Puslapis 1 iš 1
Mikroautobusai: NYSA
Parašytas: 14 Bal 2007, 21:27
Gaisrininkas
Mikroautobusus NYSA gamino FSD (Fabryka Samochodow Dostawczych)
1. 1957 metų Nysa N 57
2. 1969 metų Nysa N 521
Parašytas: 14 Bal 2007, 22:22
Oldgytis
Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko...
Parašytas: 14 Bal 2007, 22:35
Pofka1
Oldgytis rašė:Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko...
O kokios problemos ? Per silpnas variklis ? Nestabili ?
Parašytas: 14 Bal 2007, 22:40
kitoks
Oldgytis rašė:Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko...
na ir komentaras
kuo gi ten geriau? silpnesnis variklis? silpnesne pakaba? nepatogi vairuotojo darbo vieta? yra teke tikrai daug vairuoti nysa, zuk, raf977 ir raf 2203 - siu masinu tarpusavyje net lyginti neeina...
Parašytas: 14 Bal 2007, 22:46
Raimis
kitoks rašė:Oldgytis rašė:Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko...
na ir komentaras
kuo gi ten geriau? silpnesnis variklis? silpnesne pakaba? nepatogi vairuotojo darbo vieta? yra teke tikrai daug vairuoti nysa, zuk, raf977 ir raf 2203 - siu masinu tarpusavyje net lyginti neeina...
Pritariu. RAF visa galva aukščiau. Bet irgi ne stebuklas...
Parašytas: 14 Bal 2007, 22:56
kitoks
Raimis rašė:na ir komentaras
kuo gi ten geriau? silpnesnis variklis? silpnesne pakaba? nepatogi vairuotojo darbo vieta? yra teke tikrai daug vairuoti nysa, zuk, raf977 ir raf 2203 - siu masinu tarpusavyje net lyginti neeina...
Pritariu. RAF visa galva aukščiau. Bet irgi ne stebuklas...[/quote]
visiskai teisingai. ir pas raf 2203 silpni stabdziai, variklis, vaziuokle... naujas kebulas subyra po poros pusmecio intensyvios ekspluatacijos. salone pakanka vietos tiek vairuotojui, tiek keleiviams, bet sedyniu konstrukcija silpna - nugareles luzinedavo. be to, vasara priekyje labai karsta - atverus galinius langus, vairuotojas nuo pastovaus skersvejo garantuotai susirgdavo... gi ziema gale saltoka - dvieju peciuku ziema yra mazai, o vieno silpno variklio vasara - per daug
Parašytas: 14 Bal 2007, 23:00
Oldgytis
Cia skonio reikalas. Vaziujant su RAF'u vis apie "juros liga" prisimindavau
. Na,o su NYSA teko ir nuo milicijos sekmingai pabegti....
. Kazkaip teisingiau ten mases paskirstytos buvo,siek tiek stabiliau jauciausi. Apie vairuotojo ir keleiviu komforta ir sauguma nediskutuoju.Nebuvo tais laikais is ko rinktis...
Parašytas: 12 Geg 2007, 10:50
zose1
Gi NYSA ir dar lenkiškas ŻUK mikroautobusai - kroviniams vežti skirti iš principo. Lenkijoje juos dar naudojo kaip greitosios pagalbos automobilius.
Nors buvo ir keleivinių, bet pats žinau, įsitikinau, komforto lygis Latvijose žymiai geresnis.