Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Sovietinių opozitų skirtumai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai, Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

Ar yra K 750m su atbuliniu begiu,jai yra tai skiresi,remas ar deze?
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

milzinas rašė:Ar yra K 750m su atbuliniu begiu,jai yra tai skiresi,remas ar deze?

Yra .Skiriasi deze.I paskutiniuosius K750M modelius dejo Dnepr dezes su atbuliniu.
868338514
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

boolidas rašė:
milzinas rašė:Ar yra K 750m su atbuliniu begiu,jai yra tai skiresi,remas ar deze?

Yra .Skiriasi deze.I paskutiniuosius K750M modelius dejo Dnepr dezes su atbuliniu.


Tai jai teisingai supratau,skirtusi remas?
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
RPM
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 878
Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
Miestas: Vilnius

Standartinė RPM »

milzinas rašė:
boolidas rašė:
milzinas rašė:Ar yra K 750m su atbuliniu begiu,jai yra tai skiresi,remas ar deze?

Yra .Skiriasi deze.I paskutiniuosius K750M modelius dejo Dnepr dezes su atbuliniu.


Tai jai teisingai supratau,skirtusi remas?



Kiek žinau K750m detalės(skardas,varikli...)montuodavo jau ant
K650 rėmų,kad tilptu dežė su atbuliniu.
Jokiu ilgesnių K750m rėmų negalėjo būti.
Dneprine dežė (su atbuliniu) gaminta nuo 1971m.
(Tai dar vienas faktas ,kad K750m gamintas ir 70metais)
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

RPM rašė:
milzinas rašė:
boolidas rašė:
milzinas rašė:Ar yra K 750m su atbuliniu begiu,jai yra tai skiresi,remas ar deze?

Yra .Skiriasi deze.I paskutiniuosius K750M modelius dejo Dnepr dezes su atbuliniu.


Tai jai teisingai supratau,skirtusi remas?



Kiek žinau K750m detalės(skardas,varikli...)montuodavo jau ant
K650 rėmų,kad tilptu dežė su atbuliniu.
Jokiu ilgesnių K750m rėmų negalėjo būti.
Dneprine dežė (su atbuliniu) gaminta nuo 1971m.
(Tai dar vienas faktas ,kad K750m gamintas ir 70metais)


Jau nesuprantu nieko,tai iseina kad K750m ejo su dniepro remu ar kaip?atleiskit jai duras klausimas.Tikrai nieko nesupratau.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
RPM
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 878
Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
Miestas: Vilnius

Standartinė RPM »

milzinas rašė:Jau nesuprantu nieko,tai iseina kad K750m ejo su dniepro remu ar kaip?atleiskit jai duras klausimas.Tikrai nieko nesupratau.



O tai kaip tu įkiši Dnepr dėžę į K750(m) rėmą?K650 rėmas ilgesnis(nereikėjo kurti naujo rėmo panaudojo K650),beto reikalingas Dneprinis trumpesnis kardanas,kitaip nieko neįšeis.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

RPM rašė:
milzinas rašė:Jau nesuprantu nieko,tai iseina kad K750m ejo su dniepro remu ar kaip?atleiskit jai duras klausimas.Tikrai nieko nesupratau.



O tai kaip tu įkiši Dnepr dėžę į K750(m) rėmą?K650 rėmas ilgesnis(nereikėjo kurti naujo rėmo panaudojo K650),beto reikalingas Dneprinis trumpesnis kardanas,kitaip nieko neįšeis.


Tai cia gaunasi kaip hibridas,tai savo projekta kur darau su MT-9 remu dedu varikli K750m,duslintuvus K750m ir kitas smulkmenas galima butu skaityti kaip K750m?
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
RPM
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 878
Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
Miestas: Vilnius

Standartinė RPM »

milzinas rašė:Tai cia gaunasi kaip hibridas,tai savo projekta kur darau su MT-9 remu dedu varikli K750m,duslintuvus K750m ir kitas smulkmenas galima butu skaityti kaip K750m?


Taip butu K750m naujausia laida bet,tada reikia ieskoti dokumentu 70m.gamybos,bet juos rasti itin sunku,manau 70m. K750m buvo gaminti eksportui,nes ir taip Europoje buvo pilna tu visu opozitu,norejo isplesti rinkos ribas,reikejo gi kam nors parduoti.Todel juos labai sunku aptikti buvusioje "CCCP" teritorijoje.
Tame tarpe ir Lietuvoje.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

RPM rašė:
milzinas rašė:Tai cia gaunasi kaip hibridas,tai savo projekta kur darau su MT-9 remu dedu varikli K750m,duslintuvus K750m ir kitas smulkmenas galima butu skaityti kaip K750m?


Taip butu K750m naujausia laida bet,tada reikia ieskoti dokumentu 70m.gamybos,bet juos rasti itin sunku,manau 70m. K750m buvo gaminti eksportui,nes ir taip Europoje buvo pilna tu visu opozitu,jau ju beveik ir nepirko todel reikejo gi kam nors parduoti.Todel juos labai sunku aptikti buvusioje "CCCP" teritorijoje.
Tame tarpe ir Lietuvoje.


Aisku,dekingas uz atsakyma,nelabai mane tie dokumentai ir domina,tai mano projektui,iseitu kad daryciau K750m jai prideciau keleta detaliu :-)
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

Sveiki.Galbut kasnors galetu palyginimui imesti foto ir pakomentuoti,kuo skyresi k750m ir Dnepr reduktoriai.Buciau labai dekngas.
868338514
Skelbti atsakymą