Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
sudejau naujus indeklus ir svaistiklinius ir pagrindinius.uzverziau svaistiklinius net maziau kiek reikia ir labai sunkiai prasisuka alkuninis velenas.ar det senus svaistiklinius? patarkit ka daryt
uzverziau pagrinidinius kiek reikia nes su dinamometru verziau tiksliiai o svaistiklinius net maziau verziau negu reikia. o ismiera tokia pati matavau stori.ant nauju zenlas isbreztas o ant senu ir svastiklio kakliuko parasyta zmz. ar gali del skirtingu firmu netikt?o gal reikia slifuot alkunini velena?
Gal jau anksciau koks liaudies meistras perrinkinejo varikli? Jei taip tai anksciau tam kad nekeist indeklu paimdavo ir ant svytrinio pasveisdavo pusmenulius to pasekojau pavirsdavo skyle is "O" i "0". Jeigu papultu toks variantas verciau ieskot kito bloko nes geometrijos atstatymas kazkur 400lt.
Anksciau niekas to variklio neperinkinejo jam nieko isvis nebuvo daryta. Bet jis buvo po avarijos, mustas priekis, pakeisti lonzeronai,sparnai,radijatorius.Gal del to smugio pasikraipe blokas visgi aliumininis 412 ir dar nuo senumo gal geometrija prarado.Ir alkunini tikriausiai reikia slifuot nes jis kiausinio formos pasidaro nuo senumo ir tikriausiai uzspaudzia naujus indelkus.Tai tada reikes slifuot alkunini ir det pirmo remonto indeklus.sutept tai aisku sutepiau jis turi lengvai suktis o ciut prasukam.
Avarija negalėjo turėt jokios įtakos šiai problemai. Amžius irgi.
Paprastai, prieš keičiant indėklus, alkūninio kakliukai matuojami ir vizualiai įvertinama jų būklė. Jei sudilimas ar pažeidimai viršija leistinas ribas, kakliukai šlifuojami iki tinkamo remontinio diametro. Toliau. Indėklai ne šiaip sumetami ir alkūninis keliauja į variklį. Reikia patikrinti, kaip švaistikliai sukasi ant alkūninio. Įdealiu atveju, švaistiklis be stūmoklio iš horizontalios padėties lėtai nusileidžia žemyn savo svorio veikiamas. Jei švaistiklis "sėdi kietai", indeklą galima priderinti atsargiai nugrandant šiek tiek babito nuo besiremiančių vietų. Jokiu būdu negalima sumaisyti švaistiklių apatinių prisukamų dalių.
Gerbiu tuos, kurie daro kažką savo rankomis, bet siuo atveju jūms koja pakišo skubėjimas. Dabar nekiltų tokie klausimai, jei būtumėt nuosekliau viską atlikę. Belieka palinkėti sėkmės
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189 vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Vaidotas73 rašė:Avarija negalėjo turėt jokios įtakos šiai problemai. Amžius irgi.
Paprastai, prieš keičiant indėklus, alkūninio kakliukai matuojami ir vizualiai įvertinama jų būklė. Jei sudilimas ar pažeidimai viršija leistinas ribas, kakliukai šlifuojami iki tinkamo remontinio diametro. Toliau. Indėklai ne šiaip sumetami ir alkūninis keliauja į variklį. Reikia patikrinti, kaip švaistikliai sukasi ant alkūninio. Įdealiu atveju, švaistiklis be stūmoklio iš horizontalios padėties lėtai nusileidžia žemyn savo svorio veikiamas. Jei švaistiklis "sėdi kietai", indeklą galima priderinti atsargiai nugrandant šiek tiek babito nuo besiremiančių vietų. Jokiu būdu negalima sumaisyti švaistiklių apatinių prisukamų dalių.
Gerbiu tuos, kurie daro kažką savo rankomis, bet siuo atveju jūms koja pakišo skubėjimas. Dabar nekiltų tokie klausimai, jei būtumėt nuosekliau viską atlikę. Belieka palinkėti sėkmės
Vizualiai tai atrodo lyg normaliai bet gal reikia nuvest kad patikrintu,gal reikia ji slifuot.Pusmenuliu tai nesumaisiau nes jie sunumeruoti.O nuo kokiu besiremianciuu vietu gramdyti ta babita?Gi nematyt kaip uzdedi indeklus ir suverzi kur ten remaisi.
.....O nuo kokiu besiremianciuu vietu gramdyti ta babita?Gi nematyt kaip uzdedi indeklus ir suverzi kur ten remaisi.....
Stringantį svaistiklį reikia nuimti, nuvalyti tepalą ir uždėti atgal sausą. keliskart pasukt ir vėl nuimti. Aiškiai matysis per stipriai prisispaudusios vietos. Lengvai paskutame tas vietas(tam puikiai tinka senas stūmoklio žiedas) ir vėl surinkę tikriname laisvumą. jei negana, procedūrą kartojame.Kantrybė- auksas
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189 vaidotas.sakalauskas@yahoo.com