Puslapis 11

Trampliorių reguliavimas

Parašytas: 15 Gru 2024, 00:17
hid3
Sveiki,

ar yra kas nors Lietuvoje, kas turėtų trampliorių reguliavimo stendą?

Turiu bent kelis trampliorius (ZAZ 968), bet nei vienas iš jų nėra normalus. Visi kažkiek susidėvėję, visi naudoti. Išardžiau, perrinkau, kur buvo daug klibėjimo tai pakišau plonas šaibas ar kažkaip kitaip sutvarkiau. Bet esmės tai nekeičia, nes svarelių spyruoklės jau pagyvenusios ir jų laikikliai pasidėvėję, todėl charakteristikos pabėgusios nežinia kur...

Gal kas esat susidūrę su panašiom problemom ir žinot, kas galėtų sureguliuoti?

Dėkoju

Re: Trampliorių reguliavimas

Parašytas: 15 Gru 2024, 20:40
kęstutis
Šiek tiek dėl tramplioriaus: dedant šaibutes tai jūs panaikinate išilginį klibėjimą. Pagrindas yra skersinis klibėjimas iš įvorių - jei jis yra tada gali šokineti kontaktų kėliklis ir degimas tampa nevienodas (ankstyvesnis , vėlyvesnis). Ten kur išcentrikai tai nelabai ten kas išdyla kad trukdytų normaliam darbui, nebent kas priburta. Toliau reikalingi tvarkingi kontaktai. Ir labai svarbu - tvarkingas kondensatorius. Jei yra galimybė jį keiskite iškart nauju. Esu turėjęs motocikle ir automobilyje bėdų dėl kondencatoriaus - ten tikrai neitikėtina mistika. Būna bėdų ir su vakuminiu ankstintoju jei jis yra - nesandari membrana pradeda nutekėti vakumas, gali jis pastriginėti ir t.t.

Re: Trampliorių reguliavimas

Parašytas: 18 Gru 2024, 17:51
hid3
Skersinis klibėjimas normos ribose.
Kondensatorius ir kontaktinė grupė nauji. Vakuumas irgi geras, nekiauras.

Klausimą kelia man išcentrikai. O susidėvi ten ūsiukai, kurie laiko spyruokles, pačios spyruoklės. O jei kažkas jau lindo ir bandė kažką reguliuot ar lankstyt, tai tada iš vis net nėr apie ką šnekėt.

Beje, žinant tarybinę techniką, tai ten ir iš gamyklos sureguliuota buvo belenkaip. Norėtųsi susireguliuot vieną kartą ir normaliai ir uždaryt šitą klausimą visiem laikam.

Re: Trampliorių reguliavimas

Parašytas: 18 Gru 2024, 23:09
kęstutis
Įdomu, o kas tokio atsitinka kad įtariate išcentrikų spyruokles? pabandymui galima išcentrikus užblokuoti ir pabandyti ar kas pasikeičia. Norint išspręsti kibirkšties klausimą , kaip minėjote visiems laikams - reikia pastatyti elektroninį degimą. Nežinau koks ZAZ tramplioriaus galas, bet kai kur eina pritaikyti nuo 85-90 metų wolsvageninių variklių - komplektas / trampliorius, komutatorius ir indukcinė ritė.

Re: Trampliorių reguliavimas

Parašytas: 18 Gru 2024, 23:48
hid3
Mašina su istoriniu statusu, tai uždegimo sistema turi būti standartinė, be perdarymų (turiu minty be perėjimo ant elektroninio degimo).
O šiaip galas toks pat kaip nuo Moksvičiaus - "dantys" ne per centrą, o šiek tiek į šoną.

Nežinau kaip tokios mašinos turi važiuoti, tuo labiau ant šiuolaikinio benzo, bet labai jaučiu, kad visi tramplioriai, kuriuos turiu ir bandžiau statyti, ne iki galo gerai veikia. Bandžiau berods 4 vnt, su visais skirtingai :) Tai ant žemų blogai traukia, tai ant aukštų nieko neeina, praktiškai didelis pravalas, tai į įsiurbimą šaudo...

Youtube yra kanalas 'Garik Garage'. Ten bičas reguliuoja tuos trampliorius ant stendo. Iš to kiek žiūrėjau, tai nebuvo nei vieno tramplioriaus, kuris de facto atitiktų visus parametrus ir kurio nereiktų reguliuot. Įdomu, ar yra pas ką nors Lietuvoje toks stendas.
Šiaip galima būtų ir tam 'Garik Garage' nusiųsti savųjų kolekciją remontui, tik yra viena problėmėlė - jis randasi Rusijoj, o kaip žinia, su ta šalim pas mus jokių kontaktų nėra, pašto siuntiniai taipogi nevaikšto...