Puslapis 14

1979 IŽ 2125

Parašytas: 30 Geg 2016, 00:29
bikemasteris
Sveiki, nusprendžiau pasidalinti savo laisvalaikio praleidimo būdu - 1979 IŽ 2125 maskvičiu. darbai juda lėtai, viska darau savo rankomis,( daug ką pirmą kartą, todėl pirmas blynas būna pasvilęs :DD )
Trumpa istorija automobilio. du šeimininkai( aš trečiasis būsiu :) ) buvo eksploatuotas iki 2006 metų, paskui paliktas likimo valiai iki 2012 metų. tada ir pradėjau jį krapštinėti, visų pirm buvo sukomplektuotas variklis( sudėti generatorius, karbiuratorius, benzino pompa) ir užvestas. tada po truputį pravažiuojama buvo ( toks tas važiavimas po kaimą kelis km).
Tada pastatytas į sausą vietą, ir pradėtas mėsinėti.

Nuveikti darbai: praktiškai pilnai išardytas( liko bagažinės dangtis, pravodkė, ir priekinis langas);
perrinka naujom dalim, nuvalyta ir nudažyta priekinė važiuoklė. ( viena apatinė šakė buvo eksperimento objektas: buvo valoma druskos rugštimi,panardinant. nusivalė visos rudys ir purvai).
nuvalytas dugnas nuo smalos, ir pradėtas lopyti.

Darbai juda lėtai kaip minėjau, dirbu laisvalaikiu. restauracija nepavadinčiau, bet rimtas remontas tikrai :D
Jūsų teismui mano projektas :) tikiuosi pasidalinsit savo mintimis ir metodais :)

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 30 Geg 2016, 00:40
bikemasteris
Valant smalą nustebau jog dugnas tikrai neblogai issilaikes, zinoma be vorinimo neapsieita.

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 30 Geg 2016, 11:03
bikemasteris
Pradetas valyti dugnas, kiauru vietu atsirado dar kelios, kur pramuso smelis. Bet vaizdas tikrai geras. Man dabar toks klausimas iskilo: koki grunta naudoti po smeliavimo? Nugruntavus bus dar virinamos kelios vietos. Nesinori ilgai palikti plika metala, kad ir sausa patalpa :)

Pridedu nuotrauka dugno bukles.

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 30 Geg 2016, 11:41
kasper
Epoksidini grunta

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 08 Bir 2016, 16:46
bikemasteris
Po truputi judam su maskatuokliu :)
Dugnas nugruntuotas epo gruntu, prie priekinių lonžeronų nelindau dar, juos smėliuosiu katu su variklio skyrium.
Dėl idomumo buvo išardyta viena lingė, lapai nelūžę, pirštai kažkada nauji buvo sudėti, todėl neišbliauti.ivorės guminės ir plasmasiukai suėsti, bet dalių krūvoj radau naujas gumas ir plasmasiukus lingių galams. Tik lingių apkabos 2 iš 4 prastos būklės. vienai trūksta plokštikės, o kitai nulūžęs galiukas kuris užsilenkia ant plokštelės, ją prilaikydamas.
Taigi ieškau minėtų lingių apkabikių.

Kolkas tiek. Rytoj galbūt bus ardomas galinis tiltas ir smėliuojami lingių lakštai.

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 08 Bir 2016, 17:22
bikemasteris
kaip ir minėjau dugnas nugruntuotas epo gruntu. pagal mane sekantys etapai:
1. Epo grunta uždažyti kokiais tarkim baltais dažais;
2. Visas virinimo siules ir kitus sujungimus, užtepti siulių hermetiku;
3. Dugno dangos tepimas, keliais sluoksniais, priklausys nuo pasidengimo storio ( norėčiau dinitrol pabandyti).

Norėčiau išgirsti patyrusių forumiečių nuomonę, ar mano eiliškumas turi logikos? :D
gal tas dažymas tik pinigai į balą ir tiesiog išmest tą etapą?

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 12 Bir 2016, 18:32
bikemasteris
Sveiki, darbai juda, galinis tiltas išardytas, nusmėliuotas, pradėtos gruntuoti detalės. Dėl lingių turiu viena klausimą: girdėjau kad lingės sutepamos tepalu grafitiniu. Kokia tokio tepimo paskirtis? kad negirgždėtų?

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 15 Bir 2016, 12:01
viktoras
[quote=" Kokia tokio tepimo paskirtis? kad negirgždėtų?[/quote]

Taip. Reikėtų sutepti ir dar idėti į "kožuchus".

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 15 Bir 2016, 13:01
bikemasteris
Gal turite informacijos kaip atrodo jie? Nes palikus suteptas linges greitai prisivels zvyro ir zemiu ;D

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 27 Bir 2016, 20:21
Eisinas
Negirgžda ir taip, jeigu tarp lingių lapų yra sudėti originalūs plastikiniai tarpikliai. Beja, tie tarpikliai susidėvi ir juos reikia periodiškai keisti.