Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
tadas1991 rašė:sita man labiau 24 primena negu 21 net. Skia turejo kgbistai sau masina ateities.
na seip tai 24 ir prase automato salona, o ne 23.
aisku, supratau pagaliau. Seip 24 gera varikli turejo, eidavo 140 laisvai, prie 150 ilgesnio pavaziavimo uzkale variklis Is mano dedes darbo taksi parke istoriju
tadas1991 rašė: aisku, supratau pagaliau. Seip 24 gera varikli turejo, eidavo 140 laisvai, prie 150 ilgesnio pavaziavimo uzkale variklis Is mano dedes darbo taksi parke istoriju
gaz 24 variklis nebuvo tinkamas sunkiai 24 vlogai. dinamikos ten buvo visiakas nulis, o rekomenduojamas greitis iki 90km/h... is savo patirties galiu pasakyti, kad tavo dede greiciausiai sako ne visai tiesa. standartini gaz 24 varikli galima buvo pribaigti ilgeliau vaziuojant 110km/h - po tokio pasivazinejimo tepalas is variklio liedavosi laisvai ir pro visur. pasakysiu taip: nors tada buvau jaunas ir visai kvailas, su gaz 24 (gaz 24 10 jau kiek kita istorija) niekada nevaziavau greiciau kaip 120 - pasiekus toki greiti atrodyde, kad tuoj viskas sprogs...
tadas1991 rašė: aisku, supratau pagaliau. Seip 24 gera varikli turejo, eidavo 140 laisvai, prie 150 ilgesnio pavaziavimo uzkale variklis Is mano dedes darbo taksi parke istoriju
gaz 24 variklis nebuvo tinkamas sunkiai 24 vlogai. dinamikos ten buvo visiakas nulis, o rekomenduojamas greitis iki 90km/h... is savo patirties galiu pasakyti, kad tavo dede greiciausiai sako ne visai tiesa. standartini gaz 24 varikli galima buvo pribaigti ilgeliau vaziuojant 110km/h - po tokio pasivazinejimo tepalas is variklio liedavosi laisvai ir pro visur. pasakysiu taip: nors tada buvau jaunas ir visai kvailas, su gaz 24 (gaz 24 10 jau kiek kita istorija) niekada nevaziavau greiciau kaip 120 - pasiekus toki greiti atrodyde, kad tuoj viskas sprogs...
Tą patį galima pasakyti ir apie 21 volgos variklį. Kuris kaip žinia teturėjo 75 AG. Tik va kas įdomiausia, jog padarę 21 - ąją su persilpnu varikliu, rusų inžinieriai iš to nepasimokė ir naują Volgos modelį - 24, padarė taip pat su persilpnu varikliu.
Beje dėl greičių. Kiek teko bendrauti su motoristais, senais taksistais tai jie sako jog svarbiausia variklis turi būt deramai prižiūrimas. 21 Volgos ypač nemėgsta kai tepalai keičiami nelaiku ir t.t Su gerai paruošta apynauja (tais laikais) 21 volga be vargo važiuodavo šimtą ir variklis per daug neriaumodavo, tačiau sveikiausias greitis 60 -70 km/h.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Pofka1 rašė: Tą patį galima pasakyti ir apie 21 volgos variklį. Kuris kaip žinia teturėjo 75 AG. Tik va kas įdomiausia, jog padarę 21 - ąją su persilpnu varikliu, rusų inžinieriai iš to nepasimokė ir naują Volgos modelį - 24, padarė taip pat su persilpnu varikliu. Beje dėl greičių. Kiek teko bendrauti su motoristais, senais taksistais tai jie sako jog svarbiausia variklis turi būt deramai prižiūrimas. 21 Volgos ypač nemėgsta kai tepalai keičiami nelaiku ir t.t Su gerai paruošta apynauja (tais laikais) 21 volga be vargo važiuodavo šimtą ir variklis per daug neriaumodavo, tačiau sveikiausias greitis 60 -70 km/h.
na, nežinau... siaip, rusu varikliai kaip sykis pasizymi patvarumu ir paprastumu, bei pakantumu blogam aptarnavimui - tepalu keitimas aisku dalykas rimtas, bet jeigu ju nera... ne tepaluose esme :) su gaz 21 ir 24 varikliais (sumontuotais ant raf 977 ir 2303) pravaziavau ne viena desimti tukstanciu kilometru. ne vieno variklio nepribaigiau. gedimai: uzsikimsusi kuro padavimo sistema, subyrejes i gabalus paskirstytojas, kitos problemos su negausia elektronika... na, nekalbu apie sugriuvusias vaziuokles, problemas su uzsikirtusa pavaru deze (tiek pas af 977, tiek ir pas 2303), apkrovimu neatlaikancius kebulus ir t.t.