Puslapis 11

Mikroautobusai: NYSA

Parašytas: 14 Bal 2007, 21:27
Gaisrininkas
Mikroautobusus NYSA gamino FSD (Fabryka Samochodow Dostawczych)
1. 1957 metų Nysa N 57
2. 1969 metų Nysa N 521

Parašytas: 14 Bal 2007, 22:22
Oldgytis
Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko... :-)

Parašytas: 14 Bal 2007, 22:35
Pofka1
Oldgytis rašė:Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko... :-)


O kokios problemos ? Per silpnas variklis ? Nestabili ?

Parašytas: 14 Bal 2007, 22:40
kitoks
Oldgytis rašė:Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko... :-)


na ir komentaras :cry: kuo gi ten geriau? silpnesnis variklis? silpnesne pakaba? nepatogi vairuotojo darbo vieta? yra teke tikrai daug vairuoti nysa, zuk, raf977 ir raf 2203 - siu masinu tarpusavyje net lyginti neeina...

Parašytas: 14 Bal 2007, 22:46
Raimis
kitoks rašė:
Oldgytis rašė:Teko pavazineti su tokia.
Negu RAF geriau,bet gero ten nieko... :-)


na ir komentaras :cry: kuo gi ten geriau? silpnesnis variklis? silpnesne pakaba? nepatogi vairuotojo darbo vieta? yra teke tikrai daug vairuoti nysa, zuk, raf977 ir raf 2203 - siu masinu tarpusavyje net lyginti neeina...

Pritariu. RAF visa galva aukščiau. Bet irgi ne stebuklas...

Parašytas: 14 Bal 2007, 22:56
kitoks
Raimis rašė:
na ir komentaras :cry: kuo gi ten geriau? silpnesnis variklis? silpnesne pakaba? nepatogi vairuotojo darbo vieta? yra teke tikrai daug vairuoti nysa, zuk, raf977 ir raf 2203 - siu masinu tarpusavyje net lyginti neeina...

Pritariu. RAF visa galva aukščiau. Bet irgi ne stebuklas...[/quote]

visiskai teisingai. ir pas raf 2203 silpni stabdziai, variklis, vaziuokle... naujas kebulas subyra po poros pusmecio intensyvios ekspluatacijos. salone pakanka vietos tiek vairuotojui, tiek keleiviams, bet sedyniu konstrukcija silpna - nugareles luzinedavo. be to, vasara priekyje labai karsta - atverus galinius langus, vairuotojas nuo pastovaus skersvejo garantuotai susirgdavo... gi ziema gale saltoka - dvieju peciuku ziema yra mazai, o vieno silpno variklio vasara - per daug :wink:

Parašytas: 14 Bal 2007, 23:00
Oldgytis
Cia skonio reikalas. Vaziujant su RAF'u vis apie "juros liga" prisimindavau
:-) . Na,o su NYSA teko ir nuo milicijos sekmingai pabegti.... :-). Kazkaip teisingiau ten mases paskirstytos buvo,siek tiek stabiliau jauciausi. Apie vairuotojo ir keleiviu komforta ir sauguma nediskutuoju.Nebuvo tais laikais is ko rinktis...

Parašytas: 12 Geg 2007, 10:50
zose1
Gi NYSA ir dar lenkiškas ŻUK mikroautobusai - kroviniams vežti skirti iš principo. Lenkijoje juos dar naudojo kaip greitosios pagalbos automobilius.
Nors buvo ir keleivinių, bet pats žinau, įsitikinau, komforto lygis Latvijose žymiai geresnis.