Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
[quote="Laurynas"]O ką daryt jei su orginaliais indėklais šiek tiek kliba švaistiklis. Labai nedaug, vos vos ranka jaučiamas klibėjimas, o su -0.05 (remontiniai, bet jiem nereikia šlifuot veleno) užveržus labai labai sunkiai sukasi. Kaip geriau, kad vos vos klibėtų ar kad labai labai sunkiai suktųsi? Koks maksimalus galimas švaistiklio kibėjimas?
Dar ir dantračiai nauji nelabai nori suktis. Čia taip turi but pas tarybine technika?[/quote]
Kad kliba tai negerai tu indeklu nepatarciau det nes ant apsuku gali sulust svaistiklis nuo vibracijos. jau geriau vesk slifuot velena ir dek remontinius indeklus, nes jeigu sunkiai prasisuka tai bus remontiniai indeklai kuriem reikia slifuot velenas. arba paziurek gal per didele jega uzverzei indeklus, nes man taip buvo ir galvojau kad kalti indeklai
Kas liecia tepalus tai manau kad jei i naujai perrinkta varikli bus supilta pusiau sintetika, tai tikrai blogiau nebus. Daugelis prisibijo pilti sintetinius ar pusiau sintetinius tepalus i rusiskus variklius, nes mano, kad leis pro visur kaip laistytuvas. Bet reiktu atsizvelgti kad seno motoro tarpines ir salnikai nekeisti nuo pagaminimo, o naujai perrenkamo motoro visos sandarinancios dalys pakeiciamos naujomis. O siaip seniems motoreliams pusiau sintetikos nepila dar ir todel, kad jei variklis padiles, tai del geresnio tepalu takumo juos geriau ir degina, kai tuo tarpu mineraliniu nedegina arba degina dar nedaug
As savo M 412 visada pyliau pusiau sintetika ir nelabai atsimenu, kad variklis butu tepaluotas. Kai isardziau varikliuka tai indeklai buvo be maziausio ibrezimo ir visas vidus labai svarus.