Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
1. Man neduoda niekaip užmigti mintis ar gerai padariau, jog vietoj veiloko keisdamas riebokšlį palikau originalią plokštelę skirtą tepalo sulaikymui. Klausimas, ar nebus riebokšliui per sausa? Šioje stadijoje kaip ir nesunku būtų tą plokštelę pašalinti, kad ir kaip nesinorėtų imti sankabą, smagratį, galinį dangtelį... ar verta?
2. Dar vienas dalykas,kuris neduoda man ramybės yra dalis, kuri tikėtina yra likusi po generatoriaus surinkimo. Radau ją po kelių dienų ant žemės, bet taip ir nesugalvojau, kurioje vietoje, ar išviso turėtų dėtis. Kiek ieškojau internete, nepavyko rasti jokios generatoriaus dalių surinkimo schemos, gal galit kas pagelbėti šiuo klausimu?
3. Ką dedat tarp generatoriaus ir variklio? Aš dėjau o žiedą (nepamenu tiksliai storio), bet nesu juo labai patenkintas. Nuėmęs krūtinę pamačiau, kad jo dalis yra įspausta į vidų, reiškiasi ilgainiui per tą vietą būtų leidę tepalą. Kokie dar variantai? hermetikas? žiedas iš paranito? Ar užteks prispaudimo jėgos sandarumui užtikrinti? Galų gale, kokia tarpinė dedasi originaliai?
3.---> pratekink ant generatoriaus u formos grioveli ir idek 'O' ringa taip, kad ilistu i bloka. Ta galine gumine plokscia tarpine nieko verta. Prispaudimas ten neimanomas esant tokiai vibracijai
Gal kas iš kauniečių galėtumėt gyvai parodyti kaip atrodo K-750 bako dangtelio prisukimo mechanizmas? Domina varžtas ir jo prisisukimo vieta? Būčiau labai dėkingas, tuo pačiu įdomu būtų susipažinti
Turiu Dnepro kardaną, kuris kaip žinia yra 10 mm ilgesnis, nei K-750. Pirminė idėja buvo turimą tiesiog patrumpinti 10 mm, su viltimi jog užteks karbukų atstumo reguliavimui. Tačiau dabar pradėjus surinkinėti pasidarė panašu, jog taip padaryti neišeis. Kol ratas nuleistas tai jis dar telpa (tarp kryžmės ir paskutinio karbuko ant kardano dar yra šioks toks laisvumas), bet kai jis pakils į horizontalią padėtį kogero strigs.
Ar įmanoma pritaikyti Dnepro kardaną K-750'am?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima rašė:Turiu klausimą: kaip atnaujinot krovimo relės korpusą? Kaip suprantu, jis yra pagamintas iš šilumino, ar kažko panašaus (magnetas nelimpa) Originaliai atrodo, jog būtų cinkuotas vaivorykštiniu cinku, tačiau cinkuotojai neapsiima to daryti bijodami, jog detalė neištirptų rūgštyje. Kokie variantai?
1. dažymas? 2. gal šią dalį visgi išeina cinkuoti? 3. palikti taip, kaip yra?
Cinkuotojai ne veltui bijo. Elonikoj prieš kelis metus pabandžiau, sakydamas "kas bus tas, pabandom". Rezultatą pateikiu. Kitą tiesiog nušveičiau ir papoliravau
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių. 8-626-11660
Turiu Dnepro kardaną, kuris kaip žinia yra 10 mm ilgesnis, nei K-750. Pirminė idėja buvo turimą tiesiog patrumpinti 10 mm, su viltimi jog užteks karbukų atstumo reguliavimui. Tačiau dabar pradėjus surinkinėti pasidarė panašu, jog taip padaryti neišeis. Kol ratas nuleistas tai jis dar telpa (tarp kryžmės ir paskutinio karbuko ant kardano dar yra šioks toks laisvumas), bet kai jis pakils į horizontalią padėtį kogero strigs.