Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

GAZ 23

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Sergej rašė:
tadas1991 rašė:sita man labiau 24 primena negu 21 net. Skia turejo kgbistai sau masina ateities.


na seip tai 24 ir prase automato salona, o ne 23.


aisku, supratau pagaliau. Seip 24 gera varikli turejo, eidavo 140 laisvai, prie 150 ilgesnio pavaziavimo uzkale variklis :lol: Is mano dedes darbo taksi parke istoriju
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

tadas1991 rašė:
aisku, supratau pagaliau. Seip 24 gera varikli turejo, eidavo 140 laisvai, prie 150 ilgesnio pavaziavimo uzkale variklis :lol: Is mano dedes darbo taksi parke istoriju


gaz 24 variklis nebuvo tinkamas sunkiai 24 vlogai. dinamikos ten buvo visiakas nulis, o rekomenduojamas greitis iki 90km/h... is savo patirties galiu pasakyti, kad tavo dede greiciausiai sako ne visai tiesa. standartini gaz 24 varikli galima buvo pribaigti ilgeliau vaziuojant 110km/h - po tokio pasivazinejimo tepalas is variklio liedavosi laisvai ir pro visur. pasakysiu taip: nors tada buvau jaunas ir visai kvailas, su gaz 24 (gaz 24 10 jau kiek kita istorija) niekada nevaziavau greiciau kaip 120 - pasiekus toki greiti atrodyde, kad tuoj viskas sprogs...
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

kitoks rašė:
tadas1991 rašė:
aisku, supratau pagaliau. Seip 24 gera varikli turejo, eidavo 140 laisvai, prie 150 ilgesnio pavaziavimo uzkale variklis :lol: Is mano dedes darbo taksi parke istoriju


gaz 24 variklis nebuvo tinkamas sunkiai 24 vlogai. dinamikos ten buvo visiakas nulis, o rekomenduojamas greitis iki 90km/h... is savo patirties galiu pasakyti, kad tavo dede greiciausiai sako ne visai tiesa. standartini gaz 24 varikli galima buvo pribaigti ilgeliau vaziuojant 110km/h - po tokio pasivazinejimo tepalas is variklio liedavosi laisvai ir pro visur. pasakysiu taip: nors tada buvau jaunas ir visai kvailas, su gaz 24 (gaz 24 10 jau kiek kita istorija) niekada nevaziavau greiciau kaip 120 - pasiekus toki greiti atrodyde, kad tuoj viskas sprogs...


Tą patį galima pasakyti ir apie 21 volgos variklį. Kuris kaip žinia teturėjo 75 AG. Tik va kas įdomiausia, jog padarę 21 - ąją su persilpnu varikliu, rusų inžinieriai iš to nepasimokė ir naują Volgos modelį - 24, padarė taip pat su persilpnu varikliu.
Beje dėl greičių. Kiek teko bendrauti su motoristais, senais taksistais tai jie sako jog svarbiausia variklis turi būt deramai prižiūrimas. 21 Volgos ypač nemėgsta kai tepalai keičiami nelaiku ir t.t Su gerai paruošta apynauja (tais laikais) 21 volga be vargo važiuodavo šimtą ir variklis per daug neriaumodavo, tačiau sveikiausias greitis 60 -70 km/h.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Pofka1 rašė:
Tą patį galima pasakyti ir apie 21 volgos variklį. Kuris kaip žinia teturėjo 75 AG. Tik va kas įdomiausia, jog padarę 21 - ąją su persilpnu varikliu, rusų inžinieriai iš to nepasimokė ir naują Volgos modelį - 24, padarė taip pat su persilpnu varikliu.
Beje dėl greičių. Kiek teko bendrauti su motoristais, senais taksistais tai jie sako jog svarbiausia variklis turi būt deramai prižiūrimas. 21 Volgos ypač nemėgsta kai tepalai keičiami nelaiku ir t.t Su gerai paruošta apynauja (tais laikais) 21 volga be vargo važiuodavo šimtą ir variklis per daug neriaumodavo, tačiau sveikiausias greitis 60 -70 km/h.


na, nežinau... siaip, rusu varikliai kaip sykis pasizymi patvarumu ir paprastumu, bei pakantumu blogam aptarnavimui - tepalu keitimas aisku dalykas rimtas, bet jeigu ju nera... ne tepaluose esme :) su gaz 21 ir 24 varikliais (sumontuotais ant raf 977 ir 2303) pravaziavau ne viena desimti tukstanciu kilometru. ne vieno variklio nepribaigiau. gedimai: uzsikimsusi kuro padavimo sistema, subyrejes i gabalus paskirstytojas, kitos problemos su negausia elektronika... na, nekalbu apie sugriuvusias vaziuokles, problemas su uzsikirtusa pavaru deze (tiek pas af 977, tiek ir pas 2303), apkrovimu neatlaikancius kebulus ir t.t.
Vartotojo avataras
Dealer
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 22 Lap 2006, 22:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Dealer »

Sergejau, kaip supratau turi toki auto ir nori ji restauruot.
Jei ne paslaptis, tai kur radi toki perla?
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Dealer rašė:Sergejau, kaip supratau turi toki auto ir nori ji restauruot.
Jei ne paslaptis, tai kur radi toki perla?


cia man, ar kaikam is Klaipedos?
Vartotojo avataras
Dealer
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 22 Lap 2006, 22:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Dealer »

Klaipedieciui:)
Vartotojo avataras
Sergejus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 422
Užsiregistravo: 06 Vas 2004, 13:22
Miestas: Klaipėda

Standartinė Sergejus »

Dealer rašė:Sergejau, kaip supratau turi toki auto ir nori ji restauruot.
Jei ne paslaptis, tai kur radi toki perla?

Deja ne,turejau kontaktus zmogaus kuris turejo,bet ten is tos 23 tik tai pavadinimas buvo.
Sergejus +37067057028
+31619274164
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Sergejus rašė:
Dealer rašė:Sergejau, kaip supratau turi toki auto ir nori ji restauruot.
Jei ne paslaptis, tai kur radi toki perla?

Deja ne,turejau kontaktus zmogaus kuris turejo,bet ten is tos 23 tik tai pavadinimas buvo.


na jai kebulo numeris yra iki 603, ir kaikurios kebulo detales yra originalios o ne nuo paprastos 21, tai manau varikliuka butu galima surast:)

gal foto yra?
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

na ir dar...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.