoj skysčio išpyliau rūdžių ir smėlio mišinį, stūmokliai taip sudėvėti, kad jų dalis susitrynusi, vieno strypas sulenktas. Turėjau kitus naujus amortizatorius, bet jie turbūt yra nuo M63 modelio, o gal ir M67 buvo statomi? Man jie žymiai gražesni, todėl pasirinkau juos. Amortizatoriai perrinkti, nudažyti milteliniu būdu, kas reikia nucinkuota, pakeisti surūdiję nauji strypai, užpildyti tepalu. Neradau apatinių amortizatorių tvirtinimo varžtų, tai panaudojau Wurthe pirktus. Jų galvos 17 mm, o originalai, manau, turėtų būti 14 mm (foto įsuktas ne tas). Gal kada pakeisiu...

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 11:08
PASHKA31
Vakar išardyta turėta nauja Dnepr priekinė šakė. Iš jos bus panaudoti amortizatoriai su plunksnomis. Iš karto iškilo pora klausimų, kurių vėliau bus žymiai daugiau: ar tepalas į šakę pilasi per viršų, t. y. per ten kur užsisuka 36 mm veržlė ir kokį tepalą bei kiek pilti? Radau info 135 ml. variklio alyva. Ketinu pilti fork oil 10 klampumo. Ar nebus per skystas/klampus? Pasidalinkite patirtimi.

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 20:32
evris
PASHKA31 rašė:
Vikas rašė:Sekmes tvarkant si zirga :mirkt:!

Ačiū.
Pagaliau vėžlio žigsniu prasidėjo surinkimo darbai. Į dienos šviesą ištrauktas rėmas, uždėta galinė šakė ir amortizatoriai. Senuosius amortizatorius išmečiau, nes išardęs dar tokio siaubo nebuvau matęs: vietoj skysčio išpyliau rūdžių ir smėlio mišinį, stūmokliai taip sudėvėti, kad jų dalis susitrynusi, vieno strypas sulenktas. Turėjau kitus naujus amortizatorius, bet jie turbūt yra nuo M63 modelio, o gal ir M67 buvo statomi? Man jie žymiai gražesni, todėl pasirinkau juos. Amortizatoriai perrinkti, nudažyti milteliniu būdu, kas reikia nucinkuota, pakeisti surūdiję nauji strypai, užpildyti tepalu. Neradau apatinių amortizatorių tvirtinimo varžtų, tai panaudojau Wurthe pirktus. Jų galvos 17 mm, o originalai, manau, turėtų būti 14 mm (foto įsuktas ne tas). Gal kada pakeisiu...
Turesiu originaliu varztu: apatiniai amortizatoriu, galines shakes tvirtinimo su uzlenkiama shaiba, priekines shakes apatinio tiltelio suverziantys plunksnas, gal dar kokiu, nepamenu. Cia bus lapkricio antra puse.

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 04 Lap 2014, 20:35
evris
PASHKA31 rašė:Vakar išardyta turėta nauja Dnepr priekinė šakė. Iš jos bus panaudoti amortizatoriai su plunksnomis. Iš karto iškilo pora klausimų, kurių vėliau bus žymiai daugiau: ar tepalas į šakę pilasi per viršų, t. y. per ten kur užsisuka 36 mm veržlė ir kokį tepalą bei kiek pilti? Radau info 135 ml. variklio alyva. Ketinu pilti fork oil 10 klampumo. Ar nebus per skystas/klampus? Pasidalinkite patirtimi.
Pyliau per virsu W10, gerai laiko Urale. Nemanyk, kad nauju shakiu nereikia perrinkti ir pasiziureti pavirsiu bei rieboksliu stovi. Isrinkes naujas MT shakes - pakeiciau riebokslius ir iskrapsciau solidolo frakcijos tepala is darbinio cilindro. Apie pavirsiu apdirbimo kokybe net nekalbu.

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 05 Lap 2014, 09:27
PASHKA31
Vakar vakare surinkta priekinė šakė, prieš tai išploviau vidų, nupoliravau amortizatorių vamzdžius, kurie, ačiū dievui, nebuvo surūdiję nuo ilgo stovėjimo. Riebokšliai vizualiai atrodo geri, gal laikys kurį laiką.

Re: Ural M67-36 remontas

Parašytas: 16 Lap 2014, 23:20
PASHKA31
Darbai vyksta. Detalės ruošiamos dažymui: